Arbejde med døde ting overbetalt?
Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-10 06:29

Arbejde med døde ting overbetalt?
Elektrikerne lærer som lærlinge - som jeg af min ingeniørfar - at hvis
du ikke har voltmeter ved hånden så spytter du på en finger og rør ved
lederen 1/100 sek og gør det nas, er der hul igennem. Det må de ikke
i dag, man vær sikker på at arbejsgiveren fyrer dem der spilder al tid
på at fjolle rundt efter måleinstrumenter.
FOA sir, at de der gør rent inde i huset i behagelig lunt klima skal
have samme løn som stilladsarbejderen der gør huset rent udvendigt.!
Børn har bedst af at pædagoger gør INTET men blot lægger legetøj frem
og holder opsyn. Skal det gi samme løn som at investere sin
livsopsparing i aktier og derved skabe job til tusinder og risikere
fallit?
Som bolighaj, der ka li ytringsfrihed , risikerer jeg, at alle lejere
påvirkes af gruppepres og vælger stats-subsidierede kollegier. Skal
jeg ikke belønnes for at jeg tog risiko som spekulant?
Eksisterer der nyttigere personer end dygtige spekulanter? Mother
Theresa?