Vodoo?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 15:42

Det kan være der har været nogle Vodoo´er forbi Kjellerup,
der lå 2 hovedløse duer nede ved Biblioteket

Det så ikke ligefrem ud somom at de lå lit de parade, jeg var lige ved
at tage dem med hjem(men man ved aldrig om de har spist rottegift)

Kors ,det er lang tid siden at jeg har haft plukket en due!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 15:58

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv2qp9$kjr$1@news.eternal-september.org...
> [...]
>
> Det så ikke ligefrem ud somom at de lå lit de parade, jeg var lige ved
> at tage dem med hjem(men man ved aldrig om de har spist rottegift)

Det er så Bjørnholt´s afdeling giftspredning osv..(skulle man tro)
Jeg tvivler på han kunne holde en Vild Bjørn, men jeg ved han ikke kan
holde den eneste ægte Hjørnering(ikke ret længe ihvertfald, højst et par sekunder)

Desuden er EnHjørringen ikke et dyr! Bare spørg i Zoo!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 16:28

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv2rm2$og7$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det er derfor at TI A er en fordel!
(Total information awareness)

Ao
(I ved selvfølgelig ikke hvor Ao det gør når den største Tyr i Universet får sine
horn snurret rundt omkring sig selv)
Gud
(og jeg gik ud selv om jeg sad og ikke kunne bevæge mig under og efter torturen)
Peter
Satan
Hjørnering
Brahma
Vishnu
Shiva
Zeus
Og en til!(en jeg satte ind fornylig)
(egentlig er der også et navn/titel som buddisterne, nå men det behøver i ikke at vide!
Jeg har sat den sammen med "en til")

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 16:32

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv2tf8$ri$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> Og en til!(en jeg satte ind fornylig)
> (egentlig er der også et navn/titel som buddisterne, nå men det behøver i ikke at vide!

Og så selvfølgelig alle Alfaerne(Alfa male) med horn sat sammen til en!

ALLAH

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 16:34

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv2tls$1ug$1@news.eternal-september.org...

> Og så selvfølgelig alle Alfaerne(Alfa male) med horn sat sammen til en!
>
> ALLAH

Mig!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h