EU-dommere *lovgiver* i DK om at lukke fle~
Fra : Martin Larsen

Dato : 26-05-10 16:00

EU-dommere uden fjerneste demokratiske mandat har bestemt at udlændinge, der
har et barn i dansk skole kan blive indtil barnet har gjort uddannelsen
færdig.

Lyder det fuldkommen EU-pamper-fascistisk og absurd?
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/367468:Danmark--Udlaendinge-faar-lettere-adgang-til-Danmark?all=1

Iøvrigt mener jeg at DK bør udmeldes af EU

Mvh
Martin

Fra : \"@'

Dato : 26-05-10 19:17

On Wed, 26 May 2010 16:59:54 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Iøvrigt mener jeg at DK bør udmeldes af EU

enig - og det kan ikke går hurtigt nok,

hvem har fundet på at danskerne ikke selv kan finde ud af hvilke
udlændinge de ønsker at huse?

--
Si vis pacem - para bellum