Klatre i træer?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 08:21

Det her er ikke så meget politik, men jeg er blevet beskyldt for at være
Off-Topic et par gange, så nu har jeg besluttet mig for virkelig være det,
uden at være det samtidig!

Mælkevejs galaxen set fra siden, tyngdekraft tegnet ind, evt i et CAD/3D program.

Istedet for en streg under hver stjerne(hvor længden angiver hvor stor tyngdekraft)
Så en streg hvor tykkelsen angiver tyngdekraftens størrelse på hver stjerne!
Og deres indbyrdes påvirkning på hinanden, alle sammen selvfølgelig trukket ind
mod stammen i centrum(det sorte hul som hele galaxen drejer rundt om)

Ygdrassil Livets Træ!!!!

Det er utroligt så upopulært det er blevet at klatre træer i Danmark!
Det har ikke hjulpet at DF´s aber er i tinget!

Jeg har haft det stående i min signatur i lang tid! Men af en eller anden grund,
har folk haft travlt med at gøre grin med det!
Første gang jeg fik den ide med Ygdrassil var under Tortur programmeringen
i 98-2001
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 08:28

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hukr10$ia5$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> har folk haft travlt med at gøre grin med det!
> Første gang jeg fik den ide med Ygdrassil var under Tortur programmeringen

Jeg poster den også lige på Jubii!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 09:24

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hukre2$jfn$1@news.eternal-september.org...

> Jeg poster den også lige på Jubii!

(nå, det må så vente et par timer, jeg tror Bjørnholts sindsyge har haft travlt derinde med at klage!)

Uanset hvor mange bedragere der bruger mit navn, så er der kun en mig,
Med et lille næsten usynligt ar på højre skulder!
(og jeg er stadig medlem af folke kirken, og har aldrig haft meldt mig ind i nogen
ande religiøs sammen slutning, udover at påvirke til deres eksistens!
(Tid,Tyngdekraft og Hastighed)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 09:40

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c0dfe24$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> ande religiøs sammen slutning, udover at påvirke til deres eksistens!

Min far boede i Hørup(Frederikssundsvej) på Sjælland(lige uden for Slangerup)
Ikke Hørup i nærheden af Kjellerup!
Han hed Gerhard Nicolaysen og blev myrdet af Lands Forrædere!

Grunden til at han flyttede ind i det lille hus på min Farfar´s og Farmors grund, der lå ved siden af gården
var for at hjælp dem, da de kom op i alderen!(han boede der i et stykke tid sammen med sin kone)

Det har altid heddet Hørup derover! Ihvertfald siden jeg var barn og min far også!

Alle løgnhistorierne om ham er også løgn!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-10 09:44

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c0e01fd$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Det har altid heddet Hørup derover! Ihvertfald siden jeg var barn og min far også!
>
> Alle løgnhistorierne om ham er også løgn!

Han havde et ar på næsen ,og har haft det så længe jeg husker!

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 08-06-10 11:28

Peter Nicolaysen skrev:
> Det her er ikke så meget politik, men jeg er blevet beskyldt for at være
> Off-Topic et par gange, så nu har jeg besluttet mig for virkelig være det,
> uden at være det samtidig!

Viser du dine indlæg frem for din tildelte sagsbehandler i forsøget på
at få en førtidspension uden de obligatoriske 3 måneders arbejdsprøvning
(der jo indebærer at møde hver morgen klokken 8:00, og afrapportere din
daglige status) ?
Ikke at jeg mener at du er egnet til et job, men det ville da være en ny
indgangsvinkel, selvom jeg tvivler på at det kan lade sig gøre.
Mig bekendt er det stunt kun muligt for folk der er på lukkede
afdelinger, og så skal de "virkeligt" være i fare for andre end sig selv

> Mælkevejs galaxen set fra siden, tyngdekraft tegnet ind, evt i et CAD/3D
> program.

Jeg spørger bare..

- cep