2010 uge 21 (news samlet)
Fra : Kall, Mogens

Dato : 24-05-10 23:20

http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics

[ ... ]
[ ... 2010-05-24, Monday, day no 144 in the year ... ]
[ ... ]
> 448 dage siden Asteroid near hit the Earth on day 61, 2009-03-02

De politiske hændelser for den kommende uge vil blive indrapporteret her
under lovsangen, som OGSÅ er ret *progressiv*. Man bli'r glad af at høre
den og synge med ...

allthatiswithinme
http://www.youtube.com/user/allthatiswithinme
25. apr 2009
Michael W. Smith - Majesty (Live)
http://www.youtube.com/watch?v=janQnF-gfzs

eller ...

http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael#p/f/6/janQnF-gfzs
(Når/hvis YouTube altså virker ... You know "professionel")

eller:

Website:
https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/majesty-live

God fornøjelse ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11223 news:4be77e3c$0$281$14726298@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11246

Fra : Kall, Mogens

Dato : 24-05-10 23:26

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4bfafb78$0$275$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR1 S174 tir 25 maj 00:03:17
24.maj dr.dk/nyheder 12:28

FÆNGSLING AF RIGMAND VAR POLITISK

Den russiske rigmand Mikhail
Khodorkovskij blev fængslet og dømt af
politiske grunde, siger den tidligere
russiske premierminister Mikhail
Kasjanov.

Khodorkovskij havde gjort præsident
Vladimir Putin vred ved at støtte
Kommunistpartiet økonomisk.

Khodorkovskij, der tidligere var
Ruslands rigeste mand, blev anholdt i
2003, og hans olieselskab, Yukos, og
øvrige forretninger blev splittet op og
solgt til statskontrollerede selskaber.

De russiske myndigheder har hele tiden
nægtet, at der var politiske motiver
til at anholde og dømme Khodorkovskij.

=== citat slut ====

11247

Fra : Kall, Mogens

Dato : 25-05-10 07:14

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR1 S122 tir 25 maj 07:19:07
24.maj dr.dk/nyheder 21:19

INDIEN OG PAKISTAN VIL PÅ TALEFOD

Efter flere års kølige forbindelser er
Sydasiens to atommagter, Indien og
Pakistan, tilsyneladende igen parat til
dialog og forhandling om deres
indbyrdes problemer.

Indiens premierminister, Manmohan
Singh, siger, at hans regering er
villig til at diskutere alle udestående
problemer, men at det er "manglende
tillid" mellem de to regeringer, der er
hovedproblemet.

Pakistans regering er enig og ønsker en
forbedring. - Det er klart, at den
manglende gensidige tillid er et
problem. Der er behov for at opbygge en
sådan tillid, så de to landes
befolkninger kan leve fredeligt.

=== citat slut ===

Hmm ... (memory on from) ...

Fra : Kall, Mogens

Dato : 25-05-10 07:54

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR1 S134 tir 25 maj 08:08:08
25.maj dr.dk/nyheder 05:10

NORDKOREAS MILITÆR KLAR TIL KAMP

Nordkoreas leder Kim Jong-il har givet
militæret besked om at være klar til
kamp. Det rapporterer det sydkoreanske
nyhedsbureau Yonhap.

Bureauet citerer en gruppe af
nordkoreanske afhoppere for, at deres
kilder i landet har hørt Kims ordre
blive annonceret af en højtstående
officer i landets militær.

Spændingerne mellem Nordkorea og
Sydkorea er på det højeste niveau i
mange år, efter en undersøgelse har
konkluderet, at et sydkoreansk
krigsskib blev sænket af en
nordkoreansk torpedo i marts. FN's
generalsekretær Ban Ki-Moon har fordømt
angrebet, der kostede 46 liv.

=== citat slut ===

Hmm ... (memory on from) ...

(Problemstillingen generelt samt langsigtet løsningsmodel)

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-10 14:19

> NORDKOREAS MILITÆR KLAR TIL KAMP

> [...]

NårSydKorea i måneder ikke har gengældt, så blir det nok også ved
truslerne nu.
Kina ønsker ikke initiativer udefra , og hvem skulle vinde noget ved
det, udover den menige nordkoreaner som ingen nogensinde har
interesseret sig for

Fra : Patruljen

Dato : 25-05-10 14:02

On 25 Maj, 15:19, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
> Kina ønsker ikke initiativer udefra , og hvem skulle vinde noget ved
> det, udover den menige nordkoreaner som ingen nogensinde har

Sydkorea har allerede fortalt, hvilke sanktioner de har sat ind. Alt
handel med Nordkorea er indstillet - man vil gengælde enhver fremtidig
aggression og Nordkoreanske skibe vil blive viftet bort fra
Sydkoreanske farvande. Der er lagt op til konflikt -

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-10 23:46

On Tue, 25 May 2010 13:01:37 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>aggression og Nordkoreanske skibe vil blive viftet bort fra
>Sydkoreanske farvande. Der er lagt op til konflikt -

Ja det tidligere regime i Sydkorea var alt for naivt overfor
landsmændene i nord, så de har sadlet drastisk om, men i Japan går
folk fra N og S korea ofte på samme skoler og bor isamme gettoer og er
kede af den ny hårde kurs, for DET ER EET FOLK, som USA har opsplittet
ved at lokke Stalin til koreakrigssstart

GEneral MacARthur var statholder i besættelsesperioden i Japan 1945-52
og krævede at japanerne skaffede gratis transport til Korea for de
millioner af koreanere der var i Japans - men de ville ikke hjem,
selvom de aldrig får stemmeret i Japan og selv skal betale skoler og
min kone gør racistisk nar af dem når sammen med sine veninder

DEt er komplicerede sager og japanske velmenere som in kone ved godt
at revolution mod Kim Mental Ill typerne er en svær en

Dansk politi siger at få trusler er reelle-
Nis Petersen mm skrev vedr voldtægt "Din mund siger nej men dine øjne
siger jeg"

At der er LAGT OP TIL KONFLIKT er ikke at konflilkt har stor
sandsynlighed - skal vi vædde?
Stalin er død, ved du.

"Verden vil bedrages" gælder bl.a. alt der har med Kina-politik vedr
nabolande at gøre

Fra : Kall, Mogens

Dato : 25-05-10 08:21

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR1 S141 tir 25 maj 08:08:08
25.maj dr.dk/nyheder 06:51

PANAMA UNDSKYLDER MILITÆRDIKTATUR

Panamas præsident, Ricardo Martinelli,
og hans regering undskylder for
perioden mellem 1968 og 1989, hvor
landet var et militærdiktatur.

- Vi har som stat et ansvar for jer og
med denne handling og vores
tilstedeværelse her, beder vi om jeres
tilgivelse i den panamanske stats navn,
sagde Panamas vicepræsident, Juan
Carlos Varela, ved en mindeceremoni for
en af diktaturets ofre, Heliodoro
Portugal.

Det er første gang en demokratisk
regering i Panama officielt undskylder
for militærdiktaturets handlinger.

=== citat slut ===

Hmm ... (memory on from) ...

samt ...

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-10 14:16

> PANAMA UNDSKYLDER MILITÆRDIKTATUR

> [...]
Med den behandling af mr Pineappleface som USA leverede i 1989 kan man
vel få disse latinoer til at undskylde hvad som helst, men det er USAs
baghave og uinteressant for DK.

Fra : Kall, Mogens

Dato : 26-05-10 11:40

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

delta = 1d 01h 29m

See ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Rote_Armee_Fraktion
http://da.wikipedia.org/wiki/Rote_Armee_Fraktion