Garantibevis
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 06-08-01 14:24

Hej,

Hvad gælder som garantibevis for en T39m? Kvitteringen? Den lille brochure "Service og support"?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-08-01 14:56

> Hvad gælder som garantibevis for en T39m? Kvitteringen? Den lille brochure
"Service og support"?

Det gør din kvittering!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-08-01 14:55

Rasmus Nielsen skrev:

>Hvad gælder som garantibevis for en T39m? Kvitteringen? Den lille brochure "Service og support"?

Kvittering vil jeg tro - står dit IMEI-nummer på den? Jeg har altid
spurgt hver gang jeg har købt telefon - for netop at være sikker.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 06-08-01 15:02

> Kvittering vil jeg tro - står dit IMEI-nummer på den? Jeg har altid
> spurgt hver gang jeg har købt telefon - for netop at være sikker.

Nej. Betyder det noget?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-08-01 15:02

Rasmus Nielsen skrev:

>Nej. Betyder det noget?

Tja, man KAN jo sådan set bare komme med en anden telefon (en anden
T39m) og påstå det er den man har købt... Jeg ved det ikke...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-08-01 14:59

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Hvad gælder som garantibevis for en T39m? Kvitteringen? Den lille brochure
"Service og support"?

Loven siger din kvittering er nok selvom nogle forhandlere siger andet, så
er det rart at kunne slå dem i hovedet med lidt erhvervsret