Viser Jelsin at alkoholisme er problemfri ~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 18:20

   At få geniet Putin til at overtage gik ikke som en leg men
psykiatri-overlæger jeg som radiovært grillede i studiet gav mig ret i
at alkoholikeren, der ikke er voldelig , kan man lade selv om sin
nedtrapning

Selvhjælp har altid været alt andet overlegent.

Men der er kvinder der nyder afhængighed - går du til dem så glem ej
pisken. Staten har aldrig evnet narkopushere fordi den selv er en af
slagsen

Den der ser sig som syg er *måske* hjælptrængende
Den der ikke ser sygdom i sin afhængiheds-TENDENS er ikke så syg at
tvang bør komme på tale

HElt som at man kun er gammel hvis man oplever sig som gammel
Da min far fik knoglekræftdiagnose , døde han af hjertestop og så døde
min mor af ikke at have en person der var afhængig af hende

Slid er sundt, nej, det der slider , er at tro man ikke gider, skrev
Piet Hein, som mht ordantal evnede begrænsningens kunst og forenklede
lidt så man må tænke selv.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-06-10 20:04

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
er9q06d5di2brr4usc8bld70j3qmmdhddd@4ax.com:

> [...]
> psykiatri-overlæger jeg som radiovært grillede i studiet gav mig ret i
> at alkoholikeren, der ikke er voldelig , kan man lade selv om sin

Du taler om dig selv igen, Bo Warming.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-10 04:54

On Mon, 7 Jun 2010 21:03:52 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>er9q06d5di2brr4usc8bld70j3qmmdhddd@4ax.com:

>Du taler om dig selv igen, Bo Warming.

>Du taler om dig selv igen, Bo Warming.

Når man har solid viden om noget relevant, hvorfor så ikke
kildeangive`?

HAr du andre problemer end at du er sunket ned til 100% mudderkastende
personfnidder og kun evner OT?

Du har ingen on-topic modsigelser, forstår jeg - det peger da mod at
jeg er på rette spor med mine pointer.Op dig. Gå efter bold ej mand.