Taberbørn bliver ofte ADHD-børn(hyperaktiv~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 13:18

Taberbørn bliver ofte ADHD-børn(hyperaktive "bimmer"børn) som læger
gør amfetamin-narkomaner og de er næsten så dyre som tvangsfjernede
børn - og er ofte voldsmonstre.
Løkkes besparelser er det mest ansvarlige i dansk politik i dette
årtusind. Sammen med at barnløshedshjælp overlades til private Lad
folk betale selv, og finder de sæddonor på værtshus, overgår det let
læger, som kan meget lidt.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Kbh N

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 14:11

>Taberbørn bliver ofte ADHD-børn(hyperaktive "bimmer"børn) som læger
>gør amfetamin-narkomaner

Det mest superondskabsfulde er at læger kalder ferietablerne for
medicin og skabet misforståelser i forældrenes - dvs moderens - sind
ved at bilde hende ind at barnet har en sygdom og moderen kunne intet
have gjort for at undgå udvikling til voldspsykopat

Hun var og er den eneste det ku ha reddet DK fra endnu et muslimagtigt
monster- simpelthen ved at være ærlig, tugte den man elsker, være
konsekvent, styre sin skadelige empati, tøjle sit tender loving care
moderhjerte.
Alt det som medierne præker at en mor IKKE må<<<<<.

Fra : Patruljen

Dato : 07-06-10 09:21

On 7 Jun., 15:11, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
> ved at bilde hende ind at barnet har en sygdom og moderen kunne intet
> have gjort for at undgå udvikling til voldspsykopat

Der er et sammenfald mellem medicinalindustriens og psykiatriens
interesser. Det er påvist ved flere lejligheder. Nye diagnoser fremmer
salg af nye præparater -

Der er en diskussion mellem visse psykologer og især - psykiatere om
deher ting. Det går nogenlunde på det omdrejningspunkt, som du nævner..

Det er ikke det mest ofte symptom, at der er tale om voldspsykopati.
Det drejer sig om vanskeligheder ved at koncentrere sig, holde fokus.
Man har på godt gammelt dansk - for megen krudt i rumpen og er
adfærdsvanskelige.
Det er naturlig en befrielse for visse forældre, at deres barn er
"sygt". Man er behageligt fri for at præstere en anelse selvreflektion
og overveje sit eget bidrag til besværlighederne.

Det virker derfra hvor jeg står, vældigt betænkeligt, at så store
andele af befolkningen pludselig skulle være - syge. Jeg kikker i en
anden retning - psykosociale problemer. Dertil er der også
undersøgelser, som peger på kostens indflydelse på adfærden - og jeg
tænker på disse ting i et samspil. For mange mælkesnitter, burgere og
colaer -

> [...]
> moderhjerte.
> Alt det som medierne præker at en mor IKKE må<<<<<.

Der er nogle ting, som du nævner, som jeg fint kan følge. Konsekvens -
voksenansvar især. Eksempelvis;

Det er tankevækkende, at reklameindustrien selv i forhold til store
forbrugsvarer idag spekulerer i det man kalder; Plagekraft -

Børn som har indflydelse på de indkøb som familien foretager, vidner
om hvordan voksne har en tendens til at "løbe fra deres voksenrolle -

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 18:03

On Mon, 7 Jun 2010 08:21:26 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>deher ting. Det går nogenlunde på det omdrejningspunkt, som du nævner.
>
>Det er ikke det mest ofte symptom, at der er tale om voldspsykopati.

som ikke er om DNA, og briter talte engang om moral insanity og indså
SOCIAL ARV

>Det drejer sig om vanskeligheder ved at koncentrere sig, holde fokus.
>Man har på godt gammelt dansk - for megen krudt i rumpen og er
>adfærdsvanskelige.
Sælg amfetamin på det fri marked jeg fabrikerede skidtet i min
studietid og blev træt af bivirkningerne og det vil alle blive hvis
frihed og ikek lægereklame om at stimulans der gir koncentration er
"medicin".
> [...]
>undersøgelser, som peger på kostens indflydelse på adfærden - og jeg
>tænker på disse ting i et samspil. For mange mælkesnitter, burgere og

P R I V A T I S E R

> [...]
>
>Børn som har indflydelse på de indkøb som familien foretager, vidner
>om hvordan voksne har en tendens til at "løbe fra deres voksenrolle -

Privatiserings-mantraet køber du altså også, godt.

Kommunaludgifterne er blevet absurde tl både specialklasser og
latterlige hyggeonkler som dem der på taleinstituttet bildte mine
søskende og jeg ind at vi stammede pga vor mors klumphånd tsk tsk.

Jeg er stolt af at jeg var hurtigere end mine søskende til at ryste
fagfolk af mig - livet er for kort til FOLK DER "VED" HVAD ER BEDST
og derfor HÆRGER VERDEN SOM EN PEST

Siden min ulandshjælpfadæse har jeg bekæmpet elitevælde og hvis jeg
med mit HitlerJugendagtige Hvad ej nedbryder, det styrker
slogan kan kaldes højrerabiat so be it

Det var Nietzsche der både kodede Kraft durch Freude og Fra livets
krigssskole, hvad ikke dræber der gør dig stærk, som han fandt på
udfra romernes
Når sårene heles, øges modet

Man jeg styrkes sføli ikke af ethvert øjensår

Fra : Patruljen

Dato : 07-06-10 13:46

On 7 Jun., 19:02, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> som ikke er om DNA, og briter talte engang om moral insanity og indså
> SOCIAL ARV

Jeg erindrer at have læst nogle undersøgelser om sociopati - dyssocial
personlighedsforstyrrelse. Vi kan for min skyld også kalde det for
psykopati. Men dyssocial personlighedsforstyrrelse er en præcisering.

Der kan være tale om organiske skader og der kan være tale om
psykosocial vanskeligheder herunder også social arv. Det ene udelukker
ikke det andet. Mht.organiske fejlfunktioner har jeg aldrig læst, at
der kan være genetiske årsagssammenhænge. Men der forskes endnu - det
kan vel ikke udelukkes, at det kan forekomme?

> [...]
> studietid og blev træt af bivirkningerne og det vil alle blive hvis
> frihed og ikke lægereklame om at stimulans der gir koncentration er

Jeg har kendt unge, der døde inden de var fyldt 18 pga.misbrug af
amfetamin. Der er en periode, hvor unge misbrugere er vældigt udsatte
- imodsætning til gamle junkier - har man ikke den store ekspertviden
om de stofferne og kan ikke kende speed fra "tapetklister",
koncentrationer. Stoffet cuttes op med druesukker og gud ved hvad -
Der går ikke så lang tid før man finder ud af, at det er betragteligt
billigere at fixe skidtet. Mindre doser - større effekt. Og det er
noget slemt skidt at fikse "tapetklister." Da jeg var ung mistede jeg
3 venner i hurtig rækkefølge pga den slags roderi.

Amfetamin er meget vanedannende. Man er hurtigt hook. Jeg ser virkelig
helst ikke, at det produceres hjemme i køkken-laboratoriet.

Mht. ADHD diagnosen - Du skulle prøve at kikke nærmere på denne
artikel, når du har tiden:
http://www.dpu.dk/everest/Publications//udgivelser/asterisk/asterisk%20nrx2e%2042%20september%202008/20080908112123/currentversion/asterisk_42_s24-26.pdf

> P R I V A T I S E R

Privatiser - hvad?

> Privatiserings-mantraet køber du altså også, godt.

Det kommer an på, om jeg har forstået dig rigtigt. Hvad indeholder
privatiserings-mantraet præcist?

> Kommunaludgifterne er blevet absurde tl både specialklasser og
> latterlige hyggeonkler som dem der på taleinstituttet bildte mine
> søskende og jeg ind at vi stammede pga vor mors klumphånd tsk tsk.

Udgifterne bliver formentlig højere, hvis der ikke kommer en
skattebetalende, arbejdsdygtig borger ud i den anden ende, men en
livslang forsørgelse finansieret af det offentlige -

Du stammer ikke mere, det har jeg da hørt. Hvordan kunne du holde op?
Hvorfor mener du selv, at du stammende?

> Jeg er stolt af at jeg var hurtigere end mine søskende til at ryste
> fagfolk af mig - livet er for kort til FOLK DER "VED" HVAD ER BEDST
> og derfor HÆRGER VERDEN SOM EN PEST

Jeg er heller ikke tilhænger af, at andre leverer løsningerne - det
tror jeg slet ikke på. Men jeg tror på, at en eller anden kan stille
de rigtige spørgsmål på det rigtige tidspunkt, så at sige -

> Siden min ulandshjælpfadæse har jeg bekæmpet elitevælde og hvis jeg
> med mit HitlerJugendagtige Hvad ej nedbryder, det styrker
> slogan kan kaldes højrerabiat so be it

Deder ord - højrerabiat er uden betydning. Vi prikker alle sammen til
hinanden. Det som jeg tænker har en betydning er at vi alle har den
fællesnævner, at vi er mennesker.

Men har du tænkt på, at nogengange, så er der nogen som ikke bliver
stærkere, men bare - nedbrudte. Hvad med den situation?

> [...]
> udfra romernes
> Når sårene heles, øges modet
>
> Man jeg styrkes sføli ikke af ethvert øjensår-

Nej - vel. Man kunne ende op i at være blevet alvorligt svagtseende
eller ligefrem stæreblind.