USB - ADSL "modem"
Fra : A. Anonym

Dato : 06-08-01 12:50

Hvordan virker USB løsningen til ADSL? Hvor lang er ledningen osv.? Kan man
senere skifte det ud med en router? Kan man bestille USB, selv købe en
router og få det til at virke?

Jeg tænker ikke på Orange's telefonstik arrangement, men CC og Tiscalis.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-08-01 15:24

"A. Anonym" <jxdkrthjsdhjksh@ksudhskdf.om> wrote in message
> Hvordan virker USB løsningen til ADSL?

Kan jeg ikke svare dig på, men godtnok vel. Hvis du bare skal på nettet med
een pc.

>Hvor lang er ledningen osv.?

hvilken ledning? USB ledningen plejer at være omkring 1-2 meter... Men du
for jo indstalleret telefonstikket der hvor du vil have det... Og derudover
et telefonstik ledning på også 1-2 meter...

> Kan man
> senere skifte det ud med en router?

Spørg udbyderen

> Kan man bestille USB, selv købe en
> router og få det til at virke?

Tror jeg ikke,, da modemmet er modemmet til Internettet.... Så skal de da
være en speciel een med USB indgang, og routing på netværk.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-08-01 17:05

Mon, 6 Aug 2001 16:23:45 +0200, skrev Bjarke Hansen, på 27 linier, i
<3b6ea871$0$52817$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Tror jeg ikke,, da modemmet er modemmet til Internettet.... Så skal de da
>være en speciel een med USB indgang, og routing på netværk.

Ja Ericsson lyder jo til og være et bud
Har både USB og Ethernet.
Men kan kun fåes nogle steder med TD's BB.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : HotRod#01 \(Morten G~