/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
15-årig jøde anholdt efter røveriforsøg i ~
Fra : Jens Bruun


Dato : 13-05-10 16:59

http://www.berlingske.dk/danmark/15-aarig-faengslet-roeveri-i-tingbjerg

Nåja, historien fortæller ikke noget om etnicitet eller religiøst
tilhørsforhold, så det kan vi selvfølgelig kun gisne om...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



 
 
Ukendt (13-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-05-10 17:10


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:rqGdnaArBYw1vHHWnZ2dnUVZ7t-dnZ2d@giganews.com...
> http://www.berlingske.dk/danmark/15-aarig-faengslet-roeveri-i-tingbjerg
>
> Nåja, historien fortæller ikke noget om etnicitet eller religiøst
> tilhørsforhold, så det kan vi selvfølgelig kun gisne om...

Hva så Jens, stikker kinesere nogensinde med knive og dræber mennesker på
denne måde?





Jens Bruun (13-05-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 13-05-10 17:15

"Thomas" <wasd> skrev i meddelelsen
4bec246e$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>> Nåja, historien fortæller ikke noget om etnicitet eller religiøst
>> tilhørsforhold, så det kan vi selvfølgelig kun gisne om...
>
> Hva så Jens, stikker kinesere nogensinde med knive og dræber
> mennesker på denne måde?

I Danmark? 15-årige kinesere, der giver sig af med væbnede røverier? Jeg har
aldrig hørt om det. Har du?

Og hvorfor blander du knive og drab ind i sagen? Har du overhovedet læst
linket og hvorfor går du ud fra, der ikke er tale om en 15-årig kineser?

Tror du ikke bare, dit formørkede sind er ekstremt fyldt med fordomme, og at
du har svært ved at se dig selv i spejlet, "Thomas"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Ukendt (13-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-05-10 17:48


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:9KWdnTpPvsQBuHHWnZ2dnUVZ8vidnZ2d@giganews.com...

> I Danmark? 15-årige kinesere, der giver sig af med væbnede røverier? Jeg
> har aldrig hørt om det. Har du?
>
> Og hvorfor blander du knive og drab ind i sagen? Har du overhovedet læst
> linket og hvorfor går du ud fra, der ikke er tale om en 15-årig kineser?
>
> Tror du ikke bare, dit formørkede sind er ekstremt fyldt med fordomme, og
> at du har svært ved at se dig selv i spejlet, "Thomas"?

Kan du huske dengang du jokede med buddhistiske thai munke og andre
asiatere, når du startede kniv-stikker-tråde?

De jokes stoppede du pludselig med. Mon ikke bare virkeligheden og dens
realiteter blev lidt for voldsomme for dig.

Jeg vil overlade resten af nærværende tråd til dig igen, og blot fortælle
dig, at jeg sagtens kan se mig selv i spejlet; Når man netop ikke render
rundt i en rus af formørkelse og fordomme, så har man det faktisk ret fint.
Det kunne være du skulle prøve at komme lidt ind på det spor Jens, i stedet
for dine halvhjertede forsøg på at projicere dine egne dårligdomme over på
andre mennesker.




Jens Bruun (13-05-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 13-05-10 18:11

"Thomas" <wasd> skrev i meddelelsen
4bec2d5f$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Kan du huske dengang du jokede med buddhistiske thai munke og andre
> asiatere, når du startede kniv-stikker-tråde?

Men skal vi vende tilbage til emnet nu, "Thomas"?

> De jokes stoppede du pludselig med. Mon ikke bare virkeligheden og
> dens realiteter blev lidt for voldsomme for dig.

Øh? Lever vi i samme virkelighed, "Thomas"? Lang weekend, du har startet
lidt vel tidligt på?

Du har måske et par historier om 15-årige buddhister eller "thai munke"
[sic], der har begået væbnede røverier i Danmark, du ønsker at dele med os?

Hvilken etnicitet tror *du*, den 15-årige røver med det skarpladte våben
har? Er han mon buddhistisk kineser? Eller jøde, som jeg foreslår i min
emnelinie? Eller måske endda thai-munk? Kom nu ud af busken,
imbecil-"Thomas". Du kan vel andet end at lukke tomt fæces ud i en
nyhedsgruppe, selvom du endnu har til gode at vise det?

> Jeg vil overlade resten af nærværende tråd til dig igen, og blot
> fortælle dig, at jeg sagtens kan se mig selv i spejlet; Når man netop
> ikke render rundt i en rus af formørkelse og fordomme, så har man det
> faktisk ret fint. Det kunne være du skulle prøve at komme lidt ind på
> det spor Jens, i stedet for dine halvhjertede forsøg på at projicere
> dine egne dårligdomme over på andre mennesker.

Hahahahahah. Tak for et godt grin, "Thomas". Du er normalt fuldstændigt
skudt i knolden, men i denne tråd overgår du da dig selv. Og det er godt nok
noget af en præstation.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Ralph (13-05-2010)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 13-05-10 22:48

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:rqGdnaArBYw1vHHWnZ2dnUVZ7t-dnZ2d@giganews.com...
> http://www.berlingske.dk/danmark/15-aarig-faengslet-roeveri-i-tingbjerg
>
> Nåja, historien fortæller ikke noget om etnicitet eller religiøst
> tilhørsforhold, så det kan vi selvfølgelig kun gisne om...

Hvorfor?

--
Ralph



Kim2000 (13-05-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 13-05-10 22:58



"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:4bec737b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:rqGdnaArBYw1vHHWnZ2dnUVZ7t-dnZ2d@giganews.com...
>> http://www.berlingske.dk/danmark/15-aarig-faengslet-roeveri-i-tingbjerg
>>
>> Nåja, historien fortæller ikke noget om etnicitet eller religiøst
>> tilhørsforhold, så det kan vi selvfølgelig kun gisne om...
>
> Hvorfor?
>

Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af musserne,
naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet som en dansk
borger der tillader sig at bo i Danmark......


Ukendt (13-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-05-10 23:57


"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4bec75d1$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:4bec737b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:rqGdnaArBYw1vHHWnZ2dnUVZ7t-dnZ2d@giganews.com...
>>> http://www.berlingske.dk/danmark/15-aarig-faengslet-roeveri-i-tingbjerg
>>>
>>> Nåja, historien fortæller ikke noget om etnicitet eller religiøst
>>> tilhørsforhold, så det kan vi selvfølgelig kun gisne om...
>>
>> Hvorfor?
>>
>
> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet som en
> dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......

Næ, for politiet har travlt med at ynke sig selv over alle de opgaver som de
alligevel ikke udfører - fx at komme folk til undsætning der skyder eller
selv at skyde folk ned på bedste western-maner.
>


Ukendt (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-05-10 00:10


"A.V.E.H.W."
>> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
>> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet som
>> en dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......
>
> Næ, for politiet har travlt med at ynke sig selv over alle de opgaver som
> de alligevel ikke udfører - fx at komme folk til undsætning der skyder
> eller selv at skyde folk ned på bedste western-maner.

Hold nu kæft, hr. Stalinist Arne Wilstrup!!!
Er dit nye nick, for at komme lidt op af alle de filtre du ligger i?


Ukendt (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-05-10 00:17


"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
news:4bec86dd$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "A.V.E.H.W."
>>> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
>>> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet som
>>> en dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......
>>
>> Næ, for politiet har travlt med at ynke sig selv over alle de opgaver som
>> de alligevel ikke udfører - fx at komme folk til undsætning der skyder
>> eller selv at skyde folk ned på bedste western-maner.
>
> Hold nu kæft, hr. Stalinist Arne Wilstrup!!!
> Er dit nye nick, for at komme lidt op af alle de filtre du ligger i?

Min kæft har ingen holdeplads, den springer af i farten

- og det er nu et "nick" som jeg har benyttet i ganske lang tid -

Men hvis du ikke bryder dig om at læse hvad jeg skriver, hvorfor fanden
kommenterer du det så? Er det fordi du alligevel ikke kan dy dig for at vise
hvor uendelig dum du er? Lad mig sige;: det behøver du skam ikke, det kan
enhver da se.

>


Ukendt (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-05-10 00:41


"A.V.E.H.W."

> Men hvis du ikke bryder dig om at læse hvad jeg skriver, hvorfor fanden
> kommenterer du det så? Er det fordi du alligevel ikke kan dy dig for at
> vise hvor uendelig dum du er? Lad mig sige;: det behøver du skam ikke, det
> kan enhver da se.

Og jeg ser i en anden tråd at du kraft-stejle-me også benægter
folkedrabet i Cambodia.
Har du overhovedet ingen anstændighed tilbage???
Jeg kan forstå der var idioter i 90erne der var længe om at fatte
forbrydelserne i Cambodia, men at der findes fornægtere i 2010
er mig FULDSTÆNDIGT umuligt at fatte.
Det burde være forbudt at være SÅ dum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARNE FUCKING WILSTRUP --- S K A M D I G!!!!!!!


Ukendt (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-05-10 14:43


"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
news:4bec8e35$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "A.V.E.H.W."
>
>> Men hvis du ikke bryder dig om at læse hvad jeg skriver, hvorfor fanden
>> kommenterer du det så? Er det fordi du alligevel ikke kan dy dig for at
>> vise hvor uendelig dum du er? Lad mig sige;: det behøver du skam ikke,
>> det kan enhver da se.
>
> Og jeg ser i en anden tråd at du kraft-stejle-me også benægter
> folkedrabet i Cambodia.

Det er IKKE bevist og der er ikke faldet dom for at det skulle være
folkedrab. I modsætning til dig, vil jeg naturligvis afvente en sådan
afgørelse i FN-regi. Fordi du - uden videre - godtager en sådan påstand,
behøver jeg - der stiller mig mere kritisk an - ikke at gøre det.


> Har du overhovedet ingen anstændighed tilbage???

Hvad mener du?


> Jeg kan forstå der var idioter i 90erne der var længe om at fatte
> forbrydelserne i Cambodia, men at der findes fornægtere i 2010
> er mig FULDSTÆNDIGT umuligt at fatte.
> Det burde være forbudt at være SÅ dum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> ARNE FUCKING WILSTRUP --- S K A M D I G!!!!!!! `

I modsætning til dig, har jeg ikke noget at skamme mig over. Du godtager
ethvert synspunkt der understøtter dine idiosynkrasier og nægter at forholde
dig kritisk til de ting der siges. Du er med andre ord rystende naiv. Men
sådan er det jo med folk på dit lave intelligensniveau: I magter ikke at
forholde jer kritisk til noget, men når jeres herrer og mestre udtaler sig,
så godtager I hvad de siger uden at ryste på hånden. Det kan man sgu kalde
topmålet af dumhed.

Og du overbeviser ingen - udover fjolserne i gruppen her - ved at benytte
skældsord. Det vidner om at du i den grad mangler argumenter.
>


N_B_DK (14-05-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 14-05-10 15:51

A.V.E.H.W. wrote:

> Det er IKKE bevist og der er ikke faldet dom for at det skulle være
> folkedrab. I modsætning til dig, vil jeg naturligvis afvente en sådan
> afgørelse i FN-regi. Fordi du - uden videre - godtager en sådan
> påstand, behøver jeg - der stiller mig mere kritisk an - ikke at gøre
> det.

Hvad er din baggrund for at stille dig kritisk overfor de mange mennesker
der forsvandt under endnu et diktatur? hvad er det ved diktaturer der i den
grad tilfredsstiller dig? hader du bare at folker frie? måske du skulle
udleve de sadiske sider du uden tvivl har.

--
MVH. N_B_DK


Ukendt (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-05-10 16:22


"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
news:4bed637b$0$274$14726298@news.sunsite.dk...
> A.V.E.H.W. wrote:
>
>> Det er IKKE bevist og der er ikke faldet dom for at det skulle være
>> folkedrab. I modsætning til dig, vil jeg naturligvis afvente en sådan
>> afgørelse i FN-regi. Fordi du - uden videre - godtager en sådan
>> påstand, behøver jeg - der stiller mig mere kritisk an - ikke at gøre
>> det.
>
> Hvad er din baggrund for at stille dig kritisk overfor de mange mennesker
> der forsvandt under endnu et diktatur? hvad er det ved diktaturer der i
> den grad tilfredsstiller dig? hader du bare at folker frie? måske du
> skulle udleve de sadiske sider du uden tvivl har.

Nu rabler den da helt for dig, NoBrainDanskKvajpande.
Du kan sgu ikke bestemme hvad eller hvem jeg vil stílle mig kritisk over
for. Sålænge du ukritisk støtter DanskFjolleparti og ikke stiller dig
kritisk over for dets fremmedfjendske budskab, så må man forvente at du
heller ikke vover at stille dig kritisk over for noget som helst der ikke
passer i dit kram.
Du har tidligere uden blusel hævdet noget om de millioner og atter millioner
der skulle være myrdet af Stalin - heller ikke her turde du at stille dig
kritisk an. Du sluger alting råt. Men sådan er det jo at tilhøre en
underyderparti som DF.

For nu at skære det ud i pap og servere det med ske for dig, så har jeg
aldrig hævdet at der ikke er omkommet folk under Cambodja-krigene i 70erne.
Jeg har blot tilladt mig det, som du aldrig kunne drømme om at gøre, at
stille mig kritisk over for hvem der er skyldige og om der overhovedet er
sket et folkedrab sådan som visse personer og organisationer hævder.

Jeg ved godt at det er alt for meget for en person uden hjerne at fatte, men
der er altså intet i mine indlæg der skulle blot antyde at jeg "hader at
folk er frie" eller at jeg skulle have nogle sadistiske sider eller at jeg
skulle finde en særlig tilfredsstillelse i diktaturer.

Sådanne udtalelser vidner jo om at du hverken kan læse eller forstå, endsige
at forholde dig til kernen i et indlæg, hvilket jo ikke kommer som en
overraskelse, da det jo er en kendsgerning at en overvejende del af DFs
medlemmer er dårligt begavede og/eller har en ringe skolegang.

Hvis du overhovedet er i stand til det - hvad jeg tvivler stærkt på i
øvrigt - så påvis venligst hvor jeg skriver noget om at jeg hader frie folk,
at jeg går ind for diktatur etc.

I øvrigt var der tale om at der fra 70-75 var en militærregering idet
Shianouk blev styret ved et militærkup planlagt af CIA, og USA invaderede i
øvrigt landet under påskud af kampen mod Khmer Rouge.

Først i 1975 fik KR magten over Phnom Penh, og her var der allerede omkring
100.000 cambodjanere der havde måttet lade livet under befrielseskampen mod
USA.

Pol Pot blev sidenhen støttet af USA, så hvis Pol Pot er massemorder, og det
er der noget der tyder på at han er, så er USA medskyldig og/eller direkte
ansvarlig for miseren.

Jeg kan forstå at det er temmelig indviklet for dig, så du skal nok have din
støttepædagog Taxa-Tom til at forklare det for dig.


N_B_DK (14-05-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 14-05-10 16:44

A.V.E.H.W. wrote:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> news:4bed637b$0$274$14726298@news.sunsite.dk...
>> A.V.E.H.W. wrote:
>>
>>> Det er IKKE bevist og der er ikke faldet dom for at det skulle være
>>> folkedrab. I modsætning til dig, vil jeg naturligvis afvente en
>>> sådan afgørelse i FN-regi. Fordi du - uden videre - godtager en
>>> sådan påstand, behøver jeg - der stiller mig mere kritisk an - ikke
>>> at gøre det.
>>
>> Hvad er din baggrund for at stille dig kritisk overfor de mange
>> mennesker der forsvandt under endnu et diktatur? hvad er det ved
>> diktaturer der i den grad tilfredsstiller dig? hader du bare at
>> folker frie? måske du skulle udleve de sadiske sider du uden tvivl
>> har.
>
> Nu rabler den da helt for dig, NoBrainDanskKvajpande.

Ja det kan jeg se....

> Du kan sgu ikke bestemme hvad eller hvem jeg vil stílle mig kritisk
> over for.

Du ville få -3 i læsefærdigheder, prøv nu igen, og langsomt at læse hvad jeg
skrev, og ikke hvad du tror jeg skrev, ved godt du tror du kan vide hvad
folk skriver uden at læse det, men det kan du ikke, så læs nu igen.

< Sålænge du ukritisk støtter DanskFjolleparti og ikke
> stiller dig kritisk over for dets fremmedfjendske budskab, så må man
> forvente at du heller ikke vover at stille dig kritisk over for noget
> som helst der ikke passer i dit kram.

DF har ingen fremmedfjenske budskaber, det er fakta det de bringer, selvom
folk som du nægter at indse det.

> Du har tidligere uden blusel hævdet noget om de millioner og atter
> millioner der skulle være myrdet af Stalin - heller ikke her turde du
> at stille dig kritisk an. Du sluger alting råt. Men sådan er det jo
> at tilhøre en underyderparti som DF.

Vil du nu påstå at der stort set ikke døde nogen under Stalin? Vil du påstå
det samme om Hitler?

> For nu at skære det ud i pap og servere det med ske for dig, så har
> jeg aldrig hævdet at der ikke er omkommet folk under Cambodja-krigene
> i 70erne. Jeg har blot tilladt mig det, som du aldrig kunne drømme om
> at gøre, at stille mig kritisk over for hvem der er skyldige og om
> der overhovedet er sket et folkedrab sådan som visse personer og
> organisationer hævder.

Det var nok ikke lokale zulukrigere fra afrika eftersom at det var de røde
khmer der terroriserede folk, men mon ikke din "skepsis" skyldes den
kommunistiske del, det er jo ifølge dig det højeste man kan opnå på jorden
(lige inden man bliver dræbt i selvsamme navn)

> Jeg ved godt at det er alt for meget for en person uden hjerne at
> fatte, men der er altså intet i mine indlæg der skulle blot antyde at
> jeg "hader at folk er frie" eller at jeg skulle have nogle sadistiske
> sider eller at jeg skulle finde en særlig tilfredsstillelse i
> diktaturer.

Men alligevel forsvarer du samtlige diktaturer, både nuværende og
forhenværende, alle kommunistiske og socialistiske, gad vide hvorfor......

> Sådanne udtalelser vidner jo om at du hverken kan læse eller forstå,
> endsige at forholde dig til kernen i et indlæg, hvilket jo ikke
> kommer som en overraskelse, da det jo er en kendsgerning at en
> overvejende del af DFs medlemmer er dårligt begavede og/eller har en
> ringe skolegang.

Du bør nok ikke råbe for højt om begavelse.

> Hvis du overhovedet er i stand til det - hvad jeg tvivler stærkt på i
> øvrigt - så påvis venligst hvor jeg skriver noget om at jeg hader
> frie folk, at jeg går ind for diktatur etc.

Eftersom du går ind for kommunisme, er det en selvfølge at du hader at folk
er frie, de to ting kan ikke adskilles.

> I øvrigt var der tale om at der fra 70-75 var en militærregering idet
> Shianouk blev styret ved et militærkup planlagt af CIA, og USA
> invaderede i øvrigt landet under påskud af kampen mod Khmer Rouge.
>
> Først i 1975 fik KR magten over Phnom Penh, og her var der allerede
> omkring 100.000 cambodjanere der havde måttet lade livet under
> befrielseskampen mod USA.

Arhh så nu har du fået det til at blive en frihedskamp, ja man skal
læsemeget fra din side af, heldigvis kan intet overraske længere.

> Pol Pot blev sidenhen støttet af USA, så hvis Pol Pot er massemorder,
> og det er der noget der tyder på at han er, så er USA medskyldig
> og/eller direkte ansvarlig for miseren.

Arhhså i bund og grund er det nu USA´s skyld, mon ikke også Israel er
blandet ind i det, ellers er der da noget galt, for USA og Israel er da
årsag til ALT ifølge visse......

> Jeg kan forstå at det er temmelig indviklet for dig, så du skal nok
> have din støttepædagog Taxa-Tom til at forklare det for dig.

Ja det er flot gamle senile amøbe.

--
MVH. N_B_DK


Ukendt (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-05-10 18:54


"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
news:4bed6fd1$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
> A.V.E.H.W. wrote:
>> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
>> news:4bed637b$0$274$14726298@news.sunsite.dk...
>>> A.V.E.H.W. wrote:
>>>
>>>> Det er IKKE bevist og der er ikke faldet dom for at det skulle være
>>>> folkedrab. I modsætning til dig, vil jeg naturligvis afvente en
>>>> sådan afgørelse i FN-regi. Fordi du - uden videre - godtager en
>>>> sådan påstand, behøver jeg - der stiller mig mere kritisk an - ikke
>>>> at gøre det.
>>>
>>> Hvad er din baggrund for at stille dig kritisk overfor de mange
>>> mennesker der forsvandt under endnu et diktatur? hvad er det ved
>>> diktaturer der i den grad tilfredsstiller dig? hader du bare at
>>> folker frie? måske du skulle udleve de sadiske sider du uden tvivl
>>> har.
>>
>> Nu rabler den da helt for dig, NoBrainDanskKvajpande.
>
> Ja det kan jeg se....
>
>> Du kan sgu ikke bestemme hvad eller hvem jeg vil stílle mig kritisk
>> over for.
>
> Du ville få -3 i læsefærdigheder, prøv nu igen, og langsomt at læse hvad
> jeg skrev, og ikke hvad du tror jeg skrev, ved godt du tror du kan vide
> hvad folk skriver uden at læse det, men det kan du ikke, så læs nu igen.

Du skriver: Hvad er din baggrund for at stille dig kritisk over for de mange
mennesker der forsvándt under endnu et diktatur?

Det kan læses på to måder: 1. Du ønsker reel viden om hvad min baggrund er.
2. Du stiller spørgsmålet retorisk, så du i virkeligheden mener: Hvad bilder
du dig ind, at .... Nr. 1 er helt usandsynligt. Du ønsker ikke - og har
aldrig ønsket - at modtage reel viden om dine modstandere. Du ønsker
tværtimod at få befæstet dine fordomme. 2. er derfor det eneste rimelige -
nemlig at du er forarget og forsøger at skamme folk ud.
Det sidste er du jo ikke den rette til, men sådan er der så meget. Du får -3
for både din læse- og skriveforståelse. Jeg får 12 for begge dele.
>
> < Sålænge du ukritisk støtter DanskFjolleparti og ikke
>> stiller dig kritisk over for dets fremmedfjendske budskab, så må man
>> forvente at du heller ikke vover at stille dig kritisk over for noget
>> som helst der ikke passer i dit kram.
>
> DF har ingen fremmedfjenske budskaber, det er fakta det de bringer, selvom
> folk som du nægter at indse det.

Fakta afhænger af øjnene der ser. DF er imod musllimer - de er et
"fremmedelement" i Danmark, hvilket de flere gange har givet udtryk for. De
benytter enhver lejlighed til at defamere dem - Pia K. har endda fra FTs
talerstol udtrykt sin ekstreme modvilje mod dem -så jow! De har
fremmedfjendske budskaber.
>
>> Du har tidligere uden blusel hævdet noget om de millioner og atter
>> millioner der skulle være myrdet af Stalin - heller ikke her turde du
>> at stille dig kritisk an. Du sluger alting råt. Men sådan er det jo
>> at tilhøre en underyderparti som DF.
>
> Vil du nu påstå at der stort set ikke døde nogen under Stalin? Vil du
> påstå det samme om Hitler?

Igen: du er fatsvag - og igen igen skal jeg forsøge at lære dig at læse
indenad. Der er tale om tolkninger af de mange tal, der spænder fra nogle
tusinder til omkring 100 mio - ingen af dem er seriøse bud. Man blander rask
væk følgerne af krige, sygdom og sult sammen med de der blev forflyttet til
andre egne (Sibirien) eller måtte flytte andre steder hen i landet samt
naturligvis de mange millioner der omkom i krigen mod Tyskland. Det er det
der giver de millioner og atter millioner, som dog IKKE blev myrdet af
Stalin. At han var en forbryder set med både nutidens og samtidens øjne, er
for mig helt klart - men det er ikke det samme som at man behøver at
overdrive antallet af døde under hans regime.
>
>> For nu at skære det ud i pap og servere det med ske for dig, så har
>> jeg aldrig hævdet at der ikke er omkommet folk under Cambodja-krigene
>> i 70erne. Jeg har blot tilladt mig det, som du aldrig kunne drømme om
>> at gøre, at stille mig kritisk over for hvem der er skyldige og om
>> der overhovedet er sket et folkedrab sådan som visse personer og
>> organisationer hævder.
>
> Det var nok ikke lokale zulukrigere fra afrika eftersom at det var de røde
> khmer der terroriserede folk, men mon ikke din "skepsis" skyldes den
> kommunistiske del, det er jo ifølge dig det højeste man kan opnå på jorden
> (lige inden man bliver dræbt i selvsamme navn)

Du fatter det stadigvæk ikke. Og du går helt uden om USAs rolle i denne sag
samt undgår behændigt, men ikke særlig fikst, at komme uden om begrebet
"folkedrab".
>
>> Jeg ved godt at det er alt for meget for en person uden hjerne at
>> fatte, men der er altså intet i mine indlæg der skulle blot antyde at
>> jeg "hader at folk er frie" eller at jeg skulle have nogle sadistiske
>> sider eller at jeg skulle finde en særlig tilfredsstillelse i
>> diktaturer.
>
> Men alligevel forsvarer du samtlige diktaturer, både nuværende og
> forhenværende, alle kommunistiske og socialistiske, gad vide hvorfor......

Hvor har jeg forsvaret diktaturer? Du er jo bindegal, mand - du kan ikke
vise et eneste sted hvor jeg skulle´have forsvaret diktaturer. Du kan
formentlig finde indlæg fra min side hvor jeg stiller mig kritsik an over
for horrible påstande fra din og andres side, men det er ikke det samme som
at forsvare diktaturer. Jeg konstaterer at ikke alt hvad Stalin gjorde var
dårligt. Fx fik han ram på den tyske invasionshær ved et genial
forhalingsmanøvre. Det betyder ikke at han i alt var værd at forsvare.
>
>> Sådanne udtalelser vidner jo om at du hverken kan læse eller forstå,
>> endsige at forholde dig til kernen i et indlæg, hvilket jo ikke
>> kommer som en overraskelse, da det jo er en kendsgerning at en
>> overvejende del af DFs medlemmer er dårligt begavede og/eller har en
>> ringe skolegang.
>
> Du bør nok ikke råbe for højt om begavelse.

Tja, med en læreruddannelse, to universitetsgrader, den ene en kandidatgrad
og den anden en B.A.-grad og på vej til endnu en kandidatgrad, kan man vist
ikke tro at jeg er helt dum. Hvad kan du "prale" med? DF-medlemsskabet?
ROTFLMAO!
>
>> Hvis du overhovedet er i stand til det - hvad jeg tvivler stærkt på i
>> øvrigt - så påvis venligst hvor jeg skriver noget om at jeg hader
>> frie folk, at jeg går ind for diktatur etc.
>
> Eftersom du går ind for kommunisme, er det en selvfølge at du hader at
> folk er frie, de to ting kan ikke adskilles.

Sikke da noget vrøvl. I så fald må du jo hade frit tænkende mennesker. Du
går jo ind for DF-budskaberne, der netop bygger på en autoritær ledelse,
akkurat som fascisterne gør det, og lægger man så fremmedhadet til - en
slags racisme - så har vi jo nazismen. De to ting kan ikke adskilles.
>
>> I øvrigt var der tale om at der fra 70-75 var en militærregering idet
>> Shianouk blev styret ved et militærkup planlagt af CIA, og USA
>> invaderede i øvrigt landet under påskud af kampen mod Khmer Rouge.
>>
>> Først i 1975 fik KR magten over Phnom Penh, og her var der allerede
>> omkring 100.000 cambodjanere der havde måttet lade livet under
>> befrielseskampen mod USA.
>
> Arhh så nu har du fået det til at blive en frihedskamp, ja man skal
> læsemeget fra din side af, heldigvis kan intet overraske længere.

Hvis du kendte til Cambodjas historie - hvad du ikke gør - så ville du kunne
forholde dig korrekt til tingene.
>
>> Pol Pot blev sidenhen støttet af USA, så hvis Pol Pot er massemorder,
>> og det er der noget der tyder på at han er, så er USA medskyldig
>> og/eller direkte ansvarlig for miseren.
>
> Arhhså i bund og grund er det nu USA´s skyld, mon ikke også Israel er
> blandet ind i det, ellers er der da noget galt, for USA og Israel er da
> årsag til ALT ifølge visse......

Du digter videre i din mangel på argumenter -gyldige argumenter.
>
>> Jeg kan forstå at det er temmelig indviklet for dig, så du skal nok
>> have din støttepædagog Taxa-Tom til at forklare det for dig.
>
> Ja det er flot gamle senile amøbe.

Ho, ho - den sved vel nok, hvad? Der blev du igen sat til vægs. Det er
ved at blive en dårlig vane at sætte dig til vægs hver gang - prøv noget
nyt: lær at læse din historie, ja, lær i det hele taget at læse.


Kim2000 (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 14-05-10 10:30



"A.V.E.H.W." <nix> skrev i meddelelsen
news:4bec8878$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
> news:4bec86dd$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "A.V.E.H.W."
>>>> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
>>>> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet som
>>>> en dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......
>>>
>>> Næ, for politiet har travlt med at ynke sig selv over alle de opgaver
>>> som de alligevel ikke udfører - fx at komme folk til undsætning der
>>> skyder eller selv at skyde folk ned på bedste western-maner.
>>
>> Hold nu kæft, hr. Stalinist Arne Wilstrup!!!
>> Er dit nye nick, for at komme lidt op af alle de filtre du ligger i?
>
> Min kæft har ingen holdeplads, den springer af i farten
>
> - og det er nu et "nick" som jeg har benyttet i ganske lang tid -
>
> Men hvis du ikke bryder dig om at læse hvad jeg skriver, hvorfor fanden
> kommenterer du det så? Er det fordi du alligevel ikke kan dy dig for at
> vise hvor uendelig dum du er? Lad mig sige;: det behøver du skam ikke, det
> kan enhver da se.

Hold da helt op, der er da vist en der har det skidt med sig selv.


Ukendt (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-05-10 14:45


"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4bed1810$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> "A.V.E.H.W." <nix> skrev i meddelelsen
> news:4bec8878$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
>> news:4bec86dd$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> "A.V.E.H.W."
>>>>> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
>>>>> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet
>>>>> som en dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......
>>>>
>>>> Næ, for politiet har travlt med at ynke sig selv over alle de opgaver
>>>> som de alligevel ikke udfører - fx at komme folk til undsætning der
>>>> skyder eller selv at skyde folk ned på bedste western-maner.
>>>
>>> Hold nu kæft, hr. Stalinist Arne Wilstrup!!!
>>> Er dit nye nick, for at komme lidt op af alle de filtre du ligger i?
>>
>> Min kæft har ingen holdeplads, den springer af i farten
>>
>> - og det er nu et "nick" som jeg har benyttet i ganske lang tid -
>>
>> Men hvis du ikke bryder dig om at læse hvad jeg skriver, hvorfor fanden
>> kommenterer du det så? Er det fordi du alligevel ikke kan dy dig for at
>> vise hvor uendelig dum du er? Lad mig sige;: det behøver du skam ikke,
>> det kan enhver da se.
>
> Hold da helt op, der er da vist en der har det skidt med sig selv.

Hvis du mener Eyvind, så er vi enige.


Volger Garfield  (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Volger Garfield 


Dato : 14-05-10 11:20

On Fri, 14 May 2010 01:17:10 +0200, "A.V.E.H.W." <nix> wrote:

> - og det er nu et "nick" som jeg har benyttet i ganske lang tid -

Ja, tiden går jo hurtigt, når man kommer op i årene.


Volger

Kim Larsen \(på AltB~ (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 14-05-10 08:18

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
news:4bec86dd$0$280$14726298@news.sunsite.dk
> "A.V.E.H.W."
>>> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
>>> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet
>>> som en dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......
>>
>> Næ, for politiet har travlt med at ynke sig selv over alle de
>> opgaver som de alligevel ikke udfører - fx at komme folk til
>> undsætning der skyder eller selv at skyde folk ned på bedste
>> western-maner.
>
> Hold nu kæft, hr. Stalinist Arne Wilstrup!!!
> Er dit nye nick, for at komme lidt op af alle de filtre du ligger i?

Hvad med om du holdte kæft, din narrøv !

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.wep.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



P.N. (14-05-2010)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 14-05-10 10:27


"A.V.E.H.W." <nix> skrev i en meddelelse
news:4bec83d7$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:4bec75d1$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
>> news:4bec737b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>>
>>
>> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
>> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet som
>> en dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......
>
> Næ, for politiet har travlt med at ynke sig selv over alle de opgaver som
> de alligevel ikke udfører - fx at komme folk til undsætning der skyder
> eller selv at skyde folk ned på bedste western-maner.
>>

*LOL* Roflmao



Kim2000 (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 14-05-10 10:32



"A.V.E.H.W." <nix> skrev i meddelelsen
news:4bec83d7$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:4bec75d1$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>
>> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
>> news:4bec737b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:rqGdnaArBYw1vHHWnZ2dnUVZ7t-dnZ2d@giganews.com...
>>>> http://www.berlingske.dk/danmark/15-aarig-faengslet-roeveri-i-tingbjerg
>>>>
>>>> Nåja, historien fortæller ikke noget om etnicitet eller religiøst
>>>> tilhørsforhold, så det kan vi selvfølgelig kun gisne om...
>>>
>>> Hvorfor?
>>>
>>
>> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
>> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet som
>> en dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......
>
> Næ, for politiet har travlt med at ynke sig selv over alle de opgaver som
> de alligevel ikke udfører - fx at komme folk til undsætning der skyder
> eller selv at skyde folk ned på bedste western-maner.

Hvis de havde plaffet tossen ned på "bedste western maner" så havde jeg ikke
brokket mig. Det havde hans fremtidige ofre heller ikke.


Kim Larsen \(på AltB~ (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 14-05-10 11:20

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4bed185d$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "A.V.E.H.W." <nix> skrev i meddelelsen
> news:4bec83d7$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
>> news:4bec75d1$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>
>>>
>>> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:4bec737b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:rqGdnaArBYw1vHHWnZ2dnUVZ7t-dnZ2d@giganews.com...
>>>>> http://www.berlingske.dk/danmark/15-aarig-faengslet-roeveri-i-tingbjerg
>>>>>
>>>>> Nåja, historien fortæller ikke noget om etnicitet eller religiøst
>>>>> tilhørsforhold, så det kan vi selvfølgelig kun gisne om...
>>>>
>>>> Hvorfor?
>>>>
>>>
>>> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
>>> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet
>>> som en dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......
>>
>> Næ, for politiet har travlt med at ynke sig selv over alle de
>> opgaver som de alligevel ikke udfører - fx at komme folk til
>> undsætning der skyder eller selv at skyde folk ned på bedste
>> western-maner.
>
> Hvis de havde plaffet tossen ned på "bedste western maner" så havde
> jeg ikke brokket mig. Det havde hans fremtidige ofre heller ikke.

Men vi har mig bekendt stadig noget der hedder et retssystem, ikke at det
gør deres arbejde videre godt men vi har det da lidt endnu, og i den
forbindelse er det sådan at politiet er ordenshåndhæver mens at domstolene
er den dømmende magt. Lige pt. ser det ud til at politiet har slået de to
ting sammen med de nedskydninger af mennesker som vi ser alt for ofte. Det
er ikke tilfredsstillende også al den stund at vi da mig bekendt ikke har
indført dødsstraf i Danmark. Jeg er enig med AHW i at det efterhånden minder
om det vilde Westen. Politiet griber alt for ofte til skydevåben med dødelig
udgang. Det er dybt kritisabelt.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.wep.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Kim2000 (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 14-05-10 11:32



"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:4t9Hn.14128$Lg1.11969@newsfe17.ams2...
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:4bed185d$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> "A.V.E.H.W." <nix> skrev i meddelelsen
>> news:4bec83d7$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>
>>> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:4bec75d1$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>
>>>>
>>>> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
>>>> news:4bec737b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>>>> news:rqGdnaArBYw1vHHWnZ2dnUVZ7t-dnZ2d@giganews.com...
>>>>>> http://www.berlingske.dk/danmark/15-aarig-faengslet-roeveri-i-tingbjerg
>>>>>>
>>>>>> Nåja, historien fortæller ikke noget om etnicitet eller religiøst
>>>>>> tilhørsforhold, så det kan vi selvfølgelig kun gisne om...
>>>>>
>>>>> Hvorfor?
>>>>>
>>>>
>>>> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
>>>> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet
>>>> som en dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......
>>>
>>> Næ, for politiet har travlt med at ynke sig selv over alle de
>>> opgaver som de alligevel ikke udfører - fx at komme folk til
>>> undsætning der skyder eller selv at skyde folk ned på bedste
>>> western-maner.
>>
>> Hvis de havde plaffet tossen ned på "bedste western maner" så havde
>> jeg ikke brokket mig. Det havde hans fremtidige ofre heller ikke.
>
> Men vi har mig bekendt stadig noget der hedder et retssystem, ikke at det
> gør deres arbejde videre godt men vi har det da lidt endnu, og i den
> forbindelse er det sådan at politiet er ordenshåndhæver mens at domstolene
> er den dømmende magt. Lige pt. ser det ud til at politiet har slået de to
> ting sammen med de nedskydninger af mennesker som vi ser alt for ofte. Det
> er ikke tilfredsstillende også al den stund at vi da mig bekendt ikke har
> indført dødsstraf i Danmark. Jeg er enig med AHW i at det efterhånden
> minder om det vilde Westen. Politiet griber alt for ofte til skydevåben
> med dødelig udgang. Det er dybt kritisabelt.
>

Har du overvejet det er fordi de kriminelle er blevet mere rå? Den sidste
betjent der lige er blevet frikendt trak fx våbenet fordi den kriminelle
forsøgte at dræbe betjent ved at køre ham ned. For tyve år siden ville
manden nok have givet op, når han så der var politifolk.


P.N. (14-05-2010)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 14-05-10 11:44


"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4bed268a$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
> skrev i meddelelsen news:4t9Hn.14128$Lg1.11969@newsfe17.ams2...
>> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4bed185d$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>> "A.V.E.H.W." <nix> skrev i meddelelsen
>>> news:4bec83d7$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>
>>>> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
>>>> news:4bec75d1$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
Jeg er enig med AHW i at det efterhånden
>> minder om det vilde Westen. Politiet griber alt for ofte til skydevåben
>> med dødelig udgang. Det er dybt kritisabelt.
>
> Har du overvejet det er fordi de kriminelle er blevet mere rå? Den sidste
> betjent der lige er blevet frikendt trak fx våbenet fordi den kriminelle
> forsøgte at dræbe betjent ved at køre ham ned. For tyve år siden ville
> manden nok have givet op, når han så der var politifolk.


Jamen Kim der er ingen her der kritiserer nogen der vil redde sit eget liv.
Det der kritiseres er de evindelige "om igen retssager" Hvor en politimand
skyder en mand i selvforsvar, herefter dukker vidner eller videoovervågning
op og viser hvordan en ubevæbnet fulderik bliver skudt ned bagfra og helt
forudsigeligt bliver betjenten igen igen frikendt på en facon hvor man kun
kan sidde og ryste på hovedet, med mindre man er højreradikal skribent her i
gruppen og føler stor triumf over drab på alle de man er uenige med.



Kim2000 (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 14-05-10 12:23



"P.N." <pnk@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:hsj9im$bur$1@speranza.aioe.org...
>
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:4bed268a$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
>> skrev i meddelelsen news:4t9Hn.14128$Lg1.11969@newsfe17.ams2...
>>> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:4bed185d$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>>> "A.V.E.H.W." <nix> skrev i meddelelsen
>>>> news:4bec83d7$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>>
>>>>> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
>>>>> news:4bec75d1$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg er enig med AHW i at det efterhånden
>>> minder om det vilde Westen. Politiet griber alt for ofte til skydevåben
>>> med dødelig udgang. Det er dybt kritisabelt.
>>
>> Har du overvejet det er fordi de kriminelle er blevet mere rå? Den sidste
>> betjent der lige er blevet frikendt trak fx våbenet fordi den kriminelle
>> forsøgte at dræbe betjent ved at køre ham ned. For tyve år siden ville
>> manden nok have givet op, når han så der var politifolk.
>
>
> Jamen Kim der er ingen her der kritiserer nogen der vil redde sit eget
> liv. Det der kritiseres er de evindelige "om igen retssager" Hvor en
> politimand skyder en mand i selvforsvar, herefter dukker vidner eller
> videoovervågning op og viser hvordan en ubevæbnet fulderik bliver skudt
> ned bagfra og helt forudsigeligt bliver betjenten igen igen frikendt på en
> facon hvor man kun kan sidde og ryste på hovedet, med mindre man er
> højreradikal skribent her i gruppen og føler stor triumf over drab på alle
> de man er uenige med.

Og du kan henvise til sådanne sager?


P.N. (14-05-2010)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 14-05-10 12:48


"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4bed327c$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> Jamen Kim der er ingen her der kritiserer nogen der vil redde sit eget
>> liv. Det der kritiseres er de evindelige "om igen retssager" Hvor en
>> politimand skyder en mand i selvforsvar, herefter dukker vidner eller
>> videoovervågning op og viser hvordan en ubevæbnet fulderik bliver skudt
>> ned bagfra og helt forudsigeligt bliver betjenten igen igen frikendt på
>> en facon hvor man kun kan sidde og ryste på hovedet, med mindre man er
>> højreradikal skribent her i gruppen og føler stor triumf over drab på
>> alle de man er uenige med.
>
> Og du kan henvise til sådanne sager?

Her stopper festen sgu, det vil være nemmere at spørge: kender du nogen
politidrab der (inden for de sidste 10 år) er omtalt i medierne, hvor der
ikke har dukket vidner op der kritiseret politiet eller som i 7/11 sagen har
videooptagelser der går politiet imod eller obduktions rapporter der viser
at offeret er skudt bagfra, kan du nævne bare én.



Kim2000 (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 14-05-10 12:54



"P.N." <pnk@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:hsjdb3$h2e$1@speranza.aioe.org...
>
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:4bed327c$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>
>>> Jamen Kim der er ingen her der kritiserer nogen der vil redde sit eget
>>> liv. Det der kritiseres er de evindelige "om igen retssager" Hvor en
>>> politimand skyder en mand i selvforsvar, herefter dukker vidner eller
>>> videoovervågning op og viser hvordan en ubevæbnet fulderik bliver skudt
>>> ned bagfra og helt forudsigeligt bliver betjenten igen igen frikendt på
>>> en facon hvor man kun kan sidde og ryste på hovedet, med mindre man er
>>> højreradikal skribent her i gruppen og føler stor triumf over drab på
>>> alle de man er uenige med.
>>
>> Og du kan henvise til sådanne sager?
>
> Her stopper festen sgu, det vil være nemmere at spørge: kender du nogen
> politidrab der (inden for de sidste 10 år) er omtalt i medierne, hvor der
> ikke har dukket vidner op der kritiseret politiet eller som i 7/11 sagen
> har videooptagelser der går politiet imod eller obduktions rapporter der
> viser at offeret er skudt bagfra, kan du nævne bare én.

Jeg kender ikke nogen af de sager, faktisk aldrig hørt om dem.


Ukendt (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-05-10 14:51


"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4bed39b5$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> "P.N." <pnk@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:hsjdb3$h2e$1@speranza.aioe.org...
>>
>> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4bed327c$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>
>>>> Jamen Kim der er ingen her der kritiserer nogen der vil redde sit eget
>>>> liv. Det der kritiseres er de evindelige "om igen retssager" Hvor en
>>>> politimand skyder en mand i selvforsvar, herefter dukker vidner eller
>>>> videoovervågning op og viser hvordan en ubevæbnet fulderik bliver skudt
>>>> ned bagfra og helt forudsigeligt bliver betjenten igen igen frikendt på
>>>> en facon hvor man kun kan sidde og ryste på hovedet, med mindre man er
>>>> højreradikal skribent her i gruppen og føler stor triumf over drab på
>>>> alle de man er uenige med.
>>>
>>> Og du kan henvise til sådanne sager?
>>
>> Her stopper festen sgu, det vil være nemmere at spørge: kender du nogen
>> politidrab der (inden for de sidste 10 år) er omtalt i medierne, hvor der
>> ikke har dukket vidner op der kritiseret politiet eller som i 7/11 sagen
>> har videooptagelser der går politiet imod eller obduktions rapporter der
>> viser at offeret er skudt bagfra, kan du nævne bare én.
>
> Jeg kender ikke nogen af de sager, faktisk aldrig hørt om dem.

Den sidste sag: offeret blev skudt bagfra ifølge de tekniske undersøgelser,
og altså ikke som følge af at politimanden ville stoppe tyven før han blev
kørt ned. Det er altså en ren påstand fra politimandens side, og den bliver
han uden videre frikendt for.Det er i øvrigt ikke første gang han har vist
at have temmelig let ved at få fingern på aftrækkeren. Også her slap han for
straf.
>


Ukendt (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-05-10 14:49


"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4bed268a$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> Har du overvejet det er fordi de kriminelle er blevet mere rå? Den sidste
> betjent der lige er blevet frikendt trak fx våbenet fordi den kriminelle
> forsøgte at dræbe betjent ved at køre ham ned. For tyve år siden ville
> manden nok have givet op, når han så der var politifolk.


Per Rønne (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 14-05-10 07:41

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> wrote:

> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af musserne

Ja, præsteboligen der er bygget sammen med Tingbjerg Kirke, er sat til
salg. Og da området næppe er særligt attraktivt for etniske danskere
bliver den nok solgt billigt.

Hvis den bliver solgt til til Islamisk Trossamfund, som imambolig, ved
man godt hvad der er i tanke om Tingbjerg Kirke. Ganske vist vil man
mure døren mellem præstebolig og kirke til, men hvis man har besøgt
kirken ved man også at det er en noget utraditionel kirke.

Kirken har således ikke et traditionelt alter med plads til dem der går
til alter, og man står op når man får brød og vin. Prædikestolen er da
også en traditionel talerstol, og udefra kunne kirken godt ligne en
moské. Kirketårnet er fysisk adskilt fra selve kirken, og erstattes
klokken med fire kraftige højttalere, en i hver retning, kan man hurtigt
få vækket Tingbjerg og omegn [heriblandt Blågård Seminarium] op fem
gange om dagen med et »Allahu akbar«, »Måneguden er stor«.

Der er i øvrigt tilsvarende problemer med kirker i områder med stor
koncentration af muslimer, som på Nørrebro og i kirken i
Gjellerup-parken, Århus. Her klarer man sig dog med at kirken betaler
jizya til det islamiske miljø i området; for at stoppe hærværket mod
kirken har man måttet hyre et islamisk vagtmands-firma - de skal nok
tage sig godt betalt ...

Jizya - den særlige skat som dhimmier betaler i islamiske stater, og som
til gengæld sikrer dhimmierne en vis grad af beskyttelse fra statens
side.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

P.N. (14-05-2010)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 14-05-10 10:33


"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4bec75d1$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet som en
> dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......

Ja nu var det altså også meget uheltdigt at manden havde homoseksuelle
pornoblade liggende fremme, hvad fanden er det for en præst der dyrker
homosex. Mon ikke at han burde finde sig et andet erhverv og misforstå mig
nu ikke der er ikke nogert galt i atr være bøsse, men hvis der er nogen der
endnu ikke har hørt det, så er kristne og homoseksuelle ikke lige de to
grupper der passer bedst sammen.



Kim2000 (14-05-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 14-05-10 11:30



"P.N." <pnk@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:hsj5e3$679$1@speranza.aioe.org...
>
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:4bec75d1$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>
>> Tindbjerg rummer en ghetto, bla. er den lokale præst jaget bort af
>> musserne, naturligvis gider politiet ikke beskytte noget så simplet som
>> en dansk borger der tillader sig at bo i Danmark......
>
> Ja nu var det altså også meget uheltdigt at manden havde homoseksuelle
> pornoblade liggende fremme,

Ja, hans blade lå lige fremme efter man havde smadret hoveddøren, den
aflåste kontordør og nederst i sjette skuffe der var låst. Helt ærligt.

>hvad fanden er det for en præst der dyrker homosex. Mon ikke at han burde
>finde sig et andet erhverv og misforstå mig nu ikke der er ikke nogert galt
>i atr være bøsse, men hvis der er nogen der endnu ikke har hørt det, så er
>kristne og homoseksuelle ikke lige de to grupper der passer bedst sammen.

Fordi jeg er sådan et pænt menneske vil jeg slet ikke skrive noget om din
indpakkede homofobi, jeg vil heller ikke skrive noget om koranens forhold
til homoseksuelle og koranens positive tilgang til pædofili. Det vil jeg
ikke fordi jeg er sådan en flink person, der ikke vil udstille koran-tossede
på usernettet.


Jens Bruun (13-05-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 13-05-10 23:30

Ralph <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
4bec737b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

>> Nåja, historien fortæller ikke noget om etnicitet eller religiøst
>> tilhørsforhold, så det kan vi selvfølgelig kun gisne om...
>
> Hvorfor?

Fordi det er et kæmpe problem for samfundet, hvis der er et mønster. Det kan
du godt se - ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste