Min farbror gjordes kasteløs af Sct Hans p~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-10 04:38

Min farbror gjordes kasteløs af Sct Hans psykiatrien

Han havde fået topkarakterer som magister i kemi på universitetet men
havde ingen socialintelligens så man lod ham forske i "Warmings rum"
men han var jobløs og en skam for sin professorfamilie hvor min farfar
netop var død.
Han var dum at teoretisere om psykose, som årsag til usexethed/særhed
og købte konsultationer på privat nerveklinik "Montebello" ved
Helsingør, så da han i freudiansk stil sagde i vrede til min farmor
på et besøg (han boede i lejet værelse) "du har ødelagt mit liv" - og
så klappede fælden og min mor ku presse min far til at få farbror
tvangsindlagt "for hans eget bedste"
6 portører med båre og spændetrøje mødte op til min farmors
herskabslejlighed på Blekingegade og nedværdigede ham brutalt, så
han følte sig med lavere status end en slave/kasteløs (i hhv
fortid/Indien)
I går havde Politiken sin anden reportage om lukkede afdelinger og
bæltefixering og det beskrives, hvordan man målrettet kan pille al
selvtillid ud af en egosvag patient ved at store garvede tatoverede
portører overmander og fixerer - fx fordi en pige skærer sig med en
knust kop i hånden - ingen er vist død af blodtab ved at skære sig i
håndled, hvis ikke varmt karbad i timevis letter blodcirkulation, og
min tøffelhelt-far der skammede sig over at blive misbrugt af min mor
var resten af sit liv et klogt, kreativt og aktivt debaterende medlem
af Aktiv Dødshjælp pressionsgruppen som aflad for sin medskyld i
uundskyldelig ond tvang som min snobbede mor fandt på, fordi hun havde
giftet sig ind i en fin professorfamilie, og det var en skamfuld
uorden med et højtuddannet familiens sorte får særling *uden job*.
Lægers kloral-tvangsmedicinering var katatrofal . Nietzsche tog
frivilligt samme bivirkningsbefængte uvirksomme psykofarmaka en kort
tid og hans venner beskriver rædslerne.
Da min farbror blev løsladt og ku luge ukrudt i fasters Fyns-have
blomstrede han op og jeg besøgte ham og så en nedbrudt udstødt mand,
hvis skæbne Danmark bør skamme sig over , helt som tyskerne bør skamme
sig over kz-tyfus mod jøder.
Dengang var det stor skam at være uden job. Da min far truedes med at
blive fyret fra sit Radiometerjob to år før pensionsalderen så han ku
få dagpenge de to år, så overvejede han selvmord!