At tisse i et franskbrød
Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-10 17:35

At tisse i et franskbrød
At funktion er alt og æstetik er intet, lærte min ingeniørfar tl mit
overjeg. så jeg smider brugte mademballager vor jeg er og når jeg så
skal tisse kan jeg oftest nå en tom emballage på gulvet i min udestue
og urinere i den og slynge indholdet ud på plæenen

Er der ikke et tomt youghurtbæger eller salamifirkant 10x10x3cm , at
se så er der måske et gammelt udhulet franskrbrød der nu er tørt og
ksn suge en tissetår og ikke lækker og i morgen kan det nok rumme
endnu en tår

Man har ikke andet sjov end det man selv laver

Når min bror besøgte sig med sine drenge så drillede han "Hvad bruger
du alle de minutter du har sparet til - har du en sparebøsse at gemme
dem i?

AT være en tidsbesparende Georg Gearløs eller Benjamin Franklin bærer
lønnen i sig selv

"Time is money" skrev Franklin på tysk i Philidelphia Zeitung som han
udgav i de år hvor han opfandt lynaflederen - men ikke fik opfundet
elektricitetsmåleren så først Edison skorede kassen på el.