Højreekstremisen Erdogan
Fra : Per Rønne

Dato : 04-06-10 20:46

Nu tyder tingene på at Tyrkiets islamistiske ministerpræsident Recep
Tayyip Erdogan for alvor viser sit politiske ståsted. Han opfatter
nemlig ikke Hamas som en terrororganisation.

Såvel EU som USA har nu organisationen opført på deres lister over
terrororganisationer, lige som det er velkendt at Hamas skyder raketter
af mod sydisraelske byer og landsbyer. Dog markant førre siden
Gaza-krigen for ikke så længe siden.

<http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/06/04/192435.htm?rss=true>

Som bekendt er det Erdogan der i nært samarbejde med tyrkiske IHH, som
Israel og CIA opfatter som en terrororganisation i snævert samarbejde
med Al Qaeda, Hizbollah - og altså nu også Hamas, sendte
»nødhjælpsflåden« af sted. Fyldt af en bunke blåøjede
Israel-modstandere, men for det største skibs vedkommende altså også en
gruppe mennesker, hvis formål var at skabe en situation, der ikke ville
bekomme Israel vel. Og som altså angreb de israelske soldater, da de var
ved at blive firet ned.

Man får på fornemmelsen at han direkte har arbejdet hen mod den
situation vi står i nu.

For et par dage siden fik vi på Deadline at vide at hans islamistiske
parti står til at tabe valget næste år til en genopstået
Socialdemokrati. Måske er hans formål blot at skabe en passende krise,
der kan få ham til at genvinde magten?

Og så tyder tingene på at vi får en ny ordning for blokaden, så mad
kommer igennem, men ikke våben eller ting der kan bruges til at lave
våben med.

I tv-avisen kunne jeg her lige se en DR-journalist der fik sorteret i,
hvad man måtte sende til Gaza. Kødkonserves, ja. Frugtkonserves, nej.
Måske fordi konservesdåser kan bruges til at lave raketter med - og
fordi frugtkonserves virker mere betænkeligt end kødkonserves?

Der er nu endnu et skib på vej. Også det vil blive standset af Israel.
At lade »nødhjælpsskibe« sejle til Gaza ville jo blot åbne døren for
massiv overførsel af våben fra Iran til Hamas.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Patruljen

Dato : 04-06-10 14:56

On 4 Jun., 21:46, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

Snip - en masse sludder om den store muslimske verdenskonspiration
forfattet af konspirationsteoretikeren - Per Rønne - Snap.

> [...]
> Måske fordi konservesdåser kan bruges til at lave raketter med - og
> fordi frugtkonserves virker mere betænkeligt end kødkonserves?

Det er nok heldigt, at du kan sætte den fine selvpromoverende tekst
under dit navn med uddannelser og 30 år gamle billeder. Ellers kunne
nogen sikkert komme i tvivl om der måske var et kromosom for meget med
i spillet her - og hvorvidt du ender op i 47 kromosomer.

Hvis du virkelig kan forestille dig selv ind, at dåser med
frugtkonserves er mere velegnede end dåser med kødkonserves som raket-
materiale, så er der afgjort gået en raketopfinder tabt med din
uddannelse til Cand.scient -

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-10 00:37

On Fri, 4 Jun 2010 13:56:10 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>frugtkonserves er mere velegnede end dåser med kødkonserves som raket-
>materiale, så er der afgjort gået en raketopfinder tabt med din

Mon ikke den region har begrænset sortiment og frugtkonserves
tilfældigvis sælges i raketegnet metalemballage?

Trisomi21 er den hyppigste genetiske (men ikke nedarvelige) åndsvaghed
og de ialt 47 kromosomer gør DYBT åndsvaghed og totalt steril.

Translokation altså partielt del-overskud af kromosom , (også
lysmikrobisk diagnosticerbar) er sjældenere men også fjernt fra den
aller almindligste åndsvaghed der er om dårlig stimulation - social
arv.

Fra : El Trabajador

Dato : 05-06-10 08:54

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> On 4 Jun., 21:46, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
>>

> Snip - en masse sludder om den store muslimske verdenskonspiration
> forfattet af konspirationsteoretikeren - Per Rønne - Snap.

Og du fatter ikke en skid af det hele. Sov du sødt videre i din enfoldighed.
--
El Trabajador

Fra : Lyrik

Dato : 05-06-10 02:14

On 4 Jun., 22:56, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> On 4 Jun., 21:46, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
>

> Snip - en masse sludder om den store muslimske verdenskonspiration
> forfattet af konspirationsteoretikeren - Per Rønne - Snap.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er jo ikke det Per skriver!

Han skriver en analyse af den tyrkiske præsidents ståsted. Hvorfor
prøver du at ødelægge alt med din bragesnak? Den tyrkiske præsidents
kone er iført islamisk hovedbandage. Han har gjort den lovlig på deres
læreanstalter. Han har brudt med det sekulære princip som Kemal
Atatürk indførte da tyrkerne smed khaliffen ud og indførte
nationalstat efter vestligt forbillede i 1923.
Det vil sige at han offentligt bryder med den vej Atatürk udstak for
tyrkiets overlevelse som nation. Nu går han skridtene videre ved at
styrke islamiseringen. Hvis du ikke kan se de politiske perspektiver i
sådan noget, så spar da for helvede din bragesnak om ingenting, andet
end at du hele tiden skal gøre dig bemærket!

Du har efterhånden fået bræget dig til så megen opmærksomhed at det er
blevet heroin for dig! Prøv at kommentere på nogle politiske ting
istedet for dit "Øv bøv! Der er ikke noget der hedder jøder, det siger
Jehovas Vidner selv!"

Jens

Fra : Patruljen

Dato : 05-06-10 03:10

On 5 Jun., 10:14, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> [...]
> blevet heroin for dig! Prøv at kommentere på nogle politiske ting
> istedet for dit "Øv bøv! Der er ikke noget der hedder jøder, det siger

Hvis i kan Øv-bøve løs og æv-bæve om holocaust-benægtelse, nazisme og
jødehad, så kan jeg afgjort også sætte ord på - som ovenikøbet er
langt mere passende.

Muslimforskrækkelse og konspirationsteori om muslimernes verdens-
agenda.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 05-06-10 11:13

> [...]
> langt mere passende.
>
> Muslimforskrækkelse og konspirationsteori om muslimernes verdens-

Helt enig.. en arabisk konspiration holder sig til den del af familien
der kan tjene penge på den og samtidig stoler på de andre, så vi taler
vel om max. en håndfuld mennesker ad gangen.

Men nu taler folk så om en muslimsk konspiration..

Damn, men det er sgu også altid de venstresnoedes irrationelle jødehad
der stopper en international support til en permanent aftale om israels
grænser.. altså en som respekteres af både arabere og israelere.

jeg har denne irrationelle tanke at israeleerne hellere end gerne ville
spare et par øre på militær budgettet, som så kunne gå fra militæret til
uddannelse i den civile sektor, men det har jeg ingen dokumentation for.

- cep

Fra : N/A

Dato : 05-06-10 11:13

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-10 00:30

On Fri, 4 Jun 2010 21:46:09 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>At lade »nødhjælpsskibe« sejle til Gaza ville jo blot åbne døren for
>massiv overførsel af våben fra Iran til Hamas.

En liste hvor ginger(ingefær) er forbudt men kanel tilladt, er som
skabt til at vestmedier kan vitse om latterlighed.
Men ingefær har peberspray ingrediens

Lad nødhjælpstosserne se TV og spise kedelig mad - med alle de børn de
får har de vel ikke råd til dyr mad?

Fra : Patruljen

Dato : 04-06-10 17:34

On 5 Jun., 01:30, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> En liste hvor ginger(ingefær) er forbudt men kanel tilladt, er som
> skabt til at vestmedier kan vitse om latterlighed.
> Men ingefær har peberspray ingrediens

Jo - det skal snart hjælpe mod denher -
http://www.youtube.com/watch?v=Rw7V2pvwHZs&feature=fvw

Hold nu op Warming. Det er til grin.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-10 01:30

On Fri, 4 Jun 2010 16:33:34 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jo - det skal snart hjælpe mod denher -
>http://www.youtube.com/watch?v=Rw7V2pvwHZs&feature=fvw
>
>Hold nu op Warming. Det er til grin.

Politiken tager det idag alvorligt over 4 spalter.

Selvfølgelig fremstilles peberspray af råolie-derivater og
chili-ekstrakt

Fra : Patruljen

Dato : 05-06-10 15:44

On 5 Jun., 02:29, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Politiken tager det idag alvorligt over 4 spalter.
>
> Selvfølgelig fremstilles peberspray af råolie-derivater og
> chili-ekstrakt-

Jeg købte ellers Politiken, men jeg fandt intet?
Tror du, at dåserne med frugt er velegnede til at placere under IDF`s
tanks til selveksplosion i sommervarmen, når indholdet er
tilstrækkeligt råddent?

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 05-06-10 09:48

Per Rønne skrev:
> [...]
> At lade »nødhjælpsskibe« sejle til Gaza ville jo blot åbne døren for
> massiv overførsel af våben fra Iran til Hamas.

Jeg kan huske fejl, men selv i P1 blev udviklingen væk fra den sekulære
statsform i Tyrkiet betegnet som bekymrende (det var efter seneste
valg), men det var så mest i en bekymrende tone, hvor man i sammenhængen
nævnte at landet nu ville få problemer med at blive optaget i EU.
Nu er der så ingen slinger i valsen, Tyrkiet ER mildest talt på vej ud
af enhver snak om EU, og måske, ud af NATO, og næsten følgende, på vej
til at blive en del af den arabiske blok, og hvis det er følgen har
europa en af verdens mest agressive, brutale og imperialistiske nationer
som nabo, en nation som tilmed, i forsigtige vendinger, må betegnes som
"ikke venligt-sindet" over for EU, og med en opfattelse af at være
trukket rundt ved næsen af selvsamme EU og med en krænket selvfølelse de
færreste danskere kan leve sig ind i.
Vi i de høje nord kan self. være ret ligegyldige, men der skal nok være
en del i balkan området der pakker kufferter, hvis tyrkiet melder sig
endegyldigt ud af det vestligt orienterede europa.

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-06-10 10:17

> [...]
> At lade »nødhjælpsskibe« sejle til Gaza ville jo blot åbne døren for
> massiv overførsel af våben fra Iran til Hamas.

Jeg opfatter USA og Israel som terror-stater. Det gør andre ikke, dermed er
de terrorist-støttende personer. Kan du se problemstillingen ?

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 05-06-10 11:01

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:

> Jeg opfatter USA og Israel som terror-stater. Det gør andre ikke, dermed er
> de terrorist-støttende personer. Kan du se problemstillingen ?

Hvor mange terror-stater mener du at der findes pr. 1-6-2010?

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-10 14:03

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE>
skrev i meddelelsen
> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)

> Hvor mange terror-stater mener du at der findes
> pr. 1-6-2010?

Det er et forsøg på at afspore debatten - USA og
Israel ER terrorstater og det kan du ikke rokke
ved ved at bede om át man så også tæller
terrorstater på anden vis. Det er sgu ikke en
konkurrence det her.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-06-10 14:44

On Sat, 5 Jun 2010 15:02:49 +0200, ahw wrote:

> Det er et forsøg på at afspore debatten - USA og
> Israel ER terrorstater

Kun en hjernedød kommunist kan sige noget sådan vrøvl.

Både USA og Israel har hyppige FRIE valg, hvilket sikkert er det en
kommunist kalder "terrorisme", når staten ikke kan bestemme alt.

>og det kan du ikke rokke
> ved ved at bede om át man så også tæller
> terrorstater på anden vis. Det er sgu ikke en
> konkurrence det her.

En "terrorstat" er en stat der udøver terror. Der er sgu da ikke andre
definitioner.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 05-06-10 19:33

ahw skrev:
> [...]
> Israel ER terrorstater og det kan du ikke rokke
> ved ved at bede om át man så også tæller
> terrorstater på anden vis. Det er sgu ikke en

Jeg vil dælme gerne have en definition på "terror-stat"!
Især når begrebet bruges i en åben og umodereret debat som her.

At bede om antallet af "terror-stater" er nu bare en måde hvorpå man kan
give en rig mulighed for at få en forklaring på et hjernedødt
generaliserende udsagn.

Hvad adskiller f.eks. Storbritanien og Israel i forhold til at være
"terror stater", og kan vi bruge generaliseringen uden at inddrage
Syrien eller Libanon eller Tonga Øerne i debatten?

- cep

Fra : Jesper

Dato : 05-06-10 17:28

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Nu tyder tingene på at Tyrkiets islamistiske ministerpræsident Recep
> Tayyip Erdogan for alvor viser sit politiske ståsted. Han opfatter
> nemlig ikke Hamas som en terrororganisation.

Hvorfor skulle han også det?

> [...]
> terrororganisationer, lige som det er velkendt at Hamas skyder raketter
> af mod sydisraelske byer og landsbyer. Dog markant førre siden

Men er det berettiget at den er på CIAs og Israels terrorliste?

> [...]
> gruppe mennesker, hvis formål var at skabe en situation, der ikke ville
> bekomme Israel vel. Og som altså angreb de israelske soldater, da de var

Det var en nødhjælpsflåde, medbringende præfabrikerede huse, cement og
fødevarer.

> [...]
> parti står til at tabe valget næste år til en genopstået
> Socialdemokrati. Måske er hans formål blot at skabe en passende krise,

I så fald er timingen dårlig. Valget er først til næste år.

> [...]
> At lade »nødhjælpsskibe« sejle til Gaza ville jo blot åbne døren for
> massiv overførsel af våben fra Iran til Hamas.

Hvis Ægypten holder grænsen ved Rafah åben, så vil Israel ikke længere
kunne kontrollere hvad der kommer ind til Gaza, men måske var det også
det de ville opnå?
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-06-10 19:10

> Det var en nødhjælpsflåde, medbringende præfabrikerede huse, cement og
> fødevarer.

Israel accepterer ikke cement, da det bruges til at bygge Hamas-bunkere.

Ej heller accepterer israelerne metalprodukter, der bruges til at lave
raketter med.

> Hvis Ægypten holder grænsen ved Rafah åben, så vil Israel ikke længere
> kunne kontrollere hvad der kommer ind til Gaza, men måske var det også
> det de ville opnå?

Ægypten har her samme interesser som Israel: Hamas er allieret med Det
muslimske Broderskab i Ægypten, den ægyptiske regerings værste fjende.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 05-06-10 22:17

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Israel accepterer ikke cement, da det bruges til at bygge Hamas-bunkere.

Bunkere er ikke et offensivt våben.

> Ej heller accepterer israelerne metalprodukter, der bruges til at lave
> raketter med.

Konserversdåseraketter? Blikraketter? Der er døde flere i Sderot af
trafikulykker end af Hamas' blikdåseraketter.

> Ægypten har her samme interesser som Israel: Hamas er allieret med Det
> muslimske Broderskab i Ægypten, den ægyptiske regerings værste fjende.

Men den ægyptiske regering har ikke lyst til at blive alt for upopulær i
sin egen befolkning og befokningen er for støtte til palæstinenserne i
Gaza og Hamas.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-06-10 22:32

> Bunkere er ikke et offensivt våben.

Ikke? Det er fra bunkerne raketterne afsendes.

> Konserversdåseraketter? Blikraketter? Der er døde flere i Sderot af
> trafikulykker end af Hamas' blikdåseraketter.

Metal kan smedes om ...

> Men den ægyptiske regering har ikke lyst til at blive alt for upopulær i
> sin egen befolkning og befokningen er for støtte til palæstinenserne i
> Gaza og Hamas.

Og derfor har man /midlertidigt/ åbnet for grænseovergangen, men
naturligvis under kontrol.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 05-06-10 22:39

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ikke? Det er fra bunkerne raketterne afsendes.

Jamen hvis det er, så giver det Israel et nemt mål. Bunkerbustere
afskudt fra israelske F-16 vil gøre kort proces med dem.
Og så vil man helt undgå at ramme civile mål.

> Metal kan smedes om ...

Blik fra dåser? Det er sandelig højkvalitetsstål!

> Og derfor har man /midlertidigt/ åbnet for grænseovergangen, men
> naturligvis under kontrol.

Lad os nu se hvor *midlertidigt* grænsen forbliver åben.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-06-10 04:33

> Jamen hvis det er, så giver det Israel et nemt mål. Bunkerbustere
> afskudt fra israelske F-16 vil gøre kort proces med dem.
> Og så vil man helt undgå at ramme civile mål.

De har en bunke underjordiske bunkere med affyringskanaler op, og disse
er forbundet med tunneler med togspor. Et tog kører så rundt og affyrer
raketterne, og er væk igen inden Israel bomber affyringsstedet.

Oven over ligger der naturligvis civile boliger ...

> Blik fra dåser? Det er sandelig højkvalitetsstål!

Jeg er ikke metalingeniør. Er du?

> Lad os nu se hvor *midlertidigt* grænsen forbliver åben.

Det bliver sædvanen tro meget midlertidigt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 06-06-10 09:17

> [...]

> raketterne, og er væk igen inden Israel bomber affyringsstedet.
>
> Oven over ligger der naturligvis civile boliger ...

Egen underjordiske togsystem? Næppe sandsynligt!

> Jeg er ikke metalingeniør. Er du?

Nej, men jeg ved at de våben der blev produceret i Nazityskland i
slutningen af WWII af al muligt underlødigt skrotmetal var af meget
ringe kvalitet.

> Det bliver sædvanen tro meget midlertidigt.

Lad os nu se...

Fra : Per Rønne

Dato : 06-06-10 12:33

> Egen underjordiske togsystem? Næppe sandsynligt!

Det har ellers været beskrevet i dansk presse ... naturligvis ikke på
metroniveau, men blot så affyringsramperne hurtigt kan flyttes.

> Nej, men jeg ved at de våben der blev produceret i Nazityskland i
> slutningen af WWII af al muligt underlødigt skrotmetal var af meget
> ringe kvalitet.

Raketterne der sendes mod Sderots børnehaver er heller ikke af høj
kvalitet. Derfor kan de alligevel dræbe 5-årige.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 06-06-10 19:21

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Det har ellers været beskrevet i dansk presse ... naturligvis ikke på
> metroniveau, men blot så affyringsramperne hurtigt kan flyttes.

Ekstrabladet? Arbejderen? Link?

> Raketterne der sendes mod Sderots børnehaver er heller ikke af høj
> kvalitet. Derfor kan de alligevel dræbe 5-årige.

Mit gæt er, at der dør flere som følge trafikulykker, ulykker med
skydevåben mv.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-06-10 19:43

> Mit gæt er, at der dør flere som følge trafikulykker, ulykker med
> skydevåben mv.

Ikke i landsbyen Sderot. Og med fri import af våben fra Iran ville der
komme mange, mange flere - og de ville blive mere langtrækkende.

Sig mig, hvordan ville du reagere på om svenskerne bombarderede Sjælland
fra Malmø, med krav om en genforening af det sjællandsk-skånske område
under den svenske krone?

Der er simpelthen noget en stat ikke kan acceptere.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-06-10 20:03

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) writes:

> Sig mig, hvordan ville du reagere på om svenskerne bombarderede Sjælland
> fra Malmø, med krav om en genforening af det sjællandsk-skånske område
> under den svenske krone?

En ny regering? Et lavere skattetryk?

Det har vel perspektiver?

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-10 02:32

> En ny regering? Et lavere skattetryk?
>
> Det har vel perspektiver?

Jeg er ikke i stand til at se sammenhængen ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-06-10 19:55

> Jeg er ikke i stand til at se sammenhængen ?

Hvis SJælland kom ind under svensk herredømme, betød det vel ny regering
og et lavere skattetryk?

Fra : Patruljen

Dato : 05-06-10 15:40

On 5 Jun., 23:32, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Ikke? Det er fra bunkerne raketterne afsendes.

Virkelig ? Indtil videre er vi ellers blevet blæst ørene fulde om at
raketterne affyres fra moskeér, hospitaler og private hjem. Og at det
er derfor, at IDF bliver nødt til at beskyde; Moskeèr, hospitaler og
private hjem.

Men nu fortæller Per Rønne så noget andet - Nice.

> Metal kan smedes om ...

:)

Jo. Og hvis indholdet er frugt, så er de mere egnede som raket-
materiale end hvis indholdet er kød. Det er da logik for enhver
Cand.scient.

> Og derfor har man /midlertidigt/ åbnet for grænseovergangen, men
> naturligvis under kontrol.

Kan du - for en gangs skyld dokumentere dit statement - Per Rønne?

Fra : Patruljen

Dato : 06-06-10 05:59

On 6 Jun., 13:32, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Det har ellers været beskrevet i dansk presse ... naturligvis ikke på
> metroniveau, men blot så affyringsramperne hurtigt kan flyttes.

Fantasien kender ingen grænser, når man skal berette om de dumme,
dumme muslimer -

> Raketterne der sendes mod Sderots børnehaver er heller ikke af høj
> kvalitet. Derfor kan de alligevel dræbe 5-årige.

Hvor mange israelske 5 årige er blevet dræbt af deder nytårsraketter?

Henholdsvis -

Hvor mange palæstinensiske børn er blevet myrdet af IDF ?

Fra : Patruljen

Dato : 06-06-10 13:04

On 6 Jun., 20:43, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> [...]

Nå. Det kunne du heller ikke dokumentere -

Per Rønne er gået ind i en skyttegravsdiskussion, hvor der ikke er et
ønske om dialog. Det fyger med forkerte facts og fantasifulde
beretninger. Hjemmestrikkede forestillinger om dit og dat -

> Ikke i landsbyen Sderot. Og med fri import af våben fra Iran ville der
> komme mange, mange flere - og de ville blive mere langtrækkende.

Hvis, hvis og hypoteser. Flere letkøbte argumenter fra skyttegraven -
Prøv at forhold dig til realiteten, selvom det er umådeligt vanskeligt
for dig -

> Sig mig, hvordan ville du reagere på om svenskerne bombarderede Sjælland
> fra Malmø, med krav om en genforening af det sjællandsk-skånske område
> under den svenske krone?

Sikke noget fnidder-fjol at fyre af. De 2 situationer kan på ingen
måde sammenlignes.