Nokia 8210
Fra : gimle

Dato : 06-08-01 12:19

hej gruppe er der nogen her der ved hvad det skal koste at få kalibreret sin
antenne på en 8210 og hvor man får det gjort

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-08-01 13:18

gimle skrev:

> hej gruppe er der nogen her der ved hvad det skal koste at få
> kalibreret sin antenne på en 8210 og hvor man får det gjort

Kalibreret sin antenne? Hvad mener du? Er den i stykker? Hvis den er under
et år kan du få den fixet ved din lokale Club Nokia support butik...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Hans-Jacob

Dato : 06-08-01 15:19

Hvis den er under
> et år kan du få den fixet ved din lokale Club Nokia support butik...

Nøps det er en tredjegrads reperation så den skal en tur til finland (hvis
det er det samme problem Gimle og jeg tænker på....)
Jeg brokkede mig gevaldigt og fik en "replacement phone" som det så flot
hedder....

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose