Aktiv front-klap til T10s
Fra : Finn Fix

Dato : 06-08-01 14:46

Hej!

Er der nogen der ved om der findes en aktiv front-klap til T10s, den der er
magen til T28?

På forhånd tak!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-08-01 14:58

"Finn Fix" <finn@fix.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Er der nogen der ved om der findes en aktiv front-klap til T10s, den der
er
> magen til T28?

Hvad er det der er magen til T28s ? Klappen eller telefonen, ingen af delene
passer sammen, og du kan ikke gøre T10's aktiv med noget fra en T28 der skal
du nærmere have fat i en T18.

Fra : Jonas Christensen

Dato : 06-08-01 17:02

> [...]
delene
> passer sammen, og du kan ikke gøre T10's aktiv med noget fra en T28 der

Er der nogen, der har prøvet at sætte en klap fra T18 over på en T10'er og
lægge T18-software ind på den??
Jeg har begge telefoner liggende, men jeg har intet kabel, så jeg prøve...
har bare overvejet om det kan lade sig gøre at lave aktiv frontklap på
T10'eren. Så er der jo sådan set tale om en T18... - well, bare en lille ide
:)

- Jonas

Fra : Jens Karstoft

Dato : 07-08-01 21:03

Hvis du har lyst til at eksperimentere lidt har jeg har et kabel du kan
låne, hvis du bor i her i nærheden (Bagsværd).

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk