Coyote Ugly musik
Fra : RacingBabe

Dato : 06-08-01 13:21

Hej!

Nogen der kender sanger og titel på to af sangene??

Den ene indgår ordet "Friday", det var en god hjælp hva´?

Den anden er den der bliver spillet da de alle står på baren og danser
"cowboydans"

/ Jeanne

Fra : Fie & Christian

Dato : 06-08-01 20:02

Hejsa

> Hej!
>
> Nogen der kender sanger og titel på to af sangene??
>
> Den ene indgår ordet "Friday", det var en god hjælp hva´?

Svært!! Hvor i filmen bliver den spillet ?

> Den anden er den der bliver spillet da de alle står på baren og danser
> "cowboydans"

Charlie Daniels Band - "Devil went down to Georgia"

Hilsen
Fie

Fra : RacingBabe

Dato : 07-08-01 09:55

> Svært!! Hvor i filmen bliver den spillet ?
------------------
Jeg mener det er efter en af hendes første vagter, hvor hun sidder i baren
og synger mens de er ved at rydde op.

Tak for tidligere svar.

/ Jeanne

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 07-08-01 19:36

RacingBabe (jeanne@fjorback.dk) expressed in
<3b6fae06$0$378$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

[...]

> Jeg mener det er efter en af hendes første vagter, hvor hun sidder i baren
> og synger mens de er ved at rydde op.

Hvis du tænker på den som hun også synger for at stoppe slagsmålet er det
"Blondie: One way or antoher":

One way or another, I'm gonna find ya'
I'm gonna get ya', get ya', get ya', get ya'
One way or another, I'm gonna win ya'
I'm gonna get ya', get ya' ,get ya', get ya'
One way or another, I'm gonna see ya'
I'm gonna meet ya', meet ya', meet ya', meet ya'
One day maybe next week, I'm gonna meet ya'
I'm gonna meet ya', I'll meet ya'

I will drive past your house and if the lights are all down
I'll see who's around

One way or another, I'm gonna find ya'
I'm gonna get ya', get ya', get ya', get ya'
One way or another, I'm gonna win ya'
I'll get ya', I'll get ya'
One way or another, I'm gonna see ya'
I'm gonna meet ya', meet ya', meet ya', meet ya'
One day maybe next week ,I'm gonna meet ya'
I'll meet ya' ah

And if the lights are all out I'll follow your bus downtown
See who's hangin' out

One way or another, I'm gonna lose ya'
I'm gonna give you the slip
A slip of the lip or another I'm gonna lose ya'
I'm gonna trick ya', I'll trick ya'
One way or another, I'm gonna lose ya'
I'm gonna trick ya', trick ya', trick ya', trick ya'
One way or another, I'm gonna lose ya'

I'm gonna give you the slip
I'll walk down the mall, stand over by the wall
Where I can see it all, find out who ya' call
Lead you to the supermarket checkout, some specials and rat food
Get lost in the crowd

One way or another I'm gonna get ya'
I'll get ya'
I'll get ya', get ya', get ya', get ya'

--
` Med Venlig Hilsen | Regards
` H e n r i k B ø g h

Fra : SpaceFrog

Dato : 06-08-01 20:31

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Nogen der kender sanger og titel på to af sangene??

Prøv at kigge denne liste igennem, der står alle sangene som blev brugt i
filmen
http://us.imdb.com/Soundtracks?0200550

Det er dog desværre ikke alle sangene som findes på filmens soundtrack.
--
///Mvh SpaceFrog

"I thought the only thing the internet was good for was porn."
- Futurama