Rave Parade 2001
Fra : Jöinz

Dato : 06-08-01 11:39

Hejsa!

Er der nogle her inde som også var til Rave Parade? Jeg fandt aldrig ud af
hvad tema melodien var. Der skulle da være lavet en follow-up til sidste års
nummer med Nitro passer det ikke?

I øvrigt syntes jeg det var meget federe sidste år, men det har måske også
noget at gøre med vejret.
Det var heller ikke fordi de havde meget spændende nyt musik med. De
spillede jo gamle numre som Fire.....Wire....med cosmic gate. Samme nummer
som de spillede sidste år. Okay der var ganske sikket pillet lidt mere ved
den denne gang og det er da også et fedt nummer.

Der blev da spillet nogle numre med nogle fede vokaler jeg aldrig har hørt
før. Dem gad jeg da godt vide hvem var.

I øvrigt var det totalt fedt da de spillede System F med Dance Vally Theme.
Det lød pisse fedt.

Hygge!

/Jöinz

Fra : Jöinz

Dato : 10-08-01 10:34

Hvis nogle skulle være interesserede så har jeg fundet ud af det:

Der blev lavet tema til rave Parade, jeg havde bare ikke hørt det.
Det hedder såment bare: Nitro - Rave Parade 2001 og det er ikke noget at
råbe hurra for efter min mening, men det er måske også derfor det ikke blev
spillet så meget.
Temaet sidste år var langt bedre....det var iøvrigt en cover.....måske de
skulle prøve en cover igen til næste år :)

Mvh. Jöinz