Dommere er kun mennesker
Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-10 16:07

      Som kollegiefælle til Benedikte Hvidt, havde jeg
besøgt Højesteretsdommer Hvidts hjem i 1972 så da han var formand for
radionævnet og dettes kendelse om nogle programusandheder gik mig
imod, så skrev han personligt til mig at DOMMERKENDELSER ER KUN
MENNESKEVÆRK

Dette glemmes i debatten om Søren KRarups kloge kritik af Bent Jensen
dommen hvor helligt forargede svinger sig op til a kalde DF-præsten
for antidemokratisk