Medina kulturberiget under Ishøj-koncert
Fra : Jesper

Dato : 06-06-10 09:45

Unge invandrere angreb Medina med æg
Under en gratis koncert i Ishøj Byhave blev popdivaen overdænget med
kasteskyts, og politiet blev tilkaldt

Det er åbenbart ikke alle, der deler begejstringen over Medinas musik,
men der skal mere end et par rådne æg til at stoppe den danske
sangerinde.

Da Medina lørdag stod på scenen for at underholde de lokale i Ishøj
Byhave, var det ikke alle, der var lige begejstrede for den danske
sangerinde med chilensk baggrund.
Blandt publikum var der nemlig også 15-20 unge ballademagere med
indvandrerbaggrund, som kastede æg mod den ellers så populære
sangerinde.
Kasteskytsene faldt allerede under første nummer. Medina blev ikke ramt,
men standsede dog musikken og sagde ifølge Lokalavisen.dk:
'Der er nogen, der er blevet dårligt opdraget derhjemme. Og jeg synes,
at det er rigtig, rigtig respektløs overfor dem, der er kommet for at
have det godt, og at I så fucker det op på den måde. Det er fair, at I
ikke kan lide min musik, og at I er kommet for at kaste med fucking
rådne æg, eller hvad det er for noget. Men de forældre, der har jer, de
skulle skamme sig! I skal ikke ødelægge det for os, der har det godt og
er glade. Det er en fucked up opførsel!'.
Politiet kaldt til stedet
Derefter blev koncerten genoptaget til publikums store begejstring.
Mens Medina slap for at blive ramt, var der flere fra publikum, der stod
i skudlinjen. Ingen kom dog til skade.
Politiet blev kaldt til stedet, hvor de ifølge Lokalavisen.dk talte et
par alvorsord med de unge.

Kilde: <http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1357713.ece>

--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 09:32

Jesper wrote:
> [...]
> stod i skudlinjen. Ingen kom dog til skade.
> Politiet blev kaldt til stedet, hvor de ifølge Lokalavisen.dk talte et

Rådne æg er ikke noget nyt. Venstrefløjen i Danmark har i årevis
praktiseret æg og maling mod dem, de følte oprørte over.