De må jo tro, vi er idioter
Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-10 17:17

AKB fik rettens ord for, at det var i orden at smide en familie ud af
Sjælør-bebyggelsen pga. gentagne tilfælde af våbenbesiddelse og narkohandel.
Så langt, så godt. Nu har Københavns Kommune så genhuset familien - TO
OPGANGE VÆK FRA DET OPRINDELIGE LEJEMÅL.

Historien, der bringes på TV2/Lorry senere i aften, melder ikke noget om
familiens etniske baggrund, men nogen må da tro, at vi danskere er idioter
allesammen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 10:27

On 24 Maj, 18:17, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> familiens etniske baggrund, men nogen må da tro, at vi danskere er idioter

Hvis du skal agere repræsentant for den danske befolkning, så kan
ingen være i tvivl om den ting - men heldigvis har vi andre mulighed
for at reparere på din uanstændighed.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 24-05-10 17:39

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvis du skal agere repræsentant for den danske befolkning, så kan
ingen være i tvivl om den ting - men heldigvis har vi andre mulighed

Hvor er det Jens Bruun optræder med en uanstændighed.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-10 17:39

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> Hvis du skal agere repræsentant for den danske befolkning, så kan
> ingen være i tvivl om den ting - men heldigvis har vi andre mulighed

Har "vi andre" virkelig det, Niels Jørgen Bruun Pedersen? Du kan jo mødes
med mig, så du kan reparerer på min uanstændighed så'en i det virkelige liv.
Du indbydes endda til at medtage dine angivelige biker-venner, så I sammen
kan reparere på min uanstændighed. Er du frisk, Niels Jørgen Bruun Pedersen,
eller har du det hele i kæften og i troen på, at politiet klarer ærterne for
dig, mens du gemmer dig bag skærmen?

Hvad synes du i øvrigt om historien fra Sydhavnen, og får vi snart et svar
på, om dette er dig:
http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30020634?

Hvad var det nu, en skribent skrev om tålmodighed og krig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-10 18:08

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> narkohandel. Så langt, så godt. Nu har Københavns Kommune så genhuset
> familien - TO OPGANGE VÆK FRA DET OPRINDELIGE LEJEMÅL.

Man tager sig til hovedet..... Tænk at den almene forstand er forsvundet, nu
er politikerne nødt til at indskrive i loven en minimumsafstand som så
senere kan blive et problem.

> Historien, der bringes på TV2/Lorry senere i aften, melder ikke noget om
> familiens etniske baggrund, men nogen må da tro, at vi danskere er idioter
> allesammen.

Det goes without sige det

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 11:35

On 24 Maj, 18:39, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> eller har du det hele i kæften og i troen på, at politiet klarer ærterne for

Hvis du dukker op her, så kommer kavaleriet sikkert for sent til at
redde dig Jens Bruun.

> Hvad synes du i øvrigt om historien fra Sydhavnen, og får vi snart et svar
> på, om dette er dig:http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=3002...

Der er for pokker ikke nogen på det link, du bringer - igen og igen.
Tag dig nu sammen. Og mit navn er ikke Niels Jørgen Bruun Pedersen.
Hvor mange gange skal jeg gentage det, før du fatter noget?

> Hvad var det nu, en skribent skrev om tålmodighed og krig?

Du løber som regel med en halv vind og det gør du så også her. Det er
et tudsegammelt Bushido citat og lyder; Tålmodighed er krigerens
bedste våben -

Ingenting om krig - der.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-10 18:41

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
0a39bc00-a49e-4fbc-baab-9f7eb16d1f7d@c22g2000vbb.googlegroups.com:

> Hvis du dukker op her, så kommer kavaleriet sikkert for sent til at
> redde dig Jens Bruun.

Jeg har ikke brug for kavaleri, Niels Jørgen Bruun Pedersen. Jeg klarer mig
selv. Jeg har ikke engang behov for at rende ned på politistationen, når
usenet-skribenter giver mig svar på tiltale.

> Der er for pokker ikke nogen på det link, du bringer - igen og igen.

Så du har simpelthen ikke - eller har haft - noget med CVR-nr. 30020634 at
gøre?

> Tag dig nu sammen. Og mit navn er ikke Niels Jørgen Bruun Pedersen.

Hvad er dit navn så? Hvad står der i CPR (pas nu på - der er en fælde
indbygget)?

> Hvor mange gange skal jeg gentage det, før du fatter noget?

Du kan jo starte med at fortælle, hvad du egentlig hedder, og hvorfor du
finder det nødvendigt at skrive under flere forskellige nicks?

> Du løber som regel med en halv vind og det gør du så også her. Det er
> et tudsegammelt Bushido citat og lyder; Tålmodighed er krigerens
> bedste våben -
>
> Ingenting om krig - der.

Ahhh, der var den. Krig og krigeren. To vidt forskellige ting. Og Niels
Jørgen Bruun Pedersen er jo en ægte kriger, der ikke går i krig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 11:52

On 24 Maj, 19:40, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> selv. Jeg har ikke engang behov for at rende ned på politistationen, når
> usenet-skribenter giver mig svar på tiltale.

Du giver ikke svar på tiltale. Du er en perfid løgner der finder en
aller anden særlig tilfredsstillelse ved at hælde løgne ud på usenet
om nazisme, pædofili og guderne må vide hvad. Hvis det ikke helt slår
til, så fortæller du også gerne, at nu kommer du på besøg eller
trusler om at opsøge dine modparter på deres arbejdsplads, skrive til
deres arbejdsplads og sådan noget.

Det er ikke svar på tiltale. Det er regulære primitive abebrøl -

> Så du har simpelthen ikke - eller har haft - noget med CVR-nr. 30020634 at
> gøre?

> Hvad er dit navn så? Hvad står der i CPR (pas nu på - der er en fælde
> indbygget)?

Hvad rager det egentlig dig ?
Du kender tilsyneladende ikke mit navn -

> [...]
>
> Ahhh, der var den. Krig og krigeren. To vidt forskellige ting. Og Niels
> Jørgen Bruun Pedersen er jo en ægte kriger, der ikke går i krig.

Nu kan du sikkert ikke prale af at være en akademisk forlygte, der har
åbnet så mange bøger - men; Det er somend et citat som anvendes i
mange andre sammenhænge end lige - krig.

Hvis du så gerne vil i krig, Jens Bruun, så send dine skriverier op på
stiladset til deder fyre i Vestre fængsel. De er nogenlunde på samme
niveau, som det du kan præstere -

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-10 19:00

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
ceb29116-d105-49d9-b96f-be99a03eb4af@q23g2000vba.googlegroups.com:

> [...]
> til, så fortæller du også gerne, at nu kommer du på besøg eller
> trusler om at opsøge dine modparter på deres arbejdsplads, skrive til

Jamen jeg behøver ikke lyve om noget som helst. Jeg skal bare præsentere de
indlæg, du har skrevet. Og jeg tilbyder kun "hjemmebesøg" hos skribenter,
der af én eller anden grund synes, de skal starte med truslerne. Men det
vidste du jo egentligt godt - ikke Niels Jørgen Bruun Pedersen?

> Hvad rager det egentlig dig ?
> Du kender tilsyneladende ikke mit navn -

Så når du render ned på Bellahøj, for at forsøge at anmelde mig for trusler,
så anmelder du en person, der med dine egne ord ikke ved, hvad du hedder?

Er du rigtig rask i knolden, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

> Nu kan du sikkert ikke prale af at være en akademisk forlygte, der har
> åbnet så mange bøger - men; Det er somend et citat som anvendes i
> mange andre sammenhænge end lige - krig.

Nej. Jeg praler ikke af akademiske forlygter. Så meget har du da fanget.

> Hvis du så gerne vil i krig, Jens Bruun, så send dine skriverier op på
> stiladset til deder fyre i Vestre fængsel. De er nogenlunde på samme
> niveau, som det du kan præstere -

Jeg vil ikke i krig. Jeg er bare en tålmodig sjæl.

Og du har stadig ikke svaret på spørgsmålet om, du har (haft) noget med
CVR-nr. 30020634
(http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30020634)
at gøre. Kommer der snart et svar, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 12:08

On 24 Maj, 19:59, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> der af én eller anden grund synes, de skal starte med truslerne. Men det
> vidste du jo egentligt godt - ikke Niels Jørgen Bruun Pedersen?

Du modtog ikke en trussel, Jens Bruun. Hvis du er i tvivl, så hop over
i din OSS kollektion. Der er indlægget copypastet -

Du sidder og venter på, at nogen slipper den slags ud, når du har
jamret dig gennem 57 perfiditeter til det uudholdelige. Og det får du
så et par år til at gå med, at jamre dig videre over.

Få en botox operation, kom af med vommen og prøv at find dig en døv
kæreste istedet. Det ville måske hjælpe på deder indestængte
energier :)

> Så når du render ned på Bellahøj, for at forsøge at anmelde mig for trusler,
> så anmelder du en person, der med dine egne ord ikke ved, hvad du hedder?
>
> Er du rigtig rask i knolden, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

De kalder mig næppe sådan, for det er ikke mit navn ;)

> Nej. Jeg praler ikke af akademiske forlygter. Så meget har du da fanget..

Det er svært at skjule for en brøleabe, at den er andet -

> Jeg vil ikke i krig. Jeg er bare en tålmodig sjæl.

Fint nok -

> [...]
> (http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=3002....)
> at gøre. Kommer der snart et svar, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

Jeg har svaret dig. Hvad rager det egentlig dig?
Find dog noget andet end et tomt link til www.cvr.dk Det er da
fjollet :D

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-10 19:21

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
86ccc6b6-08bb-4a0e-8ace-d17f99d8c84a@c11g2000vbe.googlegroups.com:

> Du modtog ikke en trussel, Jens Bruun. Hvis du er i tvivl, så hop over
> i din OSS kollektion. Der er indlægget copypastet -

Har du haft lidt "juridisk rådgivning" ind over, Niels Jørgen Bruun
Pedersen?

> Du sidder og venter på, at nogen slipper den slags ud, når du har
> jamret dig gennem 57 perfiditeter til det uudholdelige. Og det får du
> så et par år til at gå med, at jamre dig videre over.

Du er jo fuld af løgn, Niels Jørgen Bruun Pedersen. Jeg har ladet dig være i
fred i flere år, og først taget fat i dig igen, da du atter blev
uudholdelig.

Men du har da ret i, at jeg ikke sådan lige glemmer en trussel om en
flyveskalle, skydning med compoundbue, eller angivelige biker-venner. Man
kan nok med fuld ret påstå, at jeg er typen, der bærer nag. Det er så mit
(og nok også dit) kors i livet.

> Få en botox operation, kom af med vommen og prøv at find dig en døv
> kæreste istedet. Det ville måske hjælpe på deder indestængte
> energier :)

Botox hjælper ikke på en vom. Jeg har forøvrigt ikke en vom. Og hvorfor
denne fokusering på at få en kæreste, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

> De kalder mig næppe sådan, for det er ikke mit navn ;)

Hvad er så dit navn, Niels Jørgen Bruun Pedersen. Og hvordan går det med at
svare på, om du har (haft) noget med CVR-nr. 30020634
(http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30020634)
at gøre?

> Jeg har svaret dig. Hvad rager det egentlig dig?
> Find dog noget andet end et tomt link til www.cvr.dk Det er da
> fjollet :D

Kom nu bare, Niels Jørgen Bruun Pedersen. Svar nu bare på, hvad du har med

Cvr-nr: 30020634
Startdato: 26.11.2006
Ophørsdato: 30.09.2009
Adresse: Egegade 18 A 3 tv
2200 København N

Vis alle virksomheder på denne adresse
Telefon: 28706598
Fax:
Email: niels@pcnetkom.dk
Branche: 889990 Andre sociale foranstaltninger uden institutionsophold
i.a.n.
Virksomhedsform: 10 Enkeltmandsvirksomhed
Kreditoplysninger:
Antal ansatte: 0
Reklamebeskyttelse: Nej

at gøre. Ellers får man jo den mistanke, at du forsøger at skjule noget. Og
du er jo typen, der helst spiller med åbne kort, så det kan du da ikke have
siddende på dig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 12:31

On 24 Maj, 20:21, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> 86ccc6b6-08bb-4a0e-8ace-d17f99d8c...@c11g2000vbe.googlegroups.com:

> Har du haft lidt "juridisk rådgivning" ind over, Niels Jørgen Bruun

Min kæreste er jurist og ansat i en ministerie - det ville være
underligt ikke at benytte sig af ekspertisen :)

> Du er jo fuld af løgn, Niels Jørgen Bruun Pedersen. Jeg har ladet dig være i
> fred i flere år, og først taget fat i dig igen, da du atter blev
> uudholdelig.

Som er hver gang, jeg skriver om Israel og sådan noget. Fis nu ud i
sandkassen med dig og leg med nogle jævnbyrdige. Jeg gider dig ikke
mere -

> [...]
> kan nok med fuld ret påstå, at jeg er typen, der bærer nag. Det er så mit

Tumbe -

Du kommer kun til at opleve bueskydningens ædle kunst, hvis du
angriber. Det er skrevet en million gange :)
Jeg agter at gøre dig ukampdygtig, såfremt du går til angreb på mig..
Er du med nu?

> Botox hjælper ikke på en vom. Jeg har forøvrigt ikke en vom. Og hvorfor
> denne fokusering på at få en kæreste, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

Botox kunne måske afhjælpe de værste gener, som du render rundt med i
ansigtet. Men man bliver vist ikke opereret, man kanyler det bare ind
- hist og her. Men mon ikke - stort set alt kan gøre det bedre -

Jeg tror, at det kunne være godt for dig, at få en kæreste - tror du
ikke selv det?

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-10 21:06

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
b18889b5-27cf-4cd0-b18e-add27f2a3409@a16g2000vbr.googlegroups.com:

> Min kæreste er jurist og ansat i en ministerie - det ville være
> underligt ikke at benytte sig af ekspertisen :)

Jeg tror, din kæreste skal forlange sine skolepenge tilbage. Men det har han
måske allerede forsøgt?

> Som er hver gang, jeg skriver om Israel og sådan noget. Fis nu ud i
> sandkassen med dig og leg med nogle jævnbyrdige. Jeg gider dig ikke
> mere -

Du har ret i, at vi to ikke er og aldrig bliver jævnbyrdige. Dine
skriblerier og generelle adfærd viser, at du selv er ganske klar over det.

Gør det virkelig *så* ondt at erkende, at du er en middelmådig,
personlighedsforstyrret narrøv?

> Tumbe -
>
> Du kommer kun til at opleve bueskydningens ædle kunst, hvis du
> angriber. Det er skrevet en million gange :)

"Bueskydningens ædle kunst"? Hvis jeg "angriber"? Overtræder dit
"perimeter"? Lever du dit liv i en amerikansk b-film? Når jeg slås, er det
ikke ædelt. Så langt fra. Jeg forsøger at stikke øjne ud, tager kvælertag,
brækker lemmer, og sparket alt det bedste, jeg har lært - også når
modstanderen ligger ned. Og er idioten dum nok til at true mig på livet i
forløbet, helmer jeg ikke, før svinet med sikkerhed ikke længere er i stand
til at true mig. Og det bedste, jeg ved, er, når en kæreste forsøger at
stoppe mig. Så bliver der for alvor delt øretæver ud.

Tror du ikke, Bellahøj gerne vil høre mere om det?

> Jeg agter at gøre dig ukampdygtig, såfremt du går til angreb på mig.
> Er du med nu?

Hahahahahaha. Ja, du ringer vel efter politiet, når det brænder lidt på.
Derom hersker ingen tvivl. Det eneste, du kan gøre ukampdygtigt, er din
troværdighed og din værdighed. Og dér er vist erklæret ubetinget overgivelse
for mange år siden. Eller "unconditional surrender", som det nok hedder i de
film, der kører oppe i dit kranie.

> Botox kunne måske afhjælpe de værste gener, som du render rundt med i
> ansigtet.

Hvilke gener er det, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

> Men man bliver vist ikke opereret, man kanyler det bare ind
> - hist og her. Men mon ikke - stort set alt kan gøre det bedre -

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Hvad er det, du mener, skal gøres
bedre i mit ansigt, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

> Jeg tror, at det kunne være godt for dig, at få en kæreste - tror du
> ikke selv det?

Hvad får dig til at tro, jeg ikke har alt det kæresteri i mit liv, jeg kunne
ønske mig?

Og hvornår får du taget dig sammen til at svare på, om du har noget med

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 15:58

On 24 Maj, 22:05, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> b18889b5-27cf-4cd0-b18e-add27f2a3...@a16g2000vbr.googlegroups.com:

> Jeg tror, din kæreste skal forlange sine skolepenge tilbage. Men det har han

Det er en dame - jens bruun. Det ved du godt.

> Du har ret i, at vi to ikke er og aldrig bliver jævnbyrdige. Dine
> skriblerier og generelle adfærd viser, at du selv er ganske klar over det.

Jeg skråler ikke op om, at " Nu kommer jeg og besøger dig og hvad
pokker du ellers kan finde på at lukke ud".

> Gør det virkelig *så* ondt at erkende, at du er en middelmådig,
> personlighedsforstyrret narrøv?

:)

Tja. Du er afgjort ikke en middelmådig personlighedsforstyrrelse.
Snarere et præmie-eksemplar.

> [...]
> til at true mig. Og det bedste, jeg ved, er, når en kæreste forsøger at
> stoppe mig. Så bliver der for alvor delt øretæver ud.

Ja, ja. Du er en farlig starut :)

> Tror du ikke, Bellahøj gerne vil høre mere om det?

Sikkert - du kan fortælle dem om det?

> [...]
> for mange år siden. Eller "unconditional surrender", som det nok hedder i de

Som jeg skrev tidligere; kavaleriet kommer altid for sent. Det ligger
ligesom i rollen -
Men grin lidt mere - det virker lidt anstregnt :)

> Hvilke gener er det, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

Du har vel et spejl?

> Det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Hvad er det, du mener, skal gøres
> bedre i mit ansigt, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

Jamen, hvis du er tilfreds så dig om det :)

> Hvad får dig til at tro, jeg ikke har alt det kæresteri i mit liv, jeg kunne
> ønske mig?

Du har ingen kæreste. Du bor alene - det er klart.

> [...]
> i.a.n.
>       Virksomhedsform: 10 Enkeltmandsvirksomhed

Hvad skal du med detder ?