Vestager skal ikke nyde noget af 2sprogssk~
Fra : Mark Jensen

Dato : 14-05-10 18:52

http://www.bt.dk/politik/holger-og-vestager-fravaelger-indvandrerskoler

Lige netop Vestager kan man blive SÅ harm på. Det er i særdeleshed
HENDES parti der har stået og skreget på indvandring, og slået ned på
dem der har været skeptiske, og så er det mindste man kunne forlange
at hun går forrest.

Men nej nej, indvandring og indvandrere er rarest når konsekvenserne
af den ikke berører én selv må være hendes morale.

Kors, hvor jeg hader hende og hendes parti.

Fra : Kim2000

Dato : 14-05-10 19:47

"Mark Jensen" <joakora@it.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> af den ikke berører én selv må være hendes morale.
>
> Kors, hvor jeg hader hende og hendes parti.

Hvad blev der af de multikuturelle glæder? Hvad blev der af at kæmpe for ens
folkeskole? Gad vide hvorfor R vendte på en tallerken og pludselig gik ind
for frit skolevalg........

Fra : hanzen

Dato : 14-05-10 19:56

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ens folkeskole? Gad vide hvorfor R vendte på en tallerken og pludselig gik

Nu skal du ikke være så hård ved de radigale.
Der findes skam en slags helte i folketingsgruppen.

http://www.berlingske.dk/danmark/ny-bog-joergen-poulsen-digtede-sig-til-helt

Det bliver en dejlig dag når dette ulidelige parti forsvinder ud af tinget.

--

hilzen
hanzen

Fra : Kim2000

Dato : 14-05-10 20:03

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> http://www.berlingske.dk/danmark/ny-bog-joergen-poulsen-digtede-sig-til-helt
>

> Det bliver en dejlig dag når dette ulidelige parti forsvinder ud af

Poulsen har i den grad smadret sit eftermælde.

Fra : Fister

Dato : 14-05-10 20:14

Mark Jensen was thinking very hard :
> [...]
> af den ikke berører én selv må være hendes morale.
>
> Kors, hvor jeg hader hende og hendes parti.

Prøv at læs kommentarene under artiklen.
Det er vist ikke verdens bedste researcher der har skrevet artiklen.
Kai

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 14-05-10 20:31

"Fister" skrev i en meddelelse

> Prøv at læs kommentarene under artiklen.
> Det er vist ikke verdens bedste researcher der har skrevet >artiklen.
> Kai

Det er så hermed gjort, og jeg blev ikke klogere.

De to nævnte skoler er ganske rigtig ikke privatskoler, men det er heller
ikke det artiklen siger, den siger "hvide skoler".
Der er altså tale om nogle politikere der har valgt at sætte deres børn i
folkeskoler langt fra deres område, og hvorfor har de det ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Per Rønne

Dato : 14-05-10 21:41

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
> Der er altså tale om nogle politikere der har valgt at sætte deres børn i
> folkeskoler langt fra deres område, og hvorfor har de det ?

For Holger K Nielsens vedkommende drejer det sig altså om Sankt Annæ
Gymnasium, der bl.a. huser Københavns Drengekor. Ganske vist er det
"kun" en datter, så barnet kommer altså ikke til at synge over hele
kloden, men dog som medlem af Københavns Pigekor rundt omkring i landet.

Der er tale om Sangskolen, en særlig musisk skole.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk