Velformulerede angreb på logik og FOR KROP~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-10 22:42

Tanker er følelsernes skygger - altid mere uklare, tomme og simple.
Nietzsche

A mind all logic is like a knife all blade. It makes the hand bleed
that uses it.      Rabindranath Tagore, Rabindranath, Indisk
Nobelpristager i litteratur 1861-1941
LOsysvkilo   Det er kun i den logiske del af sjælen, at det ene så
afgjort kan udelukke det andet.       Frithiof Brandt
1892-1964

   Så vov da først at tro på jer selv på jer og jeres indvolde
Nietzsche

   "All our reasoning ends in surrender to feeling. Pascal

   Der er mere fornuft i dit legeme end i al din bevidste
tænkning. Nietzsche (Tænk ikke kun med den byld der sidder på halsen,
brug også dine instinkter))

   Forstanden er altid følelsernes nar.Duc de La Rochefoucauld
   Hjertet har sine grunde, som fornuften ikke kender. Blaise
Pascal

   Så vov da først at tro på jer selv på jer og jeres indvolde
Nietzsche
Hjertet har sine grunde, som fornuften ikke kender.      Blaise
Pascal

   The more abstract the truth you want to teach, the more you
must seduce the senses to it. Nietzsche (Beyond good and
evil1882)krop   Jo mer abstrakt den sannhet er som du vil lære, desto
mer må du la sansene forføre deg til den.Nietzsche
We all do no end of feeling, and we mistake it for thinking. . Mark
Twain
   Det ses på øjnene, om kvinde elsker mand. Gunløgs Saga
   Vel lyver man med munden; men med den mund, man dermed laver,
fortæller man så alligevel sandheden. Nietzsche

   Evnen til at opføre sig fornuftigt uden fornuft, kaldes
instinkt. Holger Poulsen
   Instinkt betegner en hensigtsmæssig handling, under hvilken vi
ingen nøje forestilling har om hensigten.    Nicolai Hartmann
   Instinkt er åndens næse.    Emile de Girardin
   Instinkt er intelligens, der er ude ar stand til at blive sig
selv bevidst.    Johan Sterling

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-05-10 22:52

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
7id006plpark35rs4j4thuldjftas82qss@4ax.com:

Hvorfor mener du, det er relevant, vi skal bombarderes med ukommenterede
citater, Bo Warming? Er det en nødløsning, når du forsøger at undgå at
skrive om dig selv?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-10 03:48

On Fri, 28 May 2010 23:52:25 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Hvorfor mener du, det er relevant, vi skal bombarderes med ukommenterede
>citater, Bo Warming? Er det en nødløsning, når du forsøger at undgå at

Den musikalske læser ser let at citaterne kommenterer hinanden og er
udvalgt vedr så de beviser eller eksemplificerer subjectline

Jeg synes det er irriterende når Michael Opposition sender
ukommenterede links, men med det indlæg du svarer på er ingen i tvivl
om hvad jeg mener og hvad de kan kritisere og forvente svar om i
såfald

Skriv nogle trådstarter, Jens Bruun - bidrag til fællesskabet

Og er det over dit niveau så overvej BOLD EJ MAND

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-10 05:19

> [...]

>Hvorfor mener du, det er relevant, vi skal bombarderes med ukommenterede
>citater, Bo Warming? Er det en nødløsning, når du forsøger at undgå at

Hvorfor sku jeg forsøge at undgå at skrive om mig selv?

Kriteriet for valg af skrivestil og emne
er *hvad jeg har på hjerte*
og som enhver kan se varierer det fra time til time.

"Bombarderede" jeg stakkels Jens Bruun? Og hvad er der galt ved det?