Norman Finkelstein - Opsummering af Gaza F~
Fra : .

Dato : 02-06-10 12:28

'Israel is a Lunatic State' - Finkelstein on Gaza Flotilla Attack
http://www.youtube.com/watch?v=eB_CKL5h2_8

Clean Info;

CrossTalk on Aid Raid: Israel Seizes 'Freedom'
http://www.youtube.com/watch?v=G81256_g7ks&feature=channel

Fra : Lyrik

Dato : 02-06-10 15:26

On 2 Jun., 20:28, "." <Niels_Br...@yahoo.dk> wrote:
> 'Israel is a Lunatic State' - Finkelstein on Gaza Flotilla Attackhttp://www.youtube.com/watch?v=eB_CKL5h2_8

> [...]

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Dit indlæg passer fint sammen med din holocaustrevissionisme, Niels
Bruun. Du vil bare som socialarbejder kunne oplyse jiihadiske unge
omkring holocaust. Når de nu siger at den ikke har fundet sted, så må
du virkelig gennemtænke dine svar, for du tvivler selv på at
historikerne er objektive overfor nazisterne.(hvilket bevises af dine
gamle indlæg omkring nettet.)
Nu får du nye "Beviser på at Israel er en slyngelstat", mens dine
jiihadiske klienter hver dag tager til i sandhedsværdi, visdom og
oprigtighed. En dag, Niels, så omvender du dig til Islam og priser
dine sandfærdige og menneskekærlige klienter!

Men din troværdighed her i dk.politik kan ligge på et meget lille
sted.

Jens

Fra : .

Dato : 02-06-10 17:22

On 2 Jun., 23:26, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> [...]
> dine sandfærdige og menneskekærlige klienter!
>
> Men din troværdighed her i dk.politik kan ligge på et meget lille

Når de højrerabiates argumenter ikke er tilstrækkelige overgår man til
meningsløs belyvende adfærd. Jeg er naturligvis ikke en holocaust-
benægter.

Du er en gemen løgner - og ellers må du meget gerne dokumentere dit
udsagn. Kan du det?

Fra : Lyrik

Dato : 02-06-10 19:40

On 3 Jun., 01:21, "." <Niels_Br...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> benægter.
>
> Du er en gemen løgner - og ellers må du meget gerne dokumentere dit
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du er holocaust-revissionist! Vil du indrømme det bralrerøv?

Hilsen
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 03-06-10 07:48

.. <Niels_Bruun@yahoo.dk> wrote:

> 'Israel is a Lunatic State' - Finkelstein on Gaza Flotilla Attack

Norman Finkelstein er en amerikansk jøde, der synes at hade sit eget
folk og det jødiske hjemland.

Han har forlængst fået indrejseforbud i Israel, og hans udtalelser om
landet har samme valør, som når Carsten Jensen i Stockholm udtaler sig
om Danmark.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-10 11:24

""Per Rønne""
> [...]
>
> Han har forlængst fået indrejseforbud i Israel, og hans udtalelser om
> landet har samme valør, som når Carsten Jensen i Stockholm udtaler sig

God sammenligning!!!

Fra : Patruljen

Dato : 03-06-10 02:29

On 3 Jun., 03:39, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Du er holocaust-revissionist! Vil du indrømme det bralrerøv?

Det er nogle vældigt saglige argumenter, du har til klippene. Ikke et
eneste, hvorefter du begynder at baldre op om holocaust, jihadists
osv.

Der findes ingen jihadists i min sfære, men der findes unge som har
sociale vanskeligheder. Tiltider kommer disse i kontakt med mere
rabiate muslimske kræfter, som jeg ikke har en berøringsflade til.

Du fremstå paranoid og ude af trit med realiteten.

Hvorfor opretter du ikke en tråd til emnet og diskuterer evt jamrer
dig om holocaust mv. der?
Og så måske holder dig til denne tråds emne i denne -

Fra : Patruljen

Dato : 03-06-10 02:35

On 3 Jun., 08:48, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Norman Finkelstein er en amerikansk j de, der synes at hade sit eget
> folk og det j diske hjemland.

Norman Finkelstein er en amerikansk jøde, der kritiserer Israel
sagligt. At du har behov for at omformulere tingene til hadefulde
følelser er unægtelig noget af en påstand.

Det er muligt at han også holder af landet, men ser deres
overtrædelser af konventioner og international lovgivning som
kontraproduktive og selvdestruktive.

Israels venner går imod selvdestruktive tiltag -

> Han har forl ngst f et indrejseforbud i Israel, og hans udtalelser om
> landet har samme val r, som n r Carsten Jensen i Stockholm udtaler sig
> om Danmark.

Han har fået 10 års indrejseforbud fordi, han påståes at sympatisere
med Hamas. Der er ingen tvivl om, at han respekterer palæstinensernes
demokratiske rettigheder til selv at vælge deres regering og
repræsentanter.

Er det alt, som du har af indvendiger mod de ting, som oplyses i
klippene her - lidt fnidder om Norman Finkelstein, påstande om hans
sindstilstand mv?

Fra : Ivannof

Dato : 03-06-10 18:50

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> --
> Per Erik R nnehttp://www.RQNNE.dk
> Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Finkelstein er en nar.

Han har i den grad malet sig op i en krog som Israel-hader i et parts-indlæg
der forliser en hver for "expertice" han måtte have som professor.

Det der irriterer mig mest er at han skulle være den medierende, objektive
person, der kunne sætte tingene på plads og sætte dem i perspektiv. Han
kunne lige så godt stå og veje et grønt Hamasflag. Han er ikke bare
gennemskuelig - han er latterlig!

Hilsen Ivan

Fra : Patruljen

Dato : 03-06-10 08:15

On 3 Jun., 12:23, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
wrote:
> ""Per Rønne""

> God sammenligning!!!

Tja -

Det er nogenlunde så sagligt og udannet som en begrundelse fra elev
fra 3.kasse, der ikke ønsker at modtage undervisning fordi læreren er
rødhåret :)

"Jeg kan ikke lide ham - han er dum og tåbelig - Æv - bæv."

Det havde været anderledes sagligt at argumentere for, præcist hvor
Norman Finkelstein tager fejl end at henvise til hans hårfarve eller
outdatede hår-frisure. Men det magter man så ikke -

Fra : Ivannof

Dato : 03-06-10 18:52

wrote:
> [...]

Norman Finkelstein tager fejl end at henvise til hans hårfarve eller
outdatede hår-frisure. Men det magter man så ikke -
Saglighed, hmmm.

Lad mig se. Ser Finkelstein overhovedet noget positivt ved israel?

Hilsen Ivan

Fra : .

Dato : 03-06-10 13:29

On 3 Jun., 19:50, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> person, der kunne sætte tingene på plads og sætte dem i perspektiv. Han
> kunne lige så godt stå og veje et grønt Hamasflag. Han er ikke bare

Flere kloge og gennemtænkte overvejelser. Norman Finkelstein er en
nar -
han er latterlig - Æv-bæv.

Har du tænkt i lang tid for at kunne formulere detder personfnidder?

Manden er professor og formentlig langt mere begavet end både du, Per
Rønne og hele det øvrige slæng af højrefacister, der øv-bøver løs her
-

Der er ikke kommet et eneste sagligt indlæg, der argumenterer med et
eneste sagligt argument. Der er højrerabiat - øv-bøveri og det er
det :)

Fra : Ivannof

Dato : 04-06-10 11:18

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Der er ikke kommet et eneste sagligt indlæg, der argumenterer med et
eneste sagligt argument. Der er højrerabiat - øv-bøveri og det er

Jeg har i hvert fald hørt hans indlæg. Han kalder Israel for en
terroriststat og politikerne for krigsforbrydere.

Hvis han ikke bare er et palæstinensisk parts-indlæg, så må du kunne finde
noget han siger om Israel som er mere positivt end det Hitler ville sige om
jøderne

Giv dig god tid. Jeg regner ikke med du kan finde noget

Hilsen Ivan

Fra : .

Dato : 03-06-10 13:30

On 3 Jun., 19:52, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Norman Finkelstein tager fejl end at henvise til hans hårfarve eller
> outdatede hår-frisure. Men det magter man så ikke -

Ja - det er sgu ikke let, hvad :)

> Lad mig se. Ser Finkelstein overhovedet noget positivt ved israel?

Ja - det tror jeg. Hvor lang tid måtte du spekulere for at finde på
detder?

:)

Fra : Patruljen

Dato : 04-06-10 04:34

On 4 Jun., 12:17, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg har i hvert fald hørt hans indlæg. Han kalder Israel for en
> terroriststat og politikerne for krigsforbrydere.¨

Ja - og han argumenterer udmærket for sin statement. Du kan jo forsøge
at redegøre for, hvorfor du tilsyneladende er uenig?

Nå - ikke.

> Hvis han ikke bare er et palæstinensisk parts-indlæg, så må du kunne finde
> noget han siger om Israel som er mere positivt end det Hitler ville sige om
> jøderne

Nu bevæger du dig ned på Per Rønne & Villy Dalsgaards niveau.
Sammenligninger med Hitlers synspunkter er helt og aldeles ude af
proportion.

Det er helt fantastisk, at man både forventer at blive taget seriøst
og samtidig sammenligner reel og saglig kritik med Hitler, nazisme og
holocaustbenægtelse. Et helt utroligt lavmål I når til - der.

> Giv dig god tid. Jeg regner ikke med du kan finde noget

Det tog ca.3 sekunder :)

Waitrose also said it would be following the guidance on the small
number of West Bank lines it sold. “We source a small selection of
herbs from the West Bank area, grown on two Israeli-managed farms, on
which a Palestinian and Israeli workforce have worked side by side for
many years,” said a spokesman.

“We are not motivated by politics. Instead our policy is to ensure
high standards of farming and worker welfare on the farms from which
we source. Our buyers … have visited the two farms in the West Bank to
ensure that worker welfare meets the high standards that we insist on.
As part of our normal sourcing policy we will be carrying out an audit
on these farms in the next six months.”

Fantastisk at man skal finde positive statements fra Norman
Finkelstein, før du kan indgå i en saglig debat om mandens statements
-

Kan du så finde positive udsagn fra Pia K om indvandrere og har du
nogensinde hørt om nogen som er så enfoldige at proklamere noget
sådant, fremfor at argumentere mod hendes synspunkter?

Fra : Ivannof

Dato : 05-06-10 11:19

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
..

> [...]

ensure that worker welfare meets the high standards that we insist on.
As part of our normal sourcing policy we will be carrying out an audit
Undskyld, men hvad er det her?

Hilsen Ivan

Fra : Ivannof

Dato : 05-06-10 11:22

> [...]

Ja - og han argumenterer udmærket for sin statement. Du kan jo forsøge
at redegøre for, hvorfor du tilsyneladende er uenig?

USA og EU har Hamas på listen over terroistorganisationer - ikke Israel.

Hilsen Ivan

Fra : Patruljen

Dato : 05-06-10 05:12

On 5 Jun., 12:18, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> ensure that worker welfare meets the high standards that we insist on.
> As part of our normal sourcing policy we will be carrying out an audit

Det er ros af at israelere arbejbejder sammen med palæstinensere i de
besatte områder og iøvrigt sørger for arbejdsforhold, som er
forsvarlige. At det skal roses, at arbejdsforholdene er ok fortæller
måske noget om de almindelige vilkår.

Men det er så noget andet -

Norman Finkelstein roser iøvrigt også Israel for at tillade/have
B`T`selem.

Fra : Ivannof

Dato : 05-06-10 12:33

> [...]

måske noget om de almindelige vilkår.

Men det er så noget andet -

Norman Finkelstein roser iøvrigt også Israel for at tillade/have
Hvad det så end er.

Fint at han roser israelere for noget. Nu var det Israel vi snakkede om.

Hilsen Ivan

Fra : Patruljen

Dato : 05-06-10 05:56

On 5 Jun., 12:21, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Nå - ikke.

> USA og EU har Hamas på listen over terroistorganisationer - ikke Israel..

Er der nogensinde nogle stater, som er endt op på en listeover terror-
organisationer?

Jeg tror, at det foregår anderledes, når det er lande/stater vi taler
om - fordømmelser for overtrædelser af menneskerettigheder,
konventioner og internationale standarder ?

Fra : Patruljen

Dato : 05-06-10 06:02

On 5 Jun., 13:32, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:

> Det er ros af at israelere arbejbejder sammen med pal stinensere i de
> besatte omr der og i vrigt s rger for arbejdsforhold, som er
> forsvarlige. At det skal roses, at arbejdsforholdene er ok fort ller
> m ske noget om de almindelige vilk r.
>
> Men det er s noget andet -
>
> Norman Finkelstein roser i vrigt ogs Israel for at tillade/have
> B`T`selem.
> Hvad det s end er.

http://www.btselem.org/English/
En menneskerettigheds-organisation. Læs om den -

> Fint at han roser israelere for noget. Nu var det Israel vi snakkede om.

Ja - det var derfor jeg nævnte BT`Selem. Det tænkte jeg, at du ville
sige :)