Red necks får ikke hudkræft
Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-10 07:58

læger er sinker der bindes af tradition og fordi tidligste hudkræft
opdagedes hos udendørs arbejdende vejarbejdere så har de insisteret at
soldbrændthed er farlig.

Nu indser de at det er indendørsarbejdendes uregelmæssige solvaner der
er problemet... Altid lyver læger

Hvis ikke man er albino eller fregnet kanman træne sig til at tåle sol
- det er let for alle. Slap af, selvom læger får flest kunder i
butikken når de skaber hysteri

Fra : Kert Rats

Dato : 28-05-10 09:38

> [...]
>

> Hvis ikke man er albino eller fregnet kanman træne sig til at tåle sol
> - det er let for alle. Slap af, selvom læger får flest kunder i

Spændende!
Har du noget dokumentation for, at solbrændthed ikke medvirker til hudkræft?

Venligst

Kert Rats

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-05-10 18:13

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> writes:

> Har du noget dokumentation for, at solbrændthed ikke medvirker til hudkræft?

Jeg har ikke set andet fra Bo end at han mener at al sygdom er
psykosomatisk. Det må også gælde gallopperende hudkræft.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-05-10 22:17

"Thorbjørn" Ravn Andersen <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen
m2y6f4x84t.fsf@gmail.com:

> Jeg har ikke set andet fra Bo end at han mener at al sygdom er
> psykosomatisk. Det må også gælde gallopperende hudkræft.

Jepper. Og sukkersyge.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-10 23:14

On Fri, 28 May 2010 23:17:06 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Thorbjørn" Ravn Andersen <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen
>m2y6f4x84t.fsf@gmail.com:

>Jepper. Og sukkersyge.

Min egen sukkersyge er langsom men i Japan anses både ungdoms og
alderdoms diabetes for OFTE at være delvis skabt af en særlig
krævesyg, forurettet, rethaverisk bitter personlighed - som ingen
forstår som opdragelsesskabt eller delvis DNA-skabt eller andet

Min for Novo arbejdende lægefætter anerkender de japanske teorier som
meget respekterede i DK-forskerkredse.

At skitzofrenogene mødre kan give alle slags sygdomme til deres børn
er både anerkendt og forkætret i vide kredse - og er så kompliceret
som ordblndhed.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-10 23:07

On Fri, 28 May 2010 19:12:50 +0200, nospam0002@gmail.com (Thorbjørn
Ravn Andersen) wrote:

>Jeg har ikke set andet fra Bo end at han mener at al sygdom er
>psykosomatisk. Det må også gælde gallopperende hudkræft.

Man dutter folk en mening på/ hvis vanvid alle kan forstå/ skrev Piet
Hein

SElvfølgelig svarer solskoldethed til forgiftning og jeg anser da
heller ikke tømmermænd for at være rent psykosomatiske omend nogen
skuespiller lidt for ikke at være med i oprydningen.

Hudkræfte har ofte psykisk aspekt men ikke kun de nævnte albino og
vitigo cases er med altafgørende DNA- og UV-komponent

Hudkræft er vist kun galoperende ved særlige maligne modermærker -
melanomer - og selv da et operation nem og udføres af praktiserende
læger uden særlig klinikforhold

Går disse operationer nogensinde galt?

Det kan slet ikke sammenlignes med kræft i indre organer.

Men jeg tror at også red neck hudkræft bør ofte ignoreres og går da i
sig selv, men jeg har ikke diskuteret det med de erfarne landlæger jeg
kender.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-05-10 14:55

Bo Warming <bwng@bwng.dk> writes:

> Hudkræfte har ofte psykisk aspekt men ikke kun de nævnte albino og
> vitigo cases er med altafgørende DNA- og UV-komponent

Dvs hudkræft er kun _lidt_ psykosomatisk?

> Men jeg tror at også red neck hudkræft bør ofte ignoreres og går da i
> sig selv, men jeg har ikke diskuteret det med de erfarne landlæger jeg
> kender.

Kræft i al almindelighed plejer at være ret svært at få til at gå i sig
selv igen, selv med meget målrettede midler.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-10 04:41

On Sun, 30 May 2010 15:55:11 +0200, nospam0002@gmail.com (Thorbjørn
Ravn Andersen) wrote:

>Dvs hudkræft er kun _lidt_ psykosomatisk?

Resistens mod guillotinens faldende knivæg er blandt de få dødårsager
hvor selvtillid er uden værdi - ellers er psykosomatik overalt
sandsynlig

Japanernes enorme evne til at ryste strålesyge af sig i 1945 i de to
abombede byer tyder på at psykosomatik spiller ind ved al
hudkræftrisiko
De har ikke kristnes hypokonder-tendenser.

>Kræft i al almindelighed plejer at være ret svært at få til at gå i sig
>selv igen, selv med meget målrettede midler.

AT hudkræft-terapi har større succes% end al anden kræftterapi er
fordi nylig bestrålet hud ikke har nået at sende metastaser ind i
nabovæv

Jeg var ofte smertefuld solskoldet i min barndom og er endnu mindre
forsigtig nu men har ikke oplevet den skønne svagt smertefulde rødme i
et par årtier - jo - naturen klarer meget selv.

Et par timer efter Hiroshimaeksplosionen mødte en læge en sorthudet
blindet overlevende der havde stavret hen ad landevejen siden og
pludselig døde da han fik lidt vand
Ingen europæer ville have bevæget sig med så enorme smerter som det
totalbestrålede lege må have haft,når der ikke var noget at flygte fra
- kun pligt til Kejseren at få til at gå.