Demonstrerende muslimer utilfredse med den~
Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-10 16:22

Altså de kriminelle af dem, der sidder spærret inde på Vestre:

http://ekstrabladet.dk/112/article1351039.ece

Jeg synes, vi andre skulle demonstrere over den måde, muslimske forbrydere
behandler det danske samfund på.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : .

Dato : 24-05-10 09:29

On 24 Maj, 17:21, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1351039.ece
>
> Jeg synes, vi andre skulle demonstrere over den måde, muslimske forbrydere

Jow - hop op på stiladset - Jens Bruun og fortæl dem, at du hader
muslimer :)

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-10 18:11

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Jow - hop op på stiladset - Jens Bruun og fortæl dem, at du hader
> muslimer :)

Hverken Jens, jeg eller nogen andre hader muslimer (med undtagelse af de
omkring 30 nazister), vi hader deres opførsel. Ændrede de deres opførsel til
lidt mere normalt, dvs. ingen kriminalitet, fik sig et arbejde osv, så ville
de aldrig høre et ondt ord.

Fra : Kert Rats

Dato : 24-05-10 16:58

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1351039.ece
>
> Jeg synes, vi andre skulle demonstrere over den måde, muslimske forbrydere

Die dumme Dänen lader perkerne få råderum, komme til orde uden kvalificeret
genmæle og føjer terrorist-islamisterne.

Vi ligger, som vi har redt.

SIAD er det mest kvalificerede modspil.

Venligst

Kert Rats

Fra : El Trabajador

Dato : 24-05-10 17:10

http://siad.wordpress.com/medlemskab/

--
El Trabajador

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 10:41

On 24 Maj, 18:10, "El Trabajador" <notrab...@gmail.com> wrote:

> http://siad.wordpress.com/medlemskab/
>
> --
> El Trabajador

Bogfeature; I Danmark er jeg født.
http://www.cefu.dk/emner/aktuelt/nyt-fra-cefu/ny-bog-i-danmark-er-jeg...

Unge indvandrere for fuld skrue -

Unge fra etniske minoritetsgrupper tager uddannelse, gør karriere og
blander sig i politik, kultur og foreningsliv som det ikke er set
tidligere.

" De unge nydanskere vil blive en stor ressource for det danske
samfund - de er det allerede og de kommer til at blive det langt mere
i fremtiden." sådan fortæller Postdoc Flemming Mikkelsen, der er en af
3 forfattere til rapporten; I Danmark er jeg født - minoritets unge i
bevægelse.

Undersøgelsen har udgangspunkt i unge, som klarer sig godt og som har
taget en uddannelse. De har gode jobs og er også aktive i kulturelle
sammenhænge. De tager del i foreningslivet og er deltagende i
politik. I forhold til danske unge er de endog langt mere istand til
at starte egne virksomheder.

De har et tættere forhold til deres forældregeneration og har bevaret
deres rødder, uden at de hindrer dem i at klare sig godt i det danske
samfund. " Indvandrerfamilier er bedre til at holde sammen end de
danske familier, og der er adskillige forhold som indikerer, at
familierne også er bedre til at føre deres unge videre i
uddannelsessystemet" fortæller Flemming Mikkelsen.

I de etniske minoritetsmiljøer er uddannelse kommet højt op på
dagsordenen og der foregår nærmest en konkurence, hvor man
sammenligner på, hvis børn som har fået de højeste uddannelser. Der er
sket et skred i normer og værdier, sådan at det er både velset og ret
almindeligt at pigerne får videregående uddannelser, at de arbejder og
venter med at blive gift og få børn.

De nydanske piger har forlængst overhalet gennemsnitte af danske unge,
når det drejer sig om uddannelses niveauet.

Flemming Mikkelsen fortsætter; "De unge drenge er langsommere, med de
kommer også med. Mange gør en stor indsats." I bogen fortæller unge,
at de lavede ballade og røg ud af skolen. Men senere fik forældrenes
bekymringer dem til at tage sig sammen og rette kursen ind.

Der findes mange eksempler på - rødder - som tager sig sammen. Også
blandt danskere - "Relativt set, er der måske flere indvandrerdrenge,
som endnu ikke får taget en uddannelse.

Men det store samfundsproblem er de danske drenge" fortæller Flemming
Mikkelsen.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::­­:::

Unge og marginalisering.

I det moderne samfund skabes konstant nye vindere og tabere. Samtidigt
følger unges marginalisering samme mekanismer som altid og er dermed
også et spejl på den samfundsmæssige ulighed både økonomisk, socialt,
fysisk og kulturelt. Center for Ungdomsforskning ser det som sin
opgave at forske i uligheden blandt unge og de sorteringsmekanismer,
der i det moderne samfund gør sig gældende, i forhold til hvem der har
mulighed for at klare sig, og hvem der befinder sig i risikozonen.
http://www.cefu.dk/emner/forskning--publikationer/unge-og-marginalise...

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 11:27

On 24 Maj, 19:10, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> [...]
> lidt mere normalt, dvs. ingen kriminalitet, fik sig et arbejde osv, så ville

Jens Bruun skriver direkte - andre steder - at han hader muslimer. Så
den ting er der næppe tvivl om. Han er en antisemit.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-05-10 18:34

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> writes:

> Jens Bruun skriver direkte - andre steder - at han hader muslimer. Så
> den ting er der næppe tvivl om. Han er en antisemit.

Antisemit betyder ikke "hader muslimer".

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 21:27

""Thorbjørn" Ravn Andersen"
> Antisemit betyder ikke "hader muslimer".

Det gør det OGSÅ!
Semitterne er BÅDE jøder og arabere.
Men antisemit bruges mest som synonym for jødehader!

Mvh Eyvin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-05-10 22:01

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> writes:

> ""Thorbjørn" Ravn Andersen"
>
> Det gør det OGSÅ!
> Semitterne er BÅDE jøder og arabere.
> Men antisemit bruges mest som synonym for jødehader!

Ok, så en ikke-muslimhader er altså ikke antisemit. Hvad så hvis
vedkommende hader jøder?

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 22:18

""Thorbjørn" Ravn Andersen"

> Ok, så en ikke-muslimhader er altså ikke antisemit. Hvad så hvis
> vedkommende hader jøder?

Ja, det er nemt at lave vrøvl med det udtryk!
Især efter nazismen, hvor antisemitisme blev det almindelige udtryk
for jødehad.
Det lyder helt åndsvagt i mine ører når man siger at araberne er
antisemitter.

Almindelig forveksling er antizionist med antisemit.
De lyder meget ens og jeg tror miseren er opstået der!

Mvh Eyvind

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 11:40

On 24 Maj, 19:33, nospam0...@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen)
wrote:

> Antisemit betyder ikke "hader muslimer".

Arabere er semitter - Kloge Åge.
Men ellers har du da ret. Jens Bruun hader sikkert også de muslimer,
som er fra Pakistan, Afghanistan osv.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-05-10 21:21

"Patruljen" skrev i en meddelelse

>Arabere er semitter - Kloge Åge.

Inden du selve kloger dig for meget, så er Assyrere og Jøder også
Semitter. Antisemit betyder jødehader længere er den ikke.
Og antisemitisk er de fleste Araber, og så kan du dreje det som du vil det
ændre ikke på at sådan er det.

>Men ellers har du da ret. Jens Bruun hader sikkert også de >muslimer,som er
>fra Pakistan, Afghanistan osv.

Og det skrev Thorbjørn så ikke noget om, det står for din regning.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-05-10 21:36

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> writes:

> Arabere er semitter - Kloge Åge.
> Men ellers har du da ret. Jens Bruun hader sikkert også de muslimer,
> som er fra Pakistan, Afghanistan osv.

Den sædvanlige brug er om jøder, men det er da dejligt tidsbesparende at
kunne være imod ALLE på en gang i Mellemøsten.

Fra : P.N.

Dato : 24-05-10 19:16

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1351039.ece
>
> Jeg synes, vi andre skulle demonstrere over den måde, muslimske forbrydere

Ja og du kan jo heller ikke lide Thailændere, fucking Racist.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-10 19:25

P.N. <pnk@hotmail.com> skrev i meddelelsen htefov$dir$1@speranza.aioe.org:

> Ja og du kan jo heller ikke lide Thailændere, fucking Racist.

Jeg elsker da thailændere. Ligesom dig, Flemse. Jeg betaler så bare ikke for
mine thai-bekendtskaber...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : .

Dato : 24-05-10 13:48

On 24 Maj, 20:24, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Jeg elsker da thailændere. Ligesom dig, Flemse. Jeg betaler så bare ikke for
> mine thai-bekendtskaber...

Er det ikke Flemse - fyren, og den kvinde som du må kalde en luder,
du har truet med at sende et muslimsk raid-party på nakken ?

Skulle han egentlig ikke bare aflevere dine muslimhadende skriverier
eksempelvis på stiladset der som en tak for dine venlighed og
underholde sig med at se dig spæne rundt på Friheden station på dine
betændte achillessener ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-10 21:14

.. <Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
7f4690f5-162d-4a09-bc32-ae7eb1c0db42@o12g2000vba.googlegroups.com:

> Er det ikke Flemse - fyren, og den kvinde som du må kalde en luder,
> du har truet med at sende et muslimsk raid-party på nakken ?

Hvor har jeg dog truet med det, Niels Jørgen Bruun Pedersen. Løber du ikke
bare atter med en halv vind? At Flemse knepper en thailuder, tror jeg ikke,
Flemse ønsker, at nogen bruger yderligere energi på at dokumentere på
usenet.

Måske vi i stedet skal bruge energi på at dokumentere på usenet, hvem du
omgås?

Du siger bare til, Niels Jørgen Bruun Pedersen. Så åbner vi da bare dén
kilde også...

> [...]
> eksempelvis på stiladset der som en tak for dine venlighed og
> underholde sig med at se dig spæne rundt på Friheden station på dine

Gerne. Men nu tror jeg, at du og Flemse ligner hinanden rigtigt meget, så
skal vi ikke bare gætte på, at du og Flemse holder jer til usenet så længe,
I føler jeg nogenlunde anonyme? Eller hvad, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 15:35

On 24 Maj, 22:13, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> bare atter med en halv vind? At Flemse knepper en thailuder, tror jeg ikke,
> Flemse ønsker, at nogen bruger yderligere energi på at dokumentere på

Jeg løber ikke med en halv vind - nope. Husker du dårligt ?
Det er unægtelig en kedelig ting, at true med.

> Måske vi i stedet skal bruge energi på at dokumentere på usenet, hvem du
> omgås?

Mange forskellige og lidt af hvert - men jeg tror ikke, at du ved så
meget om den del :)
Jeg er socialarbejder og kender til mangt og meget. Og måske mere end
du gerne vil vide -

> Du siger bare til, Niels Jørgen Bruun Pedersen. Så åbner vi da bare dén
> kilde også...

Hvad nu - Jens Bruun? Render du nu igen og leger skæg og blå
briller :)

> [...]
> I føler jeg nogenlunde anonyme? Eller hvad, Niels Jørgen Bruun Pedersen?

Hvorfor bliver du ved med at kalde mig - detder.
Du er noget særligt - du overgår omtrent Villy Dalsgaard. Det må jeg
lade dig.

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 16:15

> [...]
> 7f4690f5-162d-4a09-bc32-ae7eb1c0d...@o12g2000vba.googlegroups.com:

> Hvor har jeg dog truet med det, Niels Jørgen Bruun Pedersen. Løber du ikke

Det er pudsigt, at du så regelmæssigt må henvise til lithium
Det spiller en afgørende rolle i relation til demens.

From: "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: WTC gone, muslems did it... so sad, man!!!
Date: Sat, 24 Apr 2010 12:47:11 +0200

P.N. <p...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
hqu332$t7...@speranza.aioe.org

> USA har myrdet millioner af civile verden over og jeg syntes sgu at
> de har sluppet alt for billigt og det har Danmark ogs�.

Jeg skal gerne arrangere lidt muslimsk antipati rettet mod en bestemt
person og dennes thailuder boende på en ganske bestemt adresse i en
ganske bestemt,
midtjysk by. Skal jeg det, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-10 16:47

On 24 Maj, 22:36, nospam0...@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen)
wrote:

> Den sædvanlige brug er om jøder, men det er da dejligt tidsbesparende at
> kunne være imod ALLE på en gang i Mellemøsten.

Tidsbesparende :)