At foregive lykke er en ældgammel løgnetek~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-10 04:36

At foregive lykke er en ældgammel løgneteknik
Når ulven hyler, fuglen synger og gorillaen trommer på sit bryst, skal
det udstråle succes.I stenalderstammer har man kappedes om at virke
som om man hviler i sig selv og er usårlig dvs stærk. Først med
kristendom blev pikant "tillært hjælpeløshed" for alvor en ny mode i
magt-toppen.
"      Man er aldrig så lykkelig eller så ulykkelig som man
forestiller sig.La Rochefoucauld
"   A woman will flirt with anyone in the world as long as other
people are looking on.Oscar Wilde, The picture of Dorian Gray, 1891
"   Den gennemsnitlige person anser sig ikke for at være det.
Larry Lorenzoni
"   Den, som keder sig alene, er heller ikke underholdende på
tomandshånd.    Ben Kingsley
"   Der er ingen bedre kosmetik end lykke. Lady
Blessington   For at få fodfæste i verden gør man alt, hvad man kan
for at virke, som om man har fået det. La Rochefoucauld
"   Image: noget man gerne vil have, og får én til at opføre sig,
som om man allerede havde det.    Hans-Joakim Kuhlenkampff
"   Man skal opføre sig som en and - være rolig og upåvirket på
overfladen, men padle som bare helvede under vandet. Jacob M. Braude
"   Man will do many thing to get himself loved, he will do all
thing to get himself envied. .      Mark Twain
"   Mange plejer deres image så længe, til de intet har længere.
Danny Kaye
"   Menneskets natur forgude   er succes. Den har kun foragt
til overs for nederlag.Mark Twain
"   Misund aldrig nogen deres tilsyneladende lykke! Du kender ikke
deres hemmelige sorger. Ordsprog, indiske
"   Vi er mere interesserede i at få andre til at tro, at vi er
lykkelige, end i at prøve på at være lykkelige. La Rochefoucauld
(1613-1680)
"   We take greater pains to persuade others that we are happy
than in endeavoring to think so ourselves Confucius (B.C. 551-479)
"   We talk little, when vanity does not make us. La
Rochefoucauld
"      We torment ourselves rather to make it appear, that
we are happy than to become so. La Rochefoucauld
"Hvem har ikke en gang ofret seg selv - for sitt gode rykte?
Nietzsche
"   John Wayne"Never apologize, it's a sign of weakness"

"   Forsvar dig aldrig, før du bliver angrebet. Karl den Store
"   Når man er lykkelig, er det ikke nødvendigt, at man er glad.
Hjalmar Bergman
.."   When a man comes to me for advice, I find out the kind of
advice he wants, and I give it to him.      Josh Billings (Henry
Wheeler Shaw)
"   Lykken kommer til dem, der ler.. Ordsprog, japanske

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-05-10 12:13

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> " A woman will flirt with anyone in the world as long as other
> people are looking on.Oscar Wilde, The picture of Dorian Gray, 1891

Det var muskelkraft og ikke tiltrækkende feminin ynde, der drev evolutionen,
da vore forfædreaber var blevet bipedale (som følge af nye fødenicher efter
store klimaforandringer ved Great Rift-tektonien).

Professor David Puts ser lighed mellem mennesker og visse menneskeaber, der
vinder parringspartnere ved kappestrid mellem hanner.
http://www.physorg.com/news192973370.html

Hannen har 60% mere muskelmasse end hunnen, og hannen er meget mere
aggressiv end hunnen. Og dyb stemme virker mange gange bedre som
dominansmiddel end sexuel tiltrækning.
Hannen har også kraftigere kæbeben og øjenbrynsbue til at modstå slag.

Den oprejste gang betød at opholdsrummet gik fra 3- til 2D, hvilket også var
en væsentlig faktor for at kampen om sex og foderpladser blev skærpet med
mulighed for at drive evolutionen til den teknik- og åndsbetonede kultur som
endnu findes i Vesten.

Mænd er også ligesom chimpanser gode til at skabe alliancer med andre
hanner, især dem de er i nær slægt med, til bekæmpelse af fremmede hanner.

Er Ummah'en så stærkere end den hvide mand? Nej, den udnytter bare et
magttomrum, der er opstået som følge af at pc og feminisering Vesten.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-10 19:36

On Mon, 17 May 2010 13:12:54 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Er Ummah'en så stærkere end den hvide mand? Nej, den udnytter bare et
>magttomrum, der er opstået som følge af at pc og feminisering Vesten.

Måske livet ville blive kedeligt hvis vi var så ærlige altid som jeg
drømmer om