Graits PHP-websteder?
Fra : Andreas Rishede Hyll~

Dato : 06-08-01 12:53

Hvad findes der af fungerende og gratis PHP-websteder hvor man kan smide sin
side?

www.whitehat.dk er jo desværre nede for tiden!

-A

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 06-08-01 12:56

http://127.0.0.1 ? :)

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 06-08-01 13:51

Martin Mouritzen skrev i meddelelsen ...

>http://127.0.0.1 ? :)

Den bruger jeg også og den virker upåklageligt! 100% oppetid og lynhurtig
support!

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 06-08-01 14:14

"Andreas Haugstrup" <usenet@solitude.dk> wrote in news:9km3s5$ftj$1
@sunsite.dk:

> Den bruger jeg også og den virker upåklageligt! 100% oppetid og lynhurtig
> support!

Jeg har kun dårlige erfaringer med dem. Deres support stinker, og
administratoren er til tider ugidelig doven! Meget dårlig service!! :)

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net

Fra : Christian Schmidt

Dato : 08-08-01 23:23

Andreas Haugstrup wrote:

> Den bruger jeg også og den virker upåklageligt! 100% oppetid og lynhurtig
> support!

Ja - og så er indholdet altid tilpasset den enkelte bruger.

Christian

Fra : Mads United

Dato : 06-08-01 14:03

> Hvad findes der af fungerende og gratis PHP-websteder hvor man kan smide
sin
> side?
http://www.friserverplads.dk

de understøtter :
- Html (.htm, .html)
- Asp (.asp)
- Php (.php, .php3, .php4)
- Access Databaser (.mdb)
- Wap
- Flash (.swf)
- + mere

> www.whitehat.dk er jo desværre nede for tiden!

er det ikke lukket helt ??

Fra : Mickey

Dato : 06-08-01 14:13

"Mads United" <mmm@graffiti.net> skrev i en meddelelse

> - Html (.htm, .html)

ellers var der ikke meget ved et webhotel...

> - Asp (.asp)
> - Php (.php, .php3, .php4)

på samme server ?

> - Flash (.swf)

hmmm.....

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://www.stopcopydan.dk

Fra : Mads Madsen

Dato : 06-08-01 16:21

www.theroom.dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 06-08-01 16:46

On Mon, 6 Aug 2001 15:12:59 +0200, "Mickey" <news002@susie.dk> wrote:

>på samme server ?

PHP på Windows kører ok, ASP på Linux kører ikke så godt svjv.
Det er sikkert en Winblows maskine.

Mvh. / Regards Stefan Bruhn
--
<?$email = unserialize("a:15:{i:0;i:115;i:1;i:116;i:2;i:101;i:3;i:102
;i:4;i:97;i:5;i:110;i:6;i:64;i:7;i:98;i:8;i:114;i:9;i:117;i:10;i:104

Fra : Mickey

Dato : 06-08-01 17:10

"Stefan Bruhn" <news003@3x7.dk> skrev i en meddelelse

> PHP på Windows kører ok, ASP på Linux kører ikke så godt svjv.
> Det er sikkert en Winblows maskine.

det er det nok ja - selvom nogen webhoteller kører ASP på linux-maskiner
(sikkert efter "hellere datasikkerhed og lidt dårligere ASP end...")

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://www.stopcopydan.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-08-01 22:50

On Mon, 06 Aug 2001 17:45:49 +0200, Stefan Bruhn <news003@3x7.dk>
wrote:

>PHP på Windows kører ok,

PHP4 på Windows med COM-adgang giver faktisk mulighed for at lave ret
mange frække ting ved at tilgå andre programmer på serveren.

--
- Peter Brodersen

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 07-08-01 19:24

Peter Brodersen wrote:

> PHP4 på Windows med COM-adgang giver faktisk mulighed for at lave ret
> mange frække ting ved at tilgå andre programmer på serveren.

Kan du overtales til at lire et par eksempler (gerne kode) af til skue?
Man går jo hen og bliver lidt interesseret

mvh Thomas

Fra : Niels Andersen

Dato : 07-08-01 20:38

"Thomas L. Kjeldsen" <tlk@tigerdyr.wheel.dk> wrote in message

> Kan du overtales til at lire et par eksempler (gerne kode) af til skue?
> Man går jo hen og bliver lidt interesseret

http://phpbuilder.com/columns/alain20001003.php3

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-08-01 01:38

On 07 Aug 2001 18:23:39 GMT, tlk@tigerdyr.wheel.dk (Thomas L.
Kjeldsen) wrote:

>Kan du overtales til at lire et par eksempler (gerne kode) af til skue?
>Man går jo hen og bliver lidt interesseret

Jeg har ikke en Windows-server i drift, men jeg kunne nok godt
overtales til en dag at smide Apache på dyret her igen, og så bare
lade den være tilgængelig, når den tilfældigvis var tændt (og når nu
jeg har en Apache kørende andetsteds i hytten, kunne jeg jo passende
lege lidt med ProxyPass i samme omgang :) Så hvis jeg får tid til det,
vil jeg rode lidt med det.

Check i øvrigt også fx:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q214/7/97.asp
Der er en sjat perlkode derude, der forholdsvis let kan omskrives til
fx PHP - deres eksempel er faktisk okaycool og letforståeligt.

Som udgangspunkt kan man få fat på de fleste programmer under Windows
vha. COM (mindes at en bekendt lavede noget sjov vha. MS Paint i den
retning) - problemet er lidt at kende til de enkelte programmes navne
for deres funktioner.

Microsoft har vist dog dokumenteret ret meget fra deres
hovedprogrammer (Word, Excel, etc.) forskellige steder på deres
websites, men de sidste par gange har jeg dog ikke kunne finde så
meget information - men med lidt øvelse og ihærdighed burde det være
muligt. Check også:
http://www.microsoft.com/com/

Det rare ved at bruge COM er, at ens output kommer "straight from the
mouth of the horse", så at sige. Altså ikke noget med et "98%
kompatibelt library til en ikke-offentlig standard". Omvendt set kan
det være, man ikke har interesse i at hælde brugerdata uden videre
igennem et helt, eksternt program, både ressourcemæssigt (dog ikke at
det skulle være noget problem fx at printe et par fakturaer ud en gang
i minuttet) og sikkerhedsmæssigt (betragt det lidt med samme respekt,
som når du foretager systemkald).

--
- Peter Brodersen

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-08-01 16:31

"Andreas Rishede Hyllested" <arh@omk.dk> wrote in message
> Hvad findes der af fungerende og gratis PHP-websteder hvor man kan smide
sin
> side?

Prøv at spørge i:
dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Der hører spørgsmålet nemlig hjemme. :)

I øvrigt behøver du nok ikke spørge, det er der sikker 100 andre der
allerede har gjort. :)

Mvh.

Niels Andersen

Fra : John Mørck Hansen

Dato : 08-08-01 22:55

"Andreas Rishede Hyllested" <arh@omk.dk> skrev:

> Hvad findes der af fungerende og gratis PHP-websteder hvor man kan smide
sin
> side?

Jeg bruger www.freedom2surf.com !!!

Det er et Engelsk teleselskab som har det syn på livet at webteknologi skal
være tilgængelig for alle så derfor kan du få følgende her GRATIS og UDEN
reklamer !!!:

www.DITNAVN.f2s.com
INGEN REKALMER !!!
Debian Linux
Apache
Webalizer website statistics
website Search Engine
20mb diskplads
5mb database (MySQL eller Postgress du vælger selv! )
PHP4 (safemode mod_php)
CGI -> Perl & PHP4
Frontpage 2000 support
html
Advanced IMAP4 mailbox architecture
POP3 support
Virus protected inbox
20 Mbytes of email space
@f2s.com or @YOURNAME.f2s.com

Ja, og så er optiden 99% :)

Du kan jo prøve at se på deres bruger hjælpeside som ligger på samme servere
som alle andre brugere... det gør man kun fordi det virker !!!
www.users.f2s.com

(John =