Irsk nøjhjælpsskib stoppet af Israel
Fra : Jesper

Dato : 05-06-10 17:52

Så blev endnu et nødhjælpskib stoppet af israelerne i internationalt
farvand. Denne gang et irsk nødhjælpsskib der blev bordet 16 sømil fra
kysten. Gad vide hvad Israels undskyldning er denne gang? Det er ikke
islamister der står bag nødhjælpen og de medførte ingen våben. Irerne er
vrede og organiserede en demonstration foran Belfast rådhus i dag kl 16
lokal tid. Jeg er pt. i Westport, Irland.

--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-06-10 17:56

On Sat, 5 Jun 2010 17:51:57 +0100, Jesper wrote:

> Så blev endnu et nødhjælpskib stoppet af israelerne i internationalt
> farvand. Denne gang et irsk nødhjælpsskib der blev bordet 16 sømil fra
> kysten. Gad vide hvad Israels undskyldning er denne gang?

Grunden er den samme som sidst. De forhindrer et skib i at bryde en
flådeblokade.

>Det er ikke
> islamister der står bag nødhjælpen og de medførte ingen våben.

Og den del af lasten der ikke er dækket af blokaden, vil også blive sendt
videre til Gaza.

>Irerne er
> vrede og organiserede en demonstration foran Belfast rådhus i dag kl 16
> lokal tid. Jeg er pt. i Westport, Irland.

Og.?

Fra : /John

Dato : 05-06-10 18:21

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og.?

Irerne laver en herlig whiskey (udtales 'swiskey' efter et par stykker)

John :)

Fra : Kim2000

Dato : 05-06-10 18:29

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> vrede og organiserede en demonstration foran Belfast rådhus i dag kl 16
> lokal tid. Jeg er pt. i Westport, Irland.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1357625.ece

Jamen hov, ingen vold, tilbudt at få det over land til Gaza. Altså ingen
problemer medmindre man medbringer våben selvfølgelig. Irerne har altså
intet at være sure over.

Fra : Patruljen

Dato : 05-06-10 13:18

On 5 Jun., 18:56, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Grunden er den samme som sidst. De forhindrer et skib i at bryde en
> flådeblokade.

> Og den del af lasten der ikke er dækket af blokaden, vil også blive sendt
> videre til Gaza.

Bare der ikke er frugtkonserves med - det er velegnet til raketter.
Hvis man lader dem så længe nok i solen eksploderer de måske af
sigselv - who knows.

> Og.?

Pas nu på, at SA-manden ikke begynder at berette om, at det ikke er et
land - men et område.Hans foredrag er vældig trivielle.

Fra : \"@'

Dato : 06-06-10 12:33

On Sat, 5 Jun 2010 17:51:57 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Så blev endnu et nødhjælpskib stoppet af israelerne i internationalt
>farvand. Denne gang et irsk nødhjælpsskib der blev bordet 16 sømil fra
>kysten. Gad vide hvad Israels undskyldning er denne gang?

hvorfor overhovedet sende "nødhjælp" til folk som selvforskyldt får
svar på tiltale når de sender rakketter mod civile i nabolandet?

hvorfor sendes der ikke nødhjælp til de israelse ofre for arabernes
krig som har stået på i større eller mindre målestok gennem mere end
60 år?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 06-06-10 11:38

On 6 Jun., 13:32, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> [...]

> hvorfor sendes der ikke nødhjælp til de israelse ofre for arabernes
> krig som har stået på i større eller mindre målestok gennem mere end

Du kunne have glæde af at lytte til Shlomo Ben Ami former Israeli
Foreign Minister. Du skal især bemærke mandens statements fra 1.30 -
4.35. Citat; " Everybody was born in sin - including nations".
http://www.youtube.com/watch?v=h-FLIBkTg8g