Bruun uddelte øretæver
Fra : Jens Bruun

Dato : 15-05-10 21:33

http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/boksning/article1346811.ece

De kan noget med øretæver, de der Bruun'er. Læser du med, Niels Bruun?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-10 01:33

On Sat, 15 May 2010 22:33:04 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/boksning/article1346811.ece
>
>De kan noget med øretæver, de der Bruun'er. Læser du med, Niels Bruun?

I en boksering er det legalt, ikke ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-05-10 07:27

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
88fuu5h4l650q3r5q6hgge2r6vsc11oura@4ax.com:

> I en boksering er det legalt, ikke ?

Hehe. Jo. Tror du, jeg kan overtale Niels Bruun til 15 runder med mig i en
boksering?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : C.Andersen.

Dato : 16-05-10 07:31

Jens Bruun used his keyboard to write :
> Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> 88fuu5h4l650q3r5q6hgge2r6vsc11oura@4ax.com:

> Hehe. Jo. Tror du, jeg kan overtale Niels Bruun til 15 runder med mig i en
> boksering?

Med dine tynde arme og dit store hoved, så bliverdet da vist kun en
halv omgang, jeg mener du kan umuligt have ret meget punch i de der
Spaghetti-stænger, og det store hoved kan man jo ikke ramme forbi.

Jeg satser en brugt bremseklods på Niels.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-10 08:48

On Sun, 16 May 2010 08:30:43 +0200, C.Andersen. <carstande@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Spaghetti-stænger, og det store hoved kan man jo ikke ramme forbi.
>
>Jeg satser en brugt bremseklods på Niels.

Hvis Bruunerne volder har vi en politisag
Men politi har igen idag vist større interese for om jeg har tækkelig
nederdel på eller bukser som er imod min religion og ikke har været
brugt iår og loven kræver ikke disse besværlige molbo-benklæder

"TAg et foto så jeres juraafdeling kan afklare" sagde jeg til løgnerne
der kaldte mig nøgen trods knælang vindjakke.

De nægtede at tage foto for de er fjender af sandhed og lovens
sringente overholdelse.

Man skal opføre sig uterligt før selv totalnøgenhed blir §232-stridig

JEg spilder ikke deres tid - det gør de selv - de må være masokister
når de nu 4 gange i 2 kolde forårsmåneder kommer for at blive skældt
ud af mig og må gå med lige uforettet sag hver gang.
Imens kom en fyr og sagde de skulle forlange mit plankeværk saneret
Det var de kloge nok til at afvise.

Men vej og Park skriver nu lange breve om partshøring selvom jeg har
trukket mig tilbage fra at noget kan berøre en forbipasserende.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-10 16:03

On Sun, 16 May 2010 08:26:42 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>88fuu5h4l650q3r5q6hgge2r6vsc11oura@4ax.com:

>Hehe. Jo. Tror du, jeg kan overtale Niels Bruun til 15 runder med mig i en

Hvis ikke man er professionel er sådant da tidsspilde.

Bo Warming, 35861000

Gå efter bold ej mand lad os få god debat på ng om EMNER

Fra : .

Dato : 16-05-10 03:07

On 16 Maj, 08:30, C.Andersen. <carsta...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Spaghetti-stænger, og det store hoved kan man jo ikke ramme forbi.
>
> Jeg satser en brugt bremseklods på Niels.

Klart -

Detder neandertaler fjol er ineffektivt og tilgodeser store brøleaber.
Der findes idag langt hurtigere metoder, men de er nok ikke helt så
publikumsvenlige:)

http://www.youtube.com/watch?v=GkLXdLgOybE&feature=related