Musser er forfææærdelig søde og humane
Fra : Martin Larsen

Dato : 31-05-10 22:04

Nogle overlevende fra Lahore-terroren i går som endte på Jinnah hospitalet
er blevet overfaldet og 8 mere er slået ihjel.

Der menes ikke at have været israelske soldater indblandet ;-/
http://jp.dk/udland/asien/article2084280.ece

Mvh
Martin

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 31-05-10 22:27

On Mon, 31 May 2010 23:03:34 +0200, Martin Larsen wrote:

> [...]
> er blevet overfaldet og 8 mere er slået ihjel.
>
> Der menes ikke at have været israelske soldater indblandet ;-/

Så er det sgu nok CIA og DF der står bag.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-10 23:44

On Mon, 31 May 2010 23:27:18 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Så er det sgu nok CIA og DF der står bag.

CIA blander sig næppe i konflikter mellem muslimske sekter

Min søn er i Pakistan og har netop mailet mig om sine botanikstudier.

Den danske ambasade støtter hans forskning fordi den afleder
opmærksomhed fra taleban-emner. Der er vistikke mange andre danskere i
området. DEsværre hader han DF.

AT danske hospitaler ikke forsynes med aflåsning og overvågning mod
voldsmænds follow up er forudsigeligt. At PAkistans statsmagt er lige
så bøllet , overrasker.
AT sparke på nogen der ligger ned, kaldte man engang sådant. - men
terrorister har jo ikke just gentleman-ry.

Fra : /John

Dato : 01-06-10 00:41

> Nogle overlevende fra Lahore-terroren i går som endte på Jinnah hospitalet
> er blevet overfaldet og 8 mere er slået ihjel.

Meget islamisk...

John