Løfte om lykke = skønhed
Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-10 13:31

Psykopaters kærlighedsløfter og kunstnernes

At bygge sit samvær på løgn og løftebrud er svært og kræver en sindrig
personlighed hvor dit kropssprog lyver at du selv tror på løftet

"   Årsagen til psykopaters nok som bekendte erotiske charme er
vist den, at de ublufærdigt udsteder dækningsløse verbale checks, for
de tør sige alt, som de slet ikke mener, men som kvinden gerne vil
høre - selv om hun inderst inde ved, at det er løgn og forbandet digt.
Overlæge Einar Geert-Jørgensen som udførte afskyelige LSD forsøg på
psykiatriske patienter på Frederiksberg for CIA

Følgende filosof skrev som Kant at sandheden bør frem om så verden
går under derved - men en god undskyldning er altså sex
"Aldrig krøb jeg for de mægtige og løj jeg, så løj jeg af kærlighed.
Derfor er jeg glad selv på vinterlejet. Nietzsche
When one is in love, one begins by deceiving one's self. And one ends
by deceiving others. That is what the world calls a romance. Oscar
Wilde

Kant mm ku ikke greje kunst - det ku en franskmand

"Skønhed er et løfte om lykke. Stendal

Når kvinden strutter sexet er det løfte om at hun kan føde dig sunde
vinderbørn

Og billeldøfter er svære at afsløre som brudt