Sex i rumskib og Jens Bruun
Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-10 07:50

   Sex i rumskib og Jens Bruun
Politikens vel nok mest prisbelønnede velmenerjournalist mener at det
er et argument for at fastholde en uvoldelig ung kvinde på psykiarisk
lukket afdeling at hun har nævnt for overlægen at hun har haft sex på
et rumskib.
Det svarer fuldstændig til velmeneren Jens Bruun der insisterer at
mine indlæg beviser at jeg snart vil blive tvangsindlagt, og når man
ber ham udplukke hvad belaster dem så meget så udråber han som det
værste at jeg har skrevet om at tisse i et gammelt tørt udhulet
franskrbørd når man har det indenfor rækkevidde og ikke gider gå til
toilettet.
Fordi Bruun er en molbo der rablende skitzofrent går over åen efter
vand og er rigidt fixeret i ritualer om at tisse kun i toilet , så
flyder hans had og skældsord over i vild skadefryd om at hans venner i
behandlerindusrien nok snart får skovlen under mig.
Alle psykiatriske diagnoser er skældsord og kun det, når man undtager
den sjældne funktionelle "valium-resistent paranoia"
Folk der beretter om oplevelser i rumskibe uden at have fremtoning af
astronauterfaring , vil ingen vagthavende betjent se en trussel i -
dem ignorerer tænkende mennesker. At læger er sadist-krapyl der for at
skabe jobs til vennerne kanøfler det aparte snakkechatol med en
skæbne værre end døden, viser at vort behahandlervæsen er slemt som
Gulag
Hadet mod selvbestemmelse som altid har været eneste gavn mod
sjælelidelser, er stort når man er læge eller Politiken-ansat. Gerne
ring 35861000

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-05-10 09:09

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev
> [...]
> værste at jeg har skrevet om at tisse i et gammelt tørt udhulet
> franskrbørd når man har det indenfor rækkevidde og ikke gider gå til

Vil det i de fleste tilfælde ikke være lige så hurtigt at finde et toilet, som et udhulet franskbrød ?
Findes der statistik på området ?

--
Ejvind
Frank udtaler:

Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-10 19:27

On Thu, 27 May 2010 10:08:50 +0200, "Ejvind Kruse"
<hejwin@mail.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev
>
>Vil det i de fleste tilfælde ikke være lige så hurtigt at finde et toilet, som et udhulet franskbrød ?
>Findes der statistik på området ?

Statistik er vanvid for alle særlinges husorden er forskellig.
JEg nævte som begrundelse for den sære impuls at lade kassabelt
knastørt brød opsuge urinen at jeg gør sport ud af at have overblik og
orden i rodet. Så jeg smider alt hvor jeg har brugt det og kan derfor
let finde hvad skal bruges igen.