Om de borgerliges adfærd
Fra : Ukendt

Dato : 23-05-10 10:46

En mand går rundt på Rådhuspladsen i København og fodrer duer:

Kom her, mine små VKOer, kom her, siger han.

Lidt efter kommer Lars Løkke Rasmussen, Lene Espersen og Pia Kjærsgaard
forbi og med stor undren spørger de:

Hvorfor kalder du duerne for VKOer?

Jo, siger manden, de ligner til forveksling, for se når de sidder deroppe på
gesimserne højt hævet over alle os andre, så skider de på os, men her nede
på jorden, så æder de af hånden...

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-05-10 11:08

On Sun, 23 May 2010 11:46:02 +0200, avehw wrote:

> [...]
> gesimserne højt hævet over alle os andre, så skider de på os, men her nede

Jeg har for mange år siden hørt den samme vittighed, bare med
socialdemokrater i "hovedrollen".

citat fra
http://www.linksweb.dk/Database/Vittigheder/VisVittigheder.php?SoegeOrd=Sjove

"En mand står på Christiansborg og fodrer duerne.
- Kom så, kom så I små socialdemokrater.
En Socialdemokrat kommer forbi..
- Jeg kunne ikke undgå at høre hvad du sagde. Hvorfor kalder du duerne
socialdemokrater?
- Tjaa..Når de er oppe skider de på en og når de er nede spiser de af
hånden."

et andet (2 år gammelt link)
http://blog-dyn.tv2.dk/tframvig/entry216794.html

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-10 11:43

"S.A.Thomsen"
> Jeg har for mange år siden hørt den samme vittighed, bare med
> socialdemokrater i "hovedrollen".
> citat fra
> http://www.linksweb.dk/Database/Vittigheder/VisVittigheder.php?SoegeOrd=Sjove

Altså, Stalinisten, Wanna-be-bødlen og folkemordsfornægteren konstruerer
virkeligheden (her v.h.a. dårlig vittighed) efter sit eget behov?
GAMMEL NYHED!!!!!!!

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-05-10 12:09

On Sun, 23 May 2010 12:43:20 +0200, Eyvind Dk wrote:

> "S.A.Thomsen"
>
> Altså, Stalinisten, Wanna-be-bødlen og folkemordsfornægteren konstruerer
> virkeligheden (her v.h.a. dårlig vittighed) efter sit eget behov?
> GAMMEL NYHED!!!!!!!

Arne er vel lovligt undskyldt, når han nu selv lever i fortiden.

Fra : Mark Jensen

Dato : 24-05-10 10:14

On Sun, 23 May 2010 11:46:02 +0200, "avehw" <nix> wrote:

> [...]
>gesimserne højt hævet over alle os andre, så skider de på os, men her nede

Sjovt i midten af 90erne hørte jeg den samme joke fortalt af Per
Pallesen i "hit med videoen"(Kamerakiks) hvor det så bare var
socialdemokrater der var duerne.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-05-10 10:23

On Mon, 24 May 2010 11:14:02 +0200, Mark Jensen wrote:

> Sjovt i midten af 90erne hørte jeg den samme joke fortalt af Per
> Pallesen i "hit med videoen"(Kamerakiks) hvor det så bare var
> socialdemokrater der var duerne.

Ahhhh. Det var DER jeg havde hørt den.

Fra : Mark Jensen

Dato : 24-05-10 12:45

On Mon, 24 May 2010 11:23:08 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Ahhhh. Det var DER jeg havde hørt den.

Spørg mig ikke hvorfor jeg husker de mest absurde ting :)

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 21:25

"Mark Jensen" <joakora@it.dk> skrev i meddelelsen
> On Mon, 24 May 2010 11:23:08 +0200,

> Spørg mig ikke hvorfor jeg husker de mest
> absurde ting :)

Dem der kvajer sig i øjeblikket er VKO