Operatørlogo
Fra : Jacob Jensen

Dato : 06-08-01 14:03

Hejsa

Jeg har ændret mit operatørlogo på min Nokia 3310! Men nu vil jeg gerne have
det gamle (TDC's rigtige) tilbage igen.

Kan det lade sig gøre? Og hvis det kan, hvordan gør jeg?

Hilsen

Jacob

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-08-01 14:08

Jacob Jensen skrev:

> Hejsa
>
> Jeg har ændret mit operatørlogo på min Nokia 3310! Men nu vil jeg gerne
> have det gamle (TDC's rigtige) tilbage igen.
>
> Kan det lade sig gøre? Og hvis det kan, hvordan gør jeg?

Læs: <9ka48e$161l$1@news.cybercity.dk>

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller