Angående Sophia Bruuns hårdtsårede kollega~
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-06-10 02:31

....Kommer jeg uvilkårligt til at tænke på dette gamle Metallica-nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=EzgGTTtR0kc&translated=1

Jeg håber dog for et lidt mildere - og mindre selvhadsk? - udfald for dèn
mand...

Anders Peter Johnsen

Fra : P.N.

Dato : 13-06-10 09:53

meddelelse news:4c1434d5$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=EzgGTTtR0kc&translated=1
>
> Jeg håber dog for et lidt mildere - og mindre selvhadsk? - udfald for dèn

Jaeh "Johnny got his gun", fordi enhver der hopper ned i kødhakkeren bliver
hakket i småstykker, det er fair nok, men fortalte møgsvinet Anders Fuck
Rasmussen det til danskerne da han købte sin NATO generalsekretær post med
Danmarks tiltræden som USA imperialismens lydige slave og håndlanger. Bør de
politikere der lokkede unge mennesker ned i deres grave ikke retsforfølges.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-06-10 14:18

"P.N." <pn@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> post med Danmarks tiltræden som USA imperialismens lydige slave og
> håndlanger. Bør de politikere der lokkede unge mennesker ned i deres grave

Danmarks deltagelse i Afghanistan er en direkte konsekvens af Nato-pagtens
§5:

Et angreb på eet land betragtes som et angreb på alle lande.

Det burde da egentlig slet ikke være så svært for en kommunistisk anlagt
islam-konvertit som dig at forstå begreber som "kollektivitet"?

Det er vist noget i dèn stil, dine despotiske trosfæller hos Al Qaeda og
Taleban netop hævder at påberåbe sig i Islams vederstyggelige navn, når de
åbenlyst foretrækker at myrde og lemlæste lokale kvinder og unge piger frem
for at lade dem få adgang til uddannelse?

Anders Peter Johnsen

Fra : P.N.

Dato : 13-06-10 21:43

meddelelse news:4c14da9a$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> åbenlyst foretrækker at myrde og lemlæste lokale kvinder og unge piger
> frem for at lade dem få adgang til uddannelse?

Har du nogensinde hørt om propaganda?? og hvordan tror du at kvinders
rettigheder får det det når USA forlader Afghanistan, tror du at det gør
nogen forskel om det er den nordlige alliance eller de hellige taliban
krigere der regerer, youll be suprised. Nu hører jeg at endnu en dansker er
blevet kørt igennem Talebans kødhakker og efterhånden har jeg sgu helt
medlidenhed med staklerne. DK rejser snart ud landet og hvorfor skal de
stakkels fjolser dø til ingen verdens nytte.