Livslang koma til hollandsk dreng?
Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-10 09:35

Medierne ynker den 11 årige nu forældreløse og stærkt kvæstede
hollandske dreng der er offer for libysk flyusikkerhed.

MEn er lægers brug af kunstik koma blevet en virkelighedsflugt for
empatifjolser?

Jeg vil altid ønske hurtigst mulig oplivning.

Gavner det at slå bevidstløs som sorgterapi?

Moraliserer behandlerne?

Gummikugler er oplagt mod autonome skiderikker, men bruges først nu
mod røde thai-demonstranter der er helt uundskyldelige

Somalipirater ku man måske gasse og gummikugle så de fik en bedre
lærestreg end døden?

Hollænmderdrengen er i chok og "ikke parat til at vågne NU" Blir han
det om 2, 20 200 dage ?

Skal kriseterapifjolser afgøre pr hjer-*+
-----------------------------------------------------ne eller hjerte?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-05-10 10:05

Den 14/05/10 10.35, Bo Warming skrev:

> MEn er lægers brug af kunstik koma blevet en virkelighedsflugt for
> empatifjolser?
>
> Jeg vil altid ønske hurtigst mulig oplivning.

Øh, kender du ikke forskel på at være i koma og på ikke at være i live?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-10 12:02

On Fri, 14 May 2010 11:04:41 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen
<nospam0002@gmail.com> wrote:

>Øh, kender du ikke forskel på at være i koma og på ikke at være i live?
JEg afsktyr tanken at et uheld gør mig hjernedød
'Men hvis der er liv og håb så vil jeg godt være md i den spændende
dødskamp og vækkes tidligt at koma og jeg tror at blærelæger ka li at
lege gud og påstå medicinske grunde til at koma er som søvn, så få du
dig en god lang søvn før vi gir dig livet igen for alvor.

Genier sover 3timer og alle børn vil ikke tidligt i seng og alle
forældre elsker at se deres børn sove - resulatfixerede fjolser
'''Mødre er onde mht ikke at tillade fri sengetid.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-05-10 12:13

Den 14/05/10 13.02, Bo Warming skrev:

> [...]
> lege gud og påstå medicinske grunde til at koma er som søvn, så få du
> dig en god lang søvn før vi gir dig livet igen for alvor.

Så må vi lige tage den:

Når man er i koma, ER man i live, og behøver ikke oplivning.

Herudover er det _kunstig koma_ du har fået galt i halsen. Kunstigt
frembragt koma bruges som regel i situationer hvor kroppen har brug for
alle resourcer til at reparere skader.

> Genier sover 3timer og alle børn vil ikke tidligt i seng og alle
> forældre elsker at se deres børn sove - resulatfixerede fjolser
> '''Mødre er onde mht ikke at tillade fri sengetid.

Søvn er heller ikke koma.

Fra : Kim2000

Dato : 14-05-10 12:25

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> Herudover er det _kunstig koma_ du har fået galt i halsen. Kunstigt
> frembragt koma bruges som regel i situationer hvor kroppen har brug for

Og derudover er der klar sammenhæng mellem psykiske sygdomme og for lidt
søvn, ligesom der er sammenhæng mellem for lidt (og for meget) søvn og
overvægtig.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-10 12:47

On Fri, 14 May 2010 13:24:35 +0200, "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>

>Og derudover er der klar sammenhæng mellem psykiske sygdomme og for lidt
>søvn, ligesom der er sammenhæng mellem for lidt (og for meget) søvn og

JA FOR MEGET SØVN ER ONDSKAB og sovepiller bør giftskattes vildt for
det er lægeondskab aldrig gavner de psykiatere er røvhuller.
Sovepille søvn er værre end fabrikeret ond pjat-koma

Spild ikke alles tid med at lade som om jeg har skrevet noget
ukorrekt.

Nej ingen blir syg af ikke at tage sovepiller og ikke gå tridligt i
seng

Magthavere elske a EJE de svage ved at de ligger passive og skabeer
job og keder sig - ned med de passivitetselskende røvhuller

Koma bør være naturlig medmindre de evner at begrunde at medicinske
fordele berettiger kunstig koma

Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-10 12:23

On Fri, 14 May 2010 13:12:39 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen
<nospam0002@gmail.com> wrote:

>Så må vi lige tage den:
>
>Når man er i koma, ER man i live, og behøver ikke oplivning.

Alle der genoplives var i live før mirakelpralhalsene greb ind

Død er noget uigenkaldeligt, men nærdødoplevelse er sjov
virkelighedsflugt at debattere.

Haj Thorbjørn o.a. du talte om at jeg ikke ku få skrevet en bog
færdigt men min brugen dk.politik som testground seneste tid ændrer
den din pessimisme?

Hvad skal til før forlag sir ja til de bedste indlæg smukt samlet?

"Arbejdstitel Ynk og nag gir had og vold, men arbejde gir arbejde"

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-05-10 09:58

Den 15/05/10 13.22, Bo Warming skrev:

> Alle der genoplives var i live før mirakelpralhalsene greb ind

Er man i koma er man ikke død. Så nemt er det. Derfor er genoplivning
ganske enkelt det forkerte ord.

> Haj Thorbjørn o.a. du talte om at jeg ikke ku få skrevet en bog
> færdigt men min brugen dk.politik som testground seneste tid ændrer
> den din pessimisme?

Nej. Du har tankemylder og kan ikke koncentrere dig om én ting og få
den gjort færdig.

> Hvad skal til før forlag sir ja til de bedste indlæg smukt samlet?

Godt spørgsmål. Du siger til når du begynder at få svar fra forlagene?

> "Arbejdstitel Ynk og nag gir had og vold, men arbejde gir arbejde"

Æh, nu ER det jo længe siden du har prøvet at arbejde.