Hvad gør DF usexet?
Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-10 00:46

Hvad gør DF usexet?
Unge vil ikke associeres med det fremadstormende "racist"-parti fordi
medier, cirkusrevyer osv stempler os som reaktionære.
Alle andre partier er jødehadere og modarbejder Israels
overlevelseskamp, men vi bifalder at Israel kun vil have muslimer nær
sig,
som ikke skyder raketter ind i civile
Fra gammel tid har tyrkerne erobret Israel,
og at jøderne nu igen kan bo i deres land,
er fordi de holdt med vinderne i verdens krigene,
Det er generøst, at Israels demokrati tilladt palæstinsensere at
blive boende,
når blot de ikke er voldelige,
Er man modstander af holocaust, bør man bifalde Israels selvforsvar
Ingen andre danske partier har mod til at kæmpe for de jødiske folks
eksistens.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-06-10 09:41

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Er man modstander af holocaust, bør man bifalde Israels selvforsvar
> Ingen andre danske partier har mod til at kæmpe for de jødiske folks

Udmærket, men DF bør ikke skøne jøderne i spørgsmålet om rituel slagtning.
Der er mange dyrevenner i DF, men på den anden side også en del ateistiske
nationale sosse-renegater, der er skideligeglade med dyrenes trivsel med
mindre Mette Frederiksen tager affære, foruden måske en enkelt nihilistisk
kyniker.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-10 21:29

On Thu, 3 Jun 2010 10:41:13 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>mindre Mette Frederiksen tager affære, foruden måske en enkelt nihilistisk
-Jeg ser gerne intense glæder og få smerter hos de mennesker jeg
omgås og især mig selv og min kones katte og skadeparret der har rede
udenfor min havedør og spiser krummer af mit gulv ønsker jeg også alt
vel.
At livets milliarder af sekunder ser jeg ikke dem lige før døden som
vigtigst så sku jeg som dyreminister bruge 1 mio kr så hellere musik
i stalde end afskaffelse af brutal blødnings-slagtning¨

Forskerne evner ikke viden om boltepistol er humanere end schæcktning.

"   Det sker ofte, at et menneske har mere menneskelige
forbindelser med en kat eller en hund end med noget menneskeligt
væsen.      Henry David Thoreau
"   Ethvert menneske er Napoleon overfor sin hund. Det er derfor
hunde er så populære.    Aldous HuxleyTwin tør ikke selv bide
"   Lykken er en varm hundevalp.      Charles M. Schulz
"   When we love animals and children too much, we love them at
the expense of men.      Jean-Paul Sartre

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-06-10 23:41

> [...]
> vel.
> At livets milliarder af sekunder ser jeg ikke dem lige før døden som

Jamen hvorfor så al det vrøvl du har skrevet om mulighed for behageligt
selvmord, når du er ligeglad? og din tak-for-alt-mail her i gruppen?
DF ville være meget mere sexede, hvis de så bort Espersens kone og forbød
det rituelle dyrplageriske djævelskab.

Mvh
Martin