Lejerlugtesans+Århus hvor islam kulturberi~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 07:13

   Lejerlugtesans+Århus hvor islam kulturberiger VIRKELIGT
I alt andet DK end jydernes hovedstad, er muslimerne lemlestende,
ildspåsættende og skadelige, men Gjellerup-parkens muhamedanere
evner, hvad danskere ikke kan. Når kommunen insisterer på svamp i
huset eller anden løgn, der skal skabe job til S-pamperne, så vil
danskere bøje nakken og flytte ud og underkaste sig genhusningscirkus
med uhyrlige ventetider.
Men i det perfekte betonslum i Stor-Århus siger de nej og afviser at
flytte, for boligen fejler jo intet.
Mine høje tanker om århusiansk kultur gjorde mig optimistisk da 3
unge fra smilets by ansøgte om at blive lejere i hovedstadens bedste
hus, mit.
Jeg tænkte at jyder er ærlige og løfteholdende og ikke snakker "vore
grænser er forskellige" man kalder en spade for en spade.
Så jeg udlejede dem 3 1.sals-rum og da udendørsarealer snart opfyldtes
af cykel og motorcykelreservedele og sidsnævnte rustede tilbød jeg
korttidsbrug at et kælderværksted til samling af disse
Så bredte det rustne skrot sig over byens bedste varme tørre
kælderrum, og efter en måned, da jeg selv skulle lave værkstedsarbejde
måtte jeg flytte ½ tung motorcykel og værktøj til vaskerummet.
Vedr nødvendige reparationer af 2.sals tagvindues ydre vejrskabte
skader bad jeg om email om hvilken ugedag jeg kan få adgang gennem
fællesarealer til tagterasse og det lovedes højtideligt.
Men svar har været brev om at vedr "adgang i 10 min én gang om ugen
så stejler jeg og siger stop".
Jeg har været så naiv at oplyse om den komiske kommunes forbud mod, at
hjemmehjælpere går indendørs i min og min kones lugtløse
stuelejlighed.
Det må være blevet misforstået, som om jeg er en person der på en
eller anden måde kan afgive lugt til omgivende gulve eller vægge,
hvad jeg selvfølgelig ikke på nogen måde gør.
At nogle ganske få dybt paranoie kommunalchefer opfinder lugt vedr min
bolig skyldes alene, at disse komiske S-pampere troede jeg kunne
narres til at give dem alibi til deres 100000 kr svindelnummer med,
at et vennefirma skal have dette beløb for rengøring. I min barndom
lugtede alle hjem af ejeren. I dag har en sær sygdomsskabende
allergiforårsagende vane ført til skadelige daglige brusebade, men jeg
er ikke fra den tid og kun derfor er der en anelse lugt af Bo Warming,
hvor Bo Warming bor.

Jeg har været inviteret til fest i timevis hos lejerne og at det
skulle have efterladt lugt af mig, er ikke rapporteret.
Så mit forslag om adgang i forudaftalte kl X til kl X+10minutter en
ugentlig dato vil næppe heller.

Læs på plankeværk en passus om lejere som I også har fået og som jeg
nedtager hvis I ønsker det.