Skal vi spare eller ej ?
Fra : Per

Dato : 23-05-10 22:41

For under 6 mdr. siden fik vi at vide, at vi skulle bruge penge og sætte
gang i forbruget.

SP pengene blev bla. udbetalt med det formål at få gang i økonomien.

Nu hører jeg konstant at vi (jeg) skal spare allesammen.

Så mit spm: skal jeg bruge penge på forbrug eller hvad ?

Mvh. Per

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-10 01:56

On Sun, 23 May 2010 23:40:55 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Nu hører jeg konstant at vi (jeg) skal spare allesammen.
>
>Så mit spm: skal jeg bruge penge på forbrug eller hvad ?

Måske finanskrisen skyldtes at forbrug af penge vi ikke har var blevet
vane og den vane stoppede.
Ministerønsker og BRUG MER er af hensyn til sælgerne.

Du bør tænke på egen risiko for tvangsauktion - og at livet er kort og
du kan ikke tage friværdi med dig i dødens rige!

Fra : Kert Rats

Dato : 24-05-10 15:46

> [...]
<snip>
> - og at livet er kort og du kan ikke tage friværdi med dig i dødens rige!

Så sandt! En revisor sagde engang til mig: "Hvis der står så meget som én
eneste krone på min konto, den dag jeg dør - så har jeg sgu regnet forkert!"

Venligst

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-10 16:37

On Mon, 24 May 2010 16:46:26 +0200, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

> [...]
>eneste krone på min konto, den dag jeg dør - så har jeg sgu regnet forkert!"

Hvis denne revisor har forstand på at få likvide midler ud af en
friværdi som kreditforeninger ikke vil låne i, så bed ham ringe
35861000

Jeg er offer for at banker kun låner i hvad ligner
helt-solgt-hammerslag-spritnyt-professionelt istandsat parcelhus og
jeg har vedligeholdt funktionelt så nul forfald men ikke
arkitekturæstetisk.

Fra : Jesper Lund

Dato : 24-05-10 18:51

Bo Warming wrote:

> Hvis denne revisor har forstand på at få likvide midler ud af en
> friværdi som kreditforeninger ikke vil låne i, så bed ham ringe 35861000

Der findes ikke længere kreditforeninger i Danmark. Måske er det grunden
til dine låneproblemer?

--
Jesper Lund

Fra : Bo Warming

Dato : 30-05-10 00:00

On 24 May 2010 17:51:13 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
wrote:

>Der findes ikke længere kreditforeninger i Danmark. Måske er det grunden
>til dine låneproblemer?

BAnker skifter navn på institutionerne - låneproblemerne skyldes at
håndværkerbranchen ønsker at alt skal ligne heltsolgt hammerslag og
ellers må der ikke gives lån
Det skal skabe arbejde med æstetik , for funktionelt er alt perfekt på
Bjelkes Alle 46