Uddannelses satsning?
Fra : Henning Sørensen

Dato : 25-05-10 12:10

Regeringen og dansk folkeparti er blevet enige om, at elever på fri- og
efterskoler i højere grad skal komme fra velstillede familier.

I den nye "genopretningsaftale" skæres 478 millioner over de næste 3 år.
Samme gælder for efteruddannelse, hvor der skæres 987 millioner i samme
periode.

/Henning.

Fra : ab©

Dato : 25-05-10 16:24

"Henning Sørensen" <Henning_News@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I den nye "genopretningsaftale" skæres 478 millioner over de næste 3 år.
> Samme gælder for efteruddannelse, hvor der skæres 987 millioner i samme

Ja, nu skal der rigtigt skellet-trænes - utroligt at DF kan køre med det
flopnummer - landets største arbejdsparti - hø, hø ...

- Men DF er ved at lære det af regeringen: Man laver alt muligt lort og
roser derefter beslutningerne til skyerne (verdens bedste skolesystem mens
skolerne er ved at falde ned om ørerne på eleverne, besparelser, besparelser
....) og mange hopper i med samlede ben.

ab©

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-05-10 18:26

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> roser derefter beslutningerne til skyerne (verdens bedste skolesystem mens
> skolerne er ved at falde ned om ørerne på eleverne

Og Mette og Gucci-Helle hopper med samlede ben i privatskole!!!

Men vi er heldige at regeringen og Danmarks Folkearbejderparti ikke er
ødsel-svin der blot sender regningen ud i det blå, som de kommunistiske
græske slatrøve.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-10 20:02

On Tue, 25 May 2010 19:25:45 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Men vi er heldige at regeringen og Danmarks Folkearbejderparti ikke er
>ødsel-svin der blot sender regningen ud i det blå, som de kommunistiske

At Ferie-Lenes møgsag sku være så slem som de to skolemødres
nul-integritet, fatter jeg ikke.
Hun aflyste ikke et møde men lod en mere kompetent overtage

DF og V er slet ikke berørt

Journalister tror de har klarsyn men håber grundløst at kunne
hyponisere millioner af vælgere med lal
Danskerne er langt klogere end deres medier

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-05-10 18:35

"ab©" skrev i en meddelelse

> Ja, nu skal der rigtigt skellet-trænes - utroligt at DF kan køre med det
> flopnummer - landets største arbejdsparti - hø, hø ...

Hvem stemme ellers på DF hvis ikke Arbejderklassen?

> - Men DF er ved at lære det af regeringen: Man laver alt muligt >lort og
> roser derefter beslutningerne til skyerne (verdens bedste >skolesystem
> mens skolerne er ved at falde ned om ørerne på eleverne, besparelser,

Ja og alt imens Helle Thorning-Schmidt køber endnu et designer sæt til 5
store med tilhørende taske, og sender sine børn i en hvid-skole langt væk
fra pøblen, altså når hende og manden ikke lige er i London og nyder livet i
mandens lejlighed.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-05-10 19:57

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen
4bfc0a62$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> til 5 store med tilhørende taske, og sender sine børn i en hvid-skole
> langt væk fra pøblen, altså når hende og manden ikke lige er i London

Misundelse er en grim ting. Og desværre er det især dén menneskelige
egenskab, der styrer dansk politik.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 25-05-10 17:03

"Henning Sørensen" <Henning_News@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> I den nye "genopretningsaftale" skæres 478 millioner over de næste 3 år.
> Samme gælder for efteruddannelse, hvor der skæres 987 millioner i samme

VKO leger virkelig Dogbert i øjeblikket.....

Jeg kan virkelig som skolelærer mærke at vi er et område der
prioriteres......

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-05-10 18:29

"Henning Sørensen" skrev i en meddelelse .

> Regeringen og dansk folkeparti er blevet enige om, at elever på fri- >og
> efterskoler i højere grad skal komme fra velstillede familier.

Har det ikke altid været sådan?, det kan du vist ikke klantrer DF for.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen