Hamas: Ingen sult i Gaza
Fra : /John

Dato : 07-06-10 23:13

De 'stakkels sultende i Gaza' er åbenbart en skrøne.

"There is no starvation in Gaza. No one has died of hunger," Khalil Hamada,
a senior official at Gaza's Ministry of Justice, told London's Daily
Telegraph

http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=21252

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/israel/7806209/Dispatch-Just-how-hungry-is-Gaza.html

Skrønen er, som forventet, en ny og spændende muhammedansk fis i en
hornlygte, entusiastisk støttet af, som forventet, muhammedanernes 'nyttige
idioter', og Israel sidder tilbage, som sædvanlig, som det store dyr i
åbenbaringen.

Alt er som det plejer at være; intet som helst nyt under solen.

John

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-10 05:22

On Tue, 8 Jun 2010 00:12:52 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>åbenbaringen.
>
>Alt er som det plejer at være; intet som helst nyt under solen.

Eftersom ingen foto af radmagre palæstinenserbørn a la kz, så har
intet tænkende menneske troet på at noget kunne kaldes nødhjælp på de
kanter

HVIS en dag der sandsynligøres sultdød på Gaza så analyser Hvem Er
Morderne?
Det er de mødre der adlød imamer og fik børn uden forsørgelse parat -
kanonføde til helligkrig mod EU

Selvmordsbombere er idag åndsvage, men de lader op til at have
millioner af andre, mere normale dødsforagtende profet-forgudende
krigere, for krigen mod os starter snart og de har infilteret os
effektivt.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 08-06-10 06:18

/John skrev:
> [...]
> åbenbaringen.
>
> Alt er som det plejer at være; intet som helst nyt under solen.

Om de så vælter sig i kaviar er det hamrende ligegyldigt.
Det "udarmede Gaza" er kun et middel i kampen mod Israel.
Hvis det bliver en joke at kalde det "udarmet" finder racisterne på
noget andet, og det bliver de såmænd ved med indtil alle israelere er
udryddet, flygtet eller undertrykt af deres "velvillige" arabiske
naboer, som selfølgelig ikke tør angribe åbenlyst, efter de
eftertrykkelige tæsk de har fået hver gang de har førsøgt, siden jøderne
flyttede ind.

At jeg så har mødt en del danskere der absolut ikke kan lide jøder er
mig et mysterium, særligt da jeg aldrig kan få en rationel forklaring på
hvad årsagen er.

Så jeg giver hermed spørgsmålet op: Hvad er problemet med jøder?

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-10 08:05

On Tue, 08 Jun 2010 07:18:03 +0200, "\"Claus E. Petersen\"
<\"Snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

> [...]
>hvad årsagen er.
>
>Så jeg giver hermed spørgsmålet op: Hvad er problemet med jøder?

Som inkarneret DF-fan og dermed Israel fan kan jeg tillade mig at
påpege en række alvorlige problemer med jøder fx at dolkestødslegenden
måske var sand. Og de er moraliserende, irriterende blærede og den dag
idag danner stat i staten
Og jødefysik er spild f skattemidler.
Og det værste at Pundik,Notkin,Rothstein,Jericou og andre medietopfolk
er bagmænd for koranisering af DK måske fordi deres mafiatop i New
Yourk ønsker EU gjort svagere end USA og konfliktfyldt og
borgerkrigsødelagt.
Men de er stærke og when you cannot beat them join them

For at samle DK imod Islam bør vi sympatisere med Benjamin Netanyahu
for snart vil herboende muslimer tackle os som Gazatosser tackler
jøder, kræve land og selvmordbombe dig og mig, Så vi kan lære af
israelere og bør respektere deres kloge kurs, så vi kan kopiere og
tage ved lære

Politikens forside leder idag er skræmmende , Pundiks jødehad inde i
avisen ligeså

Hvor der er to jøder, er der tre meninger skrev en rabiner klogt om
sit folks evne til at forvirre alle.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-06-10 17:16

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
l6qr06hjs78ljc61gn6ebp3hi1jhp936e4@4ax.com:

> [...]
> avisen ligeså
>
> Hvor der er to jøder, er der tre meninger skrev en rabiner klogt om

Jeg tror, du til fulde besvarede Claus E. Petersens spørgsmål.

Vi ved alle, at "jødefysik" er spild af skattemidler, at jøder "er
moraliserende, irriterende blærede og den dag idag danner stat i staten", og
at jøder som "Pundik,Notkin,Rothstein,Jericou og andre medietopfolk er
bagmænd for koranisering af DK måske fordi deres mafiatop i New Yourk ønsker
EU gjort svagere end USA og konfliktfyldt og borgerkrigsødelagt". Og den af
Adolf Hitler promoverede "dolkestødslegende" er selvfølgelig sand. Dét siger
sig selv. Sådan jøder nemlig.

Du er slet ikke syg i knolden, Bo Warming. Du udviser bare en sund og
naturlig skepsis overfor det utøj, jøder i bund og grund udgør.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 08-06-10 21:29

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Du er slet ikke syg i knolden, Bo Warming. Du udviser bare en sund og
> naturlig skepsis overfor det utøj, jøder i bund og grund udgør.

Nu skal du bare se, nu kommer der løbende nogen og tror det er din mening og
holdning Jens.

Fra : Ivannof

Dato : 08-06-10 17:47

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyr i åbenbaringen.
>
> Alt er som det plejer at være; intet som helst nyt under solen.

Israel har fået det de kom efter.

Grænsen til Ægypten er åbnet på ubestemt tid og nødhjælp kommer ind ad den
vej.

Nu mangler de bare officielt at blive en del af Ægypten.

Hilsen Ivan

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-10 18:15

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote:

> Israel har fået det de kom efter.
>
> Grænsen til Ægypten er åbnet på ubestemt tid og nødhjælp kommer ind ad den
> vej.
>
> Nu mangler de bare officielt at blive en del af Ægypten.

Det har jo siden Camp David-aftalen været et israelsk ønske at ægypterne
igen overtog kontrollen over Gaza-striben - som de havde 1948-67 ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim2000

Dato : 08-06-10 21:28

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> "There is no starvation in Gaza. No one has died of hunger," Khalil
> Hamada, a senior official at Gaza's Ministry of Justice, told London's

Jamen det var da dejligt, så behøver de jo slet ikke nødhjælpsskibene.
Problem løst.

Fra : Patruljen

Dato : 08-06-10 15:20

On 8 Jun., 22:28, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> Jamen det var da dejligt, s beh ver de jo slet ikke n dhj lpsskibene.
> Problem l st.

Bare det var så enkelt - men er det nu også det?
http://www.youtube.com/watch?v=G81256_g7ks&feature=fvsr

Fra : Patruljen

Dato : 08-06-10 16:09

On 8 Jun., 19:14, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Det har jo siden Camp David-aftalen været et israelsk ønske at ægypterne
> igen overtog kontrollen over Gaza-striben - som de havde 1948-67 ...

Endnu et løst skud fra Per Rønnes skyttegrav?
Er du venlig at dokumentere din påstand ?