ISDN flatrate
Fra : Peter Elkjær

Dato : 06-08-01 14:39

Findes der andre udbydere end TDC med deres pro@cces ISDN der tilbyder
fastprisabb. til ISDN? (kan ikke få stofa, xdsl mv.) - Synes at TDS's
løsning til 495 + moms pr. måned er lidt pebret..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-08-01 17:41

Mon, 6 Aug 2001 15:38:33 +0200, skrev "Peter Elkjær"
<peter@base.dk>:

>Findes der andre udbydere end TDC med deres pro@cces ISDN der tilbyder
>fastprisabb. til ISDN? (kan ikke få stofa, xdsl mv.)

Ikke mig bekendt.

> Synes at TDS's løsning til 495 + moms pr. måned er lidt pebret..

Hmm - Cybercity kunne ikke få det til at løbe rundt til kr. 495,-
incl. moms og uden mulighed for bundling.

Med TDCs løsning kan du køre bundlet.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Zip Zap

Dato : 06-08-01 18:28

CyberCity.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-08-01 19:00

Mon, 6 Aug 2001 19:27:50 +0200, skrev "Zip Zap" <Zip@Zap.id>:

>CyberCity.

Cybercity tilbyder da ikke fastprisopkobling med ISDN eller alm.
analog modem, til kr. 495,- har du da kun 8 timer daglig, hvis du
ikke bundler og det halve, hvis du bundler.
<http://www.cybercity.dk/produkter/fastpris/>

Lær iøvrigt gerne at citere korrekt.
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Peter Elkjær

Dato : 06-08-01 19:54

Enig med Knud, kan heller ikke se det produkt på deres side, og iøvrigt er
det ikke alle de kan tilbyde "fastpris" (8 timer dagligt) - deriblandt mig,
pga. min bopæl.

Zip Zap <Zip@Zap.id> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9kmkce$2uc3$1@news.cybercity.dk...

Fra : RP

Dato : 23-08-01 22:13

> Findes der andre udbydere end TDC med deres pro@cces ISDN der tilbyder
> fastprisabb. til ISDN? (kan ikke få stofa, xdsl mv.) - Synes at TDS's
> løsning til 495 + moms pr. måned er lidt pebret..
Prisen er 2.000 i oprettelse - og de 495 er excl moms dvs. du ender på 625 /
måneden .... (1875 kr. pr. kvartal for 128/128) .... har selv kørt med det i
ca. ½ år .... kører såmænd godt nok men aaaaaaalt for dyrt :-/

Mvh Dennis RP

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-08-01 22:37

RP wrote:

> [...]
> måneden .... (1875 kr. pr. kvartal for 128/128) .... har selv kørt med det i
> ca. ½ år .... kører såmænd godt nok men aaaaaaalt for dyrt :-/

Jamen er f.eks. nettid 80 så ikke mere spiseligt? Det har jeg kørt med i
et halvt års tid godt og vel. Den største fordel er, at jeg kan koble
op hele døgnet til samme pris, og lige så tit, jeg lyster uden
opkaldsafgift. Det gør hele konceptet væsentlig mere anvendeligt -
specielt i erhversmæssigt øjemed for små virksomheder, der også må se på
omkostningerne og tidsforbruget. I øvrigt har jeg svært ved at slide 80
timer op i måneden og har hver måned fået overført tilmer fra den
foregående.

Egentlig kunne man til den pris, overtid koster bedre bruge f.eks. en
Nettid 50, men det eksisterer (måske af samme gode grund) ikke, idet den
eksisterende Nettid 30 er lige i overkanten,

Samtidig er der muligheden for WEBsite uden ekstra omk., desuagtet der
er erhversmæssigt islæt (så vidt jeg da har forstået det).

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-10-01 12:10

"RP" <rpergud@worldonline.dk> wrote in message
> Prisen er 2.000 i oprettelse - og de 495 er excl moms dvs. du ender på 625
/

Du skal kun betale oprettelse hvis du skal have en ISDN-router gennem TDC
(til låns). Hvis du stiller med din egen router slipper du for oprettelsen
på 2000,-
Jeg købte en ZyXEL Prestige 100 til en 500-las, brugt. Det er nu snart et år
siden.
Jeg bundler ikke, men jeg er fast opkoblet med statisk IP-adresse...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Rene

Dato : 25-10-01 20:55

nope du slipper ikke for oprettlese det koster sgu 2400 + moms, kan være det
ikke kostede noget dengang du fik det men det gør det nu

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb84f33$0$51376$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-11-01 18:36

"Rene" <theking@gratiz.zzn.com> wrote in message
> nope du slipper ikke for oprettlese det koster sgu 2400 + moms, kan være
det
> ikke kostede noget dengang du fik det men det gør det nu

Heller ikke hvis man ikke vil have deres fordømte router??? Har du spurgt?