Tillykke Wilders
Fra : Martin Larsen

Dato : 11-06-10 01:12

However, Geert Wilders and his Freedom Party can no longer be ignored.
"We are very much here to govern," he said today. He now has a mandate
from 1.5 million voters. His party came third with 24 seats. He saw his
vote doubled
http://www.bbc.co.uk/blogs/thereporters/gavinhewitt/2010/06/the_rise_of_geert_wilders.html

Jeg oversætter lidt fra linket:
"Vælgerne bryder sig ikke om immigranter der ikke lader sig integrere i
samfundet men lever i adskilte parallelsamfund."

Selvfølgelig bryder sunde og velfungerende samfund sig ikke om at blive
smadret af antidemokratiske rød/grønne samfundsomstyrtere.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-10 11:43

On Fri, 11 Jun 2010 02:11:45 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Selvfølgelig bryder sunde og velfungerende samfund sig ikke om at blive
>smadret af antidemokratiske rød/grønne samfundsomstyrtere.
De 15% af vælgernes support som Wilders lykkeligvis opnåede

er bare for lidt og for sent for Holland er kaos

Havde Holland haft en Glistrup 1971-2001 som os , var de måske kommet
hurtigere igang og der havde været håb om normalisering

Pia har næsten fået alt forærende af Fremskridspartiet men danskere er
kulturradikale sinker
Hollænderne smed spanierne ud i 1600-tallet og gav tyskerne
problemertyskerne i WW2 og er et anderledes frihedskæmperfolk end vi
er

Men alt for sent har de fået sig en dygtig Glistrup - Alt bør nu
sættes ind her på at få de 15%, som DF har opbakning fra fordoblet, og
hurra for dutch inspiration

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-06-10 12:17

Bo Warming skrev:

> [...]
>
> Havde Holland haft en Glistrup 1971-2001 som os , var de måske kommet
> hurtigere igang og der havde været håb om normalisering

Men Hollænderne er da noget længere fremme i skoene med muhamserlede end
DK, skulle jeg mene. Det var en skandale da Hirsi blev udvist, men med
Wilders i regeringen kan hun måske blive æresborger.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-10 05:57

On Fri, 11 Jun 2010 13:16:56 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Men Hollænderne er da noget længere fremme i skoene med muhamserlede end
>DK, skulle jeg mene. Det var en skandale da Hirsi blev udvist, men med
>Wilders i regeringen kan hun måske blive æresborger.

Hollændere er sejere frihedskæmpere end dansker

Havde en Glistrup ladet sig føde i Holland var han nok blevet skudt
før Theo van Gogh og Pim Fortuyn