R mopser over at VKO er dagpenge-geniale u~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-10 03:48

R mopser over at VKO er dagpenge-geniale uden at give R med-ære

"Det er utroligt hvad man kan, hvis man er ligeglad med, hvem der får
æren. " Harry S. Truman DER HER GENBRUGER EN GAMMEL
JESUIT-aforisme

Glistrup stillede over to hundred lovforslag der nedstemtes og efter
1-2 år stilledes de af VK evt VKS(tvangsaktivering, dum i arbejde
job,samfundstjeneste, AIDS-test, juristbistand ved tvangsfjernelse af
børn, Brixtofteagtige privatiseringer. m.m.)

Udover en 200 punkt liste i partiprogrammet gad han ikke tage medære
for at have været den kreative ide-mand - Bo Mogensen er altså
løgnhals igår

Jeg har af Nietzsche lært ubeskedenhed så jeg praler når jeg har
overgået læger mht forebyggelse af arvelig og kønssygdom ved
donorhjælp - hvorfor sætte sit lys under en skæppe?

Glistrup ville aldrig som Søren Espersen give ulandshjælp til de
fattigste - evt til de magtfulde, der kan gøre tjeneste retur som
Søren Pind lægger op til