Fire miiliarder kroner koster det...
Fra : Jens Bruun

Dato : 22-05-10 14:05

....hvert evigt eneste år, når borgere svindler sig til
overførselsindkomster, de ikke er berettigede til:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1350465.ece

Jeg tror ikke en skid på de fire milliarder. Jeg tror, tallet er nærmere de
40 milliarder årligt. Vi kan bare se på nogle af skribenterne i nærværende
gruppe...

Hvorom alting er: Noget skal gøres, hvis ikke det hele skal falde fra
hinanden i løbet af en generations tid. Vi lever i et samfund, der i
skræmmende, stigende grad bygger på fup, fiflerier, snyd, bedrag, sort
arbejde og associal adfærd. Og vi ved jo alle sammen - inderst inde - godt,
hvor hunden ligger begravet: Vi bliver brandbeskattet af en almægtig
statsmagt, vi tolererer slendrian, dovenskab og ligegyldighed, der stilles
ingen krav til modtagere af overførselsindkomster, og vi smider et trecifret
milliardbeløb efter uintegrérbare indvandrere fra ikke-vestlige lande år
efter år efter år.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ivannof

Dato : 23-05-10 06:05

On 22 Maj, 15:05, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> milliardbeløb efter uintegrérbare indvandrere fra ikke-vestlige lande år

Det passer ikke. Der er mange, der gør en stor indsats for at blive
berettiget til understøttelse

Hilsen Ivan