Fri efter 40 dage i isolation
Fra : P.N.

Dato : 13-05-10 08:13

http://www.arbejderen.dk/artikel/2010-05-07/fri-efter-40-dage-i-isolation

Kommentar: jamen hvordan kan det være kriminelt at registrere højreradikale
som for eks dem der spreder had og fordomme imod flygtninge og indvandrere
foreks her i gruppen.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-10 09:04

On Thu, 13 May 2010 09:12:59 +0200, "P.N." <pnl@hotmail.com> wrote:

> [...]
>som for eks dem der spreder had og fordomme imod flygtninge og indvandrere

Der er nogle regler om hacking og du må leve med at de gælder også
selvom hacking rammer højreorienterede

Politiets terrorhysteri gør det oplagt for dem at afprøve reglerne på
AFA cest la vie

Det siges at mit navn er blandt dem som AFA har som fjendebilleder så
dine heltes proportionssans skal du ikke prale af.

Jeg tror ikke at politiet bruger AFA-kriminaliteten til at beskytte
mig, desværre

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-10 10:27

"P.N."
> Kommentar: jamen hvordan kan det være kriminelt at registrere
> højreradikale som for eks dem der spreder had og fordomme imod flygtninge
> og indvandrere foreks her i gruppen.

Synes du at det burde være ulovligt at registrere DIG?

Fra : P.N.

Dato : 13-05-10 10:36

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> "P.N."
>
> Synes du at det burde være ulovligt at registrere DIG?

Det kan folk gøre som de vil og jeg tror ikke på at nogen love har nogen
indflydelse eller kan ændre på det.