10 Natosoldater dræbt på en dag
Fra : P.N.

Dato : 07-06-10 21:16

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1358477.ece

Og så er der (grise)fest hos Taleban, selvom der ikke serveres danskersvin.

Fra : C.Andersen

Dato : 07-06-10 21:18

P.N. explained :
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1358477.ece
>
> Og så er der (grise)fest hos Taleban, selvom der ikke serveres danskersvin.

Tænk at du kan juble over den slags, du er sgu en sørgelig eksistens.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-06-10 21:20

P.N. <pln@hotmail.com> skrev i meddelelsen hujk19$ddn$1@speranza.aioe.org:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1358477.ece
>
> Og så er der (grise)fest hos Taleban, selvom der ikke serveres
> danskersvin.

Der er vist kun et danskersvin hér - ikke Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 08-06-10 06:40

P.N. skrev:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1358477.ece
>
> Og så er der (grise)fest hos Taleban, selvom der ikke serveres danskersvin.

Jeg tror ikke de holder grisefest eller nogen andre fester.
Det er vist nærmere en gang sølle landstrygere som supporteres af visse
meget små terror organisationer der egentlig ikke har råd til eller lov
til at gøre noget *rigtigt* ved sagen, så de nøjes med lidt krudt en
gang imellem.
Lande som Libyen og Syrien skal sgu nok holde nallerne væk, ligesom
Iran, der uanset retorikken, er skæppe angste for at provokere enten
Israel eller USA til militær intervention.
De våben som taleban er i besiddelse af, er nærmest antikviteter fra
70'erne og begyndelsen af 80'erne.
Til gengæld er vejside bomber hamrende billige.. jeg vil tro at prisen
for sprængstoffet er lavere end genbrugspap, og så skal landstrygerne
ovenikøbet selv skal grave lortet ned.
Hvis det kan trøste dig, vil jeg tro at du for 100,- kan få en
vejsidebombe indgraveret med dit egen navn, og dertil få tilsendt et
postkort med et billede af dem der anbringer den, måske ovenikøbet signeret.

- cep

Fra : N_B_DK

Dato : 08-06-10 14:46

"Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" < wrote:

> [...]
> vejsidebombe indgraveret med dit egen navn, og dertil få tilsendt et
> postkort med et billede af dem der anbringer den, måske ovenikøbet

Jeg giver gerne 100,- for at P.N sætter sig ovenpå den :D

--
MVH. N_B_DK