Sproglig barriere
Fra : JBH

Dato : 24-05-10 16:20

http://ekstrabladet.dk/112/article1351039.ece

"Det skulle, ifølge ekstrabladet.dks mand på stedet, været meget svært at
forstå, hvad fangerne råber. "

/JBH

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-10 16:30

On Mon, 24 May 2010 17:20:18 +0200, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>http://ekstrabladet.dk/112/article1351039.ece
>
>"Det skulle, ifølge ekstrabladet.dks mand på stedet, været meget svært at
>forstå, hvad fangerne råber. "

Men han har næppe de elektroniske og sprogforsker resourcer som
politiet har

Råber de i kode? SÅ er det svært men når USA&UK under krige ku
knække tyske og japanske påfund , mon så simple forbrydere ikken kan
dechifreres

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-05-10 18:06

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/112/article1351039.ece
>
> "Det skulle, ifølge ekstrabladet.dks mand på stedet, været meget svært at
> forstå, hvad fangerne råber. "

Det viser dog lidt om demografien i et dansk fængsel for en vantro Thomas.

Mvh
Martin

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-10 18:11

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/112/article1351039.ece
>
> "Det skulle, ifølge ekstrabladet.dks mand på stedet, været meget svært at
> forstå, hvad fangerne råber. "

Jeg synes de har krav på en tolk.......

Fra : El Trabajador

Dato : 24-05-10 18:36

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg synes de har krav på en tolk.......

..... og en enkeltbillet til Muhamedanien.
--
El Trabajador

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-10 18:49

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen
hteddq$8qg$1@speranza.aioe.org:

> .... og en enkeltbillet til Muhamedanien.

Nope. De har krav på en bønne i knolden.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : JBH

Dato : 24-05-10 19:25

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg synes de har krav på en tolk.......

LOL..
Ja, det kunne sgu se sjovt ud hvis der stod en tolk ved hver af
"demonstranterne" og råbte en oversættelse...

mvh
JBH