En dag ved stranden.....
Fra : JBH

Dato : 23-05-10 08:45

http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article2075289.ece

"Gerningsmændene beskrives som 15-25 år og af anden etnisk herkomst end
dansk. De var iført cowboybukser og kasketter og var almindelige af bygning"

Wollah...

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-10 08:50

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> "Gerningsmændene beskrives som 15-25 år og af anden etnisk herkomst end
> dansk. De var iført cowboybukser og kasketter og var almindelige af

Men hvorfor bifalder du strandtyveri begået af alm. etniske danskere? Du
gider jo aldrig skrive om sådanne tyverier, vel.

Fra : JBH

Dato : 23-05-10 09:14

""Thomas"" <wasd> skrev i en meddelelse

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Men hvorfor bifalder du strandtyveri begået af alm. etniske danskere? Du
> gider jo aldrig skrive om sådanne tyverier, vel.

Joda, kunne bare ikke finde nogle episoder at skrive om. Kan du ?

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-10 17:28

> Joda, kunne bare ikke finde nogle episoder at skrive om. Kan du ?

Fordi du og jeg ikke leder gennem alle landets net-aviser, så findes sådanne
episoder ikke?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-05-10 17:56

On Sun, 23 May 2010 18:27:37 +0200, "Thomas" wrote:

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Fordi du og jeg ikke leder gennem alle landets net-aviser, så findes sådanne
> episoder ikke?

HVEM (udover dig) har påstået at de ikke findes.?

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-10 22:58

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> HVEM (udover dig) har påstået at de ikke findes.?

Læs hvad jeg skriver: Jeg påstår ikke at de ikke findes; Jeg skriver AT de
findes, og det gør de, uanset om man finder artikler om det eller ej. Bare
fordi det ikke står i avisen, betyder ikke at ting ikke sker.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-05-10 23:06

On Sun, 23 May 2010 23:57:59 +0200, "Thomas" wrote:

> [...]
> fordi det ikke står i avisen, betyder ikke at ting ikke sker.
>
> "Fordi du og jeg ikke leder gennem alle landets net-aviser, så findes

Du stiller spørgsmålet som om at nogen har påstået at sådanne episoder ikke
findes.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 01:18

> Du stiller spørgsmålet som om at nogen har påstået at sådanne episoder
> ikke
> findes.

Det er en skam, at jeg har skrevet det sådan at du ikke forstår det.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-05-10 09:40

On Mon, 24 May 2010 02:18:18 +0200, "Thomas" wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det er en skam, at jeg har skrevet det sådan at du ikke forstår det.

Suk. Du er uden for pædagogisk rækkevidde.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 09:56

> Suk. Du er uden for pædagogisk rækkevidde.

Jeg forstår ikke hvorfor du bliver bitter, bare fordi du ikke
forstår/misforstår mit indlæg.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-05-10 10:12

On Mon, 24 May 2010 10:55:44 +0200, "Thomas" wrote:

> Jeg forstår ikke hvorfor du bliver bitter, bare fordi du ikke
> forstår/misforstår mit indlæg.

Jeg synes bare det er sørgeligt at opdragelsen har fejlet så katastrofalt i
dit tilfælde.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 10:27

> Jeg synes bare det er sørgeligt at opdragelsen har fejlet så katastrofalt
> mit tilfælde.

Jeg har rettet dit indlæg, så det passer, Hr. Evige-Kontanthjælpsmodtager.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-05-10 10:29

On Mon, 24 May 2010 11:26:34 +0200, "Thomas" wrote:

> Jeg har rettet dit indlæg, så det passer, Hr. Evige-Kontanthjælpsmodtager.

Du er ikke andet andet end en ynkelig citatfusker. Sørgeligt.

Fra : JBH

Dato : 24-05-10 13:35

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du er ikke andet andet end en ynkelig citatfusker. Sørgeligt.

"Thomas et barn du ikke kan nå"

mvh
JBH

Fra : JBH

Dato : 24-05-10 02:03

> [...]
> findes, og det gør de, uanset om man finder artikler om det eller ej. Bare
> fordi det ikke står i avisen, betyder ikke at ting ikke sker.

Hvis du vil gøre dig nogen somhelst forhåbning om at blive taget seriøst,
bliver du nødt til at underbygge din påstand med et konkret eksempel.

/JBH

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 10:02

> Hvis du vil gøre dig nogen somhelst forhåbning om at blive taget seriøst,
> bliver du nødt til at underbygge din påstand med et konkret eksempel.

Javel ja - jeg skal bare underbygge min påstand med et af de konkrete
eksempler som ikke bliver omtalt i avisen, og som hverken du eller jeg,
eller andre, for den sags skyld, har hørt om, bortset - selvfølgelig - fra
dem som har været direkte impliceret i hændelsen?

Går du også ud fra, at hvis det ikke står i dk.politik, så er det aldrig
sket?

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-10 10:10

""Thomas"" <wasd> skrev i meddelelsen

> [...]
> dem som har været direkte impliceret i hændelsen?
>
> Går du også ud fra, at hvis det ikke står i dk.politik, så er det aldrig

Du finder det ikke betænkeligt at ikke een eneste af os har hørt om danske
tyveknægte der stjæler på stranden? (Der findes selvfølgelig danske
tyveknægte, men de gider bare ikke stjæle et kamera på en strand, de går
efter husets fladskærmstv)

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 10:39

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Du finder det ikke betænkeligt at ikke een eneste af os har hørt om danske
> tyveknægte der stjæler på stranden?

Ikke éen eneste af gruppens - hvad - ca. 5-8 faste brugere? De samme faste
brugere som er synske, og kan se hvad der sker overalt i landet?
Imponerende! Nej Kim, det finder jeg ikke en skid betænkeligt overhovedet,
alle ting taget i betragtning. Jeg tager mig til hovedet over, at du kan
stille så åndssvagt et spørgsmål.

Du mener jo seriøst, at hvis ingen i dk.politik har hørt om det, så er det
aldrig sket. Er det herinde du får alt dit stof til undervisningen? Stakkels
børn.

Fra : JBH

Dato : 24-05-10 13:33

> [...]
>
> Du mener jo seriøst, at hvis ingen i dk.politik har hørt om det, så er det
> aldrig sket. Er det herinde du får alt dit stof til undervisningen?

Blah blah blah...

Kom nu bare med et link

/JBH

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 14:18

> Blah blah blah...
>
> Kom nu bare med et link

Og du fortsætter med at bevise min pointe.

Bravo!

Men du må videre, og fortsætte med at hade alle indvandrere, flygtninge og
fremmede; Du har - sammen med så mange andre - fundet din niche, og opdaget
hvad du er bedst til, så det bør du helt klart fortsætte med at dyrke.

Fra : JBH

Dato : 24-05-10 16:26

> [...]
> fremmede; Du har - sammen med så mange andre - fundet din niche, og
> opdaget hvad du er bedst til, så det bør du helt klart fortsætte med at

Linket ?

Kom nu Thomas, det kan da ikke være så svært.

/JBH

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 20:24

> Linket ?
>
> Kom nu Thomas, det kan da ikke være så svært.

Så må jeg gentage mig selv endnu en gang, da både dig og S.A. Thomsen gik ud
af skolen for tidligt:

"Det er en skam, at jeg har skrevet det sådan at du ikke forstår det."

Du skal også have et link; Du har sgu om nogen fortjent det, så tungnem som
du er. Man kan ikke andet end at tage sig til hovedet over jer to.

http://yfrog.com/03facepalmdvj

Og det blev sidste ord herfra. Tak til vedkommende som opfandt killfilteret.

PLONK.

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-10 20:41

> [...]
>
> http://yfrog.com/03facepalmdvj
>
> Og det blev sidste ord herfra. Tak til vedkommende som opfandt

Så du kan altså heller ikke finde een eneste artikel om strandrøverier
begået af danskere? Jeg undrer mig altid over hvorfor man gider holde hånden
over nogle kriminelle tosser.

Fra : JBH

Dato : 24-05-10 21:02

> [...]
>
> http://yfrog.com/03facepalmdvj
>
> Og det blev sidste ord herfra. Tak til vedkommende som opfandt

Du evnede ikke opgaven...Og en dårlig taber er du også.

(Det havde jeg egentligt også forventet )

/JBH

Fra :  C.Andersen.

Dato : 24-05-10 02:10

"Thomas" formulated the question :
> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Fordi du og jeg ikke leder gennem alle landets net-aviser, så findes sådanne
> episoder ikke?

Eller også er det fordi, de er så sjældne at de drukner i alle de
forbrydelser begået af folk vi har taget imod og givet husly, penge og
mad, den slags ynder tilsyneladende at bide den hånd der fodre dem.

--
Mvh.
Carsten Andersen.