Israels skueproces var om PR og magt-er-re~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-10 09:06

Israels skueproces var om PR og magt-er-ret i 1961
Danske medier var ret uafklarede om holocaust da jeg gik i 1G og læste
Politiken grundigt om Eichmann-sagen.
Vi havde i den grad været allieret med Hitler så man fordømte ikke
jødeudryddelserne så hårdt som i dag, hvor os muslimkritikere skal
sortmales som nazier.
Eichmann var en SS med lav rang, sekretær ved Wannsee og adlydende
ordrer da ungarnske jøder i 1945 sendtes til Auschwitz arbejds- og
tyfus-helvede.

Han fangedes i Argentina og hængtes i Jerusalem og den
Nietzsche-kyndige jødiske journalist og historieprofessor Hannah
Arendt var den eneste der gav ham et halvhjertet forsvar.

Havde han modsagt ordrer fra toppen var han blevet sendt til
østfronten og han udtalte ved retssagen at han handlede i god tro

Fra min barndom var lydighed noget jeg ikke kunne få ud af mit system.
Da jeg gik ind i hæren i en alder af 27 år, fandt jeg det ikke
vanskeligere at være lydig, end det hidtil havde været. Det var
utænkeligt, at jeg ikke ville adlyde ordrer". Adolf Eichmann (1902-62)
"Kun børn siger undskyld" sluttede hædersmanden sit Kant-etiske
slutindlæg
Han kunne ikke udelukke evt gasning med kulilte fra lastbiler i
sjældne tilfælde

En USA-tænker der inspirererede Nietzsche siger analogt

"No sane person has ever given an apology.Ralph Waldo Emerson

Dødsdom var PR for at skabe skyld - og sympati med jøder

Den viser at øje for øje gør verden blind er den triste accept i
jødisk hævnmoral